MENU
ford-ranger-2016-prezentacja

Ford Ranger – strażnik Teksasu na nowo

2015-subaru-forester-xt-test-wyroz1

Subaru Forester 2.0XT Platinum – test

3 maja 2016 Testy, Wideo Autor:

Subaru WRX STI – test

Nie bójmy się słów – Subaru stworzyło legendę. Wieloletniego króla rajdowych tras i kultowe auto dla wszystkich tych, którzy kochają szybką, bezkompromisową jazdę. To i wiele innych wzniosłych określeń kryje się za Subaru Imprezą i kluczowymi w tym przypadku literkami WRX STI.

Kolejna odsłona japońskiego wojownika spod znaku plejad porzuca jednak człon „Impreza” i w najmocniejszej wersji legitymuje się po prostu jako WRX STI. Do tego może zostać zamówiona bez charakterystycznego, gigantycznego skrzydła, a na placu boju nie ma już największego wroga – Lancera EVO. Czy ten mityczny status Subaru odzwierciedla się także w najnowszym WRX STI? Odpowiedzi w filmie szuka dla Was Maciek, który stanął oko w oko z 300-konnym Subaru WRX STI.

 


2015-subaru-wrx-sti-test-1 2015-subaru-wrx-sti-test-2 2015-subaru-wrx-sti-test-3 2015-subaru-wrx-sti-test-4 2015-subaru-wrx-sti-test-5 2015-subaru-wrx-sti-test-6 2015-subaru-wrx-sti-test-7 2015-subaru-wrx-sti-test-8 2015-subaru-wrx-sti-test-9 2015-subaru-wrx-sti-test-10 2015-subaru-wrx-sti-test-11 2015-subaru-wrx-sti-test-12 2015-subaru-wrx-sti-test-13 2015-subaru-wrx-sti-test-14 2015-subaru-wrx-sti-test-15 2015-subaru-wrx-sti-test-16 2015-subaru-wrx-sti-test-17 2015-subaru-wrx-sti-test-18 2015-subaru-wrx-sti-test-19 2015-subaru-wrx-sti-test-20 2015-subaru-wrx-sti-test-21 2015-subaru-wrx-sti-test-22 2015-subaru-wrx-sti-test-23 2015-subaru-wrx-sti-test-24 2015-subaru-wrx-sti-test-25 2015-subaru-wrx-sti-test-26 2015-subaru-wrx-sti-test-27 2015-subaru-wrx-sti-test-28 2015-subaru-wrx-sti-test-29 2015-subaru-wrx-sti-test-30 2015-subaru-wrx-sti-test-31 2015-subaru-wrx-sti-test-32 2015-subaru-wrx-sti-test-33 2015-subaru-wrx-sti-test-34


Technikalia

Serce:2.5 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:2457 cm3
Moc:300 KM (221 kW), przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:407 Nm przy 4000 obr./min
Prędkość maksymalna:255 km/h
Sprint 0-100km/h5,2 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
14,0 / 8,4 / 10,4 l/100 km
nie pytajcie...
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2242 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon245/40 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4595 mm
Szeroki?1795 mm
Wysoki?1475 mm
Rozstaw osi:2650 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1500 kg
Bagażnik:460 l
Średnica zawracania:11 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:46 000 euro
Cena testowanego egzemplarza:48 400 euro

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Podwójny układ wydechowy
- Felgi aluminiowe 18-calowe
- Przednie reflektory LED
- Spoiler na bagażniku i nakładki na progi
- Układ wydechowy z czterema końcówkami

Wewnątrz
- Aluminiowe pedały
- Dźwignia hamulca ręcznego i gałka dźwigni biegów obszyte skórą
- Elektrycznie regulowane szyby wszystkich drzwi
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości
- Kierownica obszyta skórą
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Ozdobne nakładki na progi
- Podgrzewane fotele przednie
- Sterowanie systemem audio z kierownicy
- Sportowe fotele przednie
- Tapicerka skóra/alcantara
- Wejście USB w desce rozdzielczej
- ISOFIX


Bezpieczeństwo i prowadzenie
-
- Hill Start Assist
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- ABS z EBD
- Active Torque Vectoring
- Aktywny centralny mechanizm różnicowy DCCD
- Funkcja Brake Override
- Immobilizer
- Inteligentny System Ratunkowy
- Kolanowa poduszka kierowcy
- Kurtyny powietrzne
- SI-DRIVE (3 tryby)
- VDCS

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System audio z 6,2-calowym wyświetlaczem, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD
- System głośnomówiący Bluetooth
- Tempomat
- Uruchamianie przyciskiem Start/Stop
- Wyświetlacz wielofunkcyjny 4,3-calowy i wyświetlacz 3,5-calowy na konsoli centralnej
- Keyless Access

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lakier metalizowany/perłowy (+400 euro)
- Felgi aluminiowe 18-calowe
- Lusterka zewnętrzne w kolorze srebrnym
- Automatyczne reflektory przednie

Wewnątrz
- Tapicerka skórzana
- Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
- Dwa wejścia USB i dodatkowe gniazdo audio w desce rozdzielczej
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Elektrycznie sterowane okno dachowe

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Advanced - zaawansowany pakiet bezpieczeństwa z High Beam Assist i Subaru Rear Vehicle Detection
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Kamera cofania

Elektronika i bajery
- System audio Harman/Kardon z 7-calowym wyświetlaczem, nawigacją, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD
- Keyless Access

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1762 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , ,