MENU

Renault Grand Scenic TCe 160 EDC BOSE – test

Subaru XV 1.6i Exclusive – czasy się zmieniają

4 marca 2019 Testy, Wideo Autor:

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 184 KM 4×4 DSG L&K – test

Gdybyśmy mieli porównać bohaterkę dzisiejszego testu do płyty muzycznej, to zapewne byłby to album The Best Of jakiegoś artysty, który od lat nie schodzi z pierwszych miejsc list przebojów i na którego codziennie trafiamy w radiu. I to nie byle jaka składanka największych hitów – specjalne, wielopłytowe wydanie, w bardziej wytwornym opakowaniu i długą tracklistą specjalnych wykonań i dodatków. Wszystko jednak w cenie, którą przełknie tylko największy fan… czy znajdą się tacy w przypadku Skody Octavii Combi L&K?

Specjalna, najlepiej wyposażona wersja Laurin & Klement, zakreślone niemal wszystkie opcje w konfiguratorze, a do kompletu jeszcze napęd ze szczytu cennika – najmocniejszy diesel z automatem i napędem na cztery koła. To wszystko przekłada się na auto kompletne, za które trzeba jednak wyłożyć pieniądze mało kojarzące się ze Skodą Octavią. Czy mamy do czynienia z najlepszym wydaniem czeskiego hitu? Prześwietlamy je w pięciu aktach w naszym nowym wideo.

 



Technikalia

Serce:2.0 TDI 184 KM - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:DSG - 6-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1968 cm3
Moc:184 KM (135 kW) przy 3500-4000 obr./min
Moment obrotowy:380 Nm przy 1750-3250 obr./min
Prędkość maksymalna:226 km/h
Sprint 0-100km/h7,2 s
Spalanie (dane producenta):5,6 / 4,5 / 4,9 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2129 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny MacPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/40 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4667 mm
Szeroki?1814 mm
Wysoki?1463 mm
Rozstaw osi:2680 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1485 kg
Ładowność:638 kg
Bagażnik:610 l
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:80 500 PLN (Combi 1.0 TSI 115 KM Active)
Cena testowanej wersji:138 620 PLN
Cena testowanego egzemplarza:171 470 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?564 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij