MENU

Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC – test

Lexus LC 500 – test

17 maja 2018 Testy, Wideo Autor:

Lexus LC 500h – test

Już kiedyś wspominaliśmy o Eijim Toyodzie i jego wyzwaniu, by stworzyć najlepsze auto na świecie. Wówczas powstał pierwszy Lexus LS, ale biorąc pod uwagę filozofię, jaką ta marka stworzyła przez niemal 30 lat swojego istnienia, zwieńczeniem jego działań mógłby być właśnie ten model – Lexus LC 500h.

To auto, które stworzone zostało jako synteza dwóch specjalności tej japońskiej marki – niezwykłej, trudnej do zrozumienia technologii z prawdziwym sportowym duchem. Czy od ideału na papierze blisko jest do doskonałości w rzeczywistości? O tym, z nieskrywaną przyjemnością, szeroko opowiada Wiktor.

 


2018-lexus-lc-500h-test-55 2018-lexus-lc-500h-test-53 2018-lexus-lc-500h-test-67 2018-lexus-lc-500h-test-59 2018-lexus-lc-500h-test-57 2018-lexus-lc-500h-test-58 2018-lexus-lc-500h-test-62 2018-lexus-lc-500h-test-65 2018-lexus-lc-500h-test-61 2018-lexus-lc-500h-test-63 2018-lexus-lc-500h-test-60 2018-lexus-lc-500h-test-64 2018-lexus-lc-500h-test-14 2018-lexus-lc-500h-test-17 2018-lexus-lc-500h-test-3 2018-lexus-lc-500h-test-18 2018-lexus-lc-500h-test-7 2018-lexus-lc-500h-test-19 2018-lexus-lc-500h-test-6 2018-lexus-lc-500h-test-20 2018-lexus-lc-500h-test-8 2018-lexus-lc-500h-test-21 2018-lexus-lc-500h-test-25 2018-lexus-lc-500h-test-32 2018-lexus-lc-500h-test-31 2018-lexus-lc-500h-test-28 2018-lexus-lc-500h-test-27 2018-lexus-lc-500h-test-26 2018-lexus-lc-500h-test-34 2018-lexus-lc-500h-test-41 2018-lexus-lc-500h-test-42 2018-lexus-lc-500h-test-43 2018-lexus-lc-500h-test-40 2018-lexus-lc-500h-test-38 2018-lexus-lc-500h-test-39 2018-lexus-lc-500h-test-36 2018-lexus-lc-500h-test-35 2018-lexus-lc-500h-test-37 2018-lexus-lc-500h-test-22 2018-lexus-lc-500h-test-23


Technikalia

Serce:500h - benzynowy wolnossący + elektryczny
Skrzynia biegów:Multistage Hybrid - automatyczna bezstopniowa + automatyczna 4-biegowa - 10 wirtualnych przełożeń
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:6, widlasty
Pojemność:3456 cm3
Moc:silnik spalinowy: 299 KM (220 kW) przy 6600 obr./min
silnik elektryczny: 179 KM
moc systemowa: 359 KM (264 kW)
Moment obrotowy:silnik spalinowy: 348 Nm przy 4900 obr./min
silnik elektryczny: 300 Nm
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h5,0 s
Spalanie (dane producenta):
7,2 / 5,9 / 6,4 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2145 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)układ typu Multi-link
Rozmiar opon245/40 R21 / 275/35 R21
Gwarancjamechaniczna: 3 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4770 mm
Szeroki?1920 mm
Wysoki?1345 mm
Rozstaw osi:2870 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1985-2020 kg
Ładowność:425 kg
Bagażnik:172 l
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:82 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:537 000 PLN (Prestige)
Cena testowanej wersji:608 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 615 500 PLN

 
 
 
 
 
 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?2500 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij