Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Renault Kadjar TCe 140 EDC FAP Intens – test

Choć wchodząc na rynek Kadjar pozostawał nieco w cieniu bliźniaczego Qashqaia, to model ten dość dobrze obronił się w ofercie Renault i zyskał wielu klientów. Od debiutu minęło już trochę czasu, pora więc na garść poprawek i ulepszeń. Jak zmienił się francuski crossover?

O nowym wcieleniu Kadjara opowiemy Wam w pięciu punktach. Zmierzymy się nie tylko z odświeżonym wydaniem Renault, ale też sprawdzimy jak do niego pasuje nowy silnik benzynowy połączony z automatyczną skrzynią EDC. Wszystko to w naszym teście podsumował Maciek.

 



Technikalia

Serce:TCe 140 FAP - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:EDC - 7-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1333 cm3
Moc:140 KM (103 kW) przy 5000 obr./min
Moment obrotowy:240 Nm przy 1600 obr./min
Prędkość maksymalna:203 km/h
Sprint 0-100km/h9,6 s
Spalanie (dane producenta):6,5-6,8 l/100 km
Cykl mieszany
Wydychanie CO2147-154 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon215/55 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4489 mm
Szeroki?1836 mm
Wysoki?1613 mm
Rozstaw osi:2646 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1362-1471 kg
Ładowność:447-556 kg
Bagażnik:472 l
Średnica zawracania:10,72 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:78 900 PLN (TCe 140 FAP Life)
Cena testowanej wersji:100 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:114 850 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1239 km

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.