Nie, to nie jest test kolejnego Chińczyka. Nazwa KGM pewnie niewiele Wam mówi, ale kryje się pod nią marka, którą wcześniej znaliśmy jako SsangYong.
Producent z Korei ma w ofercie kilka modeli, o których mogliście słyszeć: Tivoli, Korando, Rextona, Musso, a także Torresa (którego testowaliśmy kilka miesięcy temu) i zupełną nowość – Actyona. Stylistycznie to na pewno ciekawe auto. A poza tym? Raportuje Marcin.
Technikalia
| Serce: | 1.5 T-GDI - benzynowy, turbodoładowany |
| Skrzynia biegów: | 6-stopniowa, automatyczna |
| Napęd: | na cztery koła |
| Liczba cylindrów i układ cylindrów: | 4, rzędowy |
| Pojemność: | 1497 cm3 |
| Moc: | 163 KM (120 kW) przy 5000-5500 obr./min |
| Moment obrotowy: | 280 Nm przy 1500-4000 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 191 km/h |
| Sprint 0-100km/h: | ok. 10 s |
| Spalanie (dane producenta): | 9 l/100km średnie |
| Wydychanie CO2: | 205 g/km |
| Hamulce (przód/tył): | tarczowe/tarczowe |
| Struktura zawieszenia (przód/tył): | kolumny McPhersona/wielowahaczowe |
| Rozmiar opon: | 245/45 R20 |
| Gwarancja | mechaniczna: 7 lat/150 000 km; perforacyjna: 7 lat |
Jak duże?
| Długi? | 4740 mm |
| Szeroki? | 1910 mm |
| Wysoki? | 1670 mm (1680 mm z relingami) |
| Rozstaw osi: | 2680 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 5 |
| Ciężki? | 1670 kg |
| Ładowność: | 500 kg |
| Bagażnik: | 668 l |
| Średnica zawracania: | 10,86 m |
| Pojemność baku: | 50 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 159 900 PLN (1.5 GDI Turbo M/T Joy) |
| Cena testowanej wersji: | 202 900 PLN |
| Cena testowanego egzemplarza: | 208 300 PLN |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 411 km |


































