Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Volvo XC90 D5 AWD 235 KM R-Design – test

Dawno nie było takiej rewolucji w obrębie jednej marki, jaka miała miejsce niedawno w Volvo. A wszystko zaczęło się od tego auta – flagowego SUVa XC90.

Skala inwestycji w nowy model jest potężna, ale nie powinno to dziwić, bo od podstaw zaprojektowano niemal wszystko. Efektem tego jest przede wszystkim zupełnie odmieniony wizerunek marki, która z drugiego planu może przebić się na pozycję producenta rozdającego karty. O fascynującym Volvo XC90 opowie Wam Marcin.

 


Volvo-XC90-D5-R-Design-01 Volvo-XC90-D5-R-Design-06 Volvo-XC90-D5-R-Design-04 Volvo-XC90-D5-R-Design-07 Volvo-XC90-D5-R-Design-02 Volvo-XC90-D5-R-Design-03 Volvo-XC90-D5-R-Design-08 Volvo-XC90-D5-R-Design-11 Volvo-XC90-D5-R-Design-09 Volvo-XC90-D5-R-Design-10 Volvo-XC90-D5-R-Design-17 Volvo-XC90-D5-R-Design-16 Volvo-XC90-D5-R-Design-12 Volvo-XC90-D5-R-Design-13 Volvo-XC90-D5-R-Design-14 Volvo-XC90-D5-R-Design-19 Volvo-XC90-D5-R-Design-22 Volvo-XC90-D5-R-Design-24 Volvo-XC90-D5-R-Design-20 Volvo-XC90-D5-R-Design-21 Volvo-XC90-D5-R-Design-25 Volvo-XC90-D5-R-Design-28 Volvo-XC90-D5-R-Design-29 Volvo-XC90-D5-R-Design-31 Volvo-XC90-D5-R-Design-32 Volvo-XC90-D5-R-Design-34 Volvo-XC90-D5-R-Design-18 Volvo-XC90-D5-R-Design-15


[table id=491 /]
[table id=495 /]
[table id=492 /]
[table id=494 /]

Możliwość komentowania została wyłączona.

Dawniej chciał być kolejarzem, ale że na kolei strajkowano, a w pociągach śmierdziało, przerzucił się na motoryzację. Wielbiciel brzmienia klasycznych V12tek, wysokoobrotowych V8mek, oraz pieczonej pizzy.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij