MENU

Ford Ranger – strażnik Teksasu na nowo

Subaru Forester 2.0XT Platinum – test

3 maja 2016 Testy, Wideo Autor:

Subaru WRX STI – test

Nie bójmy się słów – Subaru stworzyło legendę. Wieloletniego króla rajdowych tras i kultowe auto dla wszystkich tych, którzy kochają szybką, bezkompromisową jazdę. To i wiele innych wzniosłych określeń kryje się za Subaru Imprezą i kluczowymi w tym przypadku literkami WRX STI.

Kolejna odsłona japońskiego wojownika spod znaku plejad porzuca jednak człon “Impreza” i w najmocniejszej wersji legitymuje się po prostu jako WRX STI. Do tego może zostać zamówiona bez charakterystycznego, gigantycznego skrzydła, a na placu boju nie ma już największego wroga – Lancera EVO. Czy ten mityczny status Subaru odzwierciedla się także w najnowszym WRX STI? Odpowiedzi w filmie szuka dla Was Maciek, który stanął oko w oko z 300-konnym Subaru WRX STI.

 


2015-subaru-wrx-sti-test-1 2015-subaru-wrx-sti-test-2 2015-subaru-wrx-sti-test-3 2015-subaru-wrx-sti-test-4 2015-subaru-wrx-sti-test-5 2015-subaru-wrx-sti-test-6 2015-subaru-wrx-sti-test-7 2015-subaru-wrx-sti-test-8 2015-subaru-wrx-sti-test-9 2015-subaru-wrx-sti-test-10 2015-subaru-wrx-sti-test-11 2015-subaru-wrx-sti-test-12 2015-subaru-wrx-sti-test-13 2015-subaru-wrx-sti-test-14 2015-subaru-wrx-sti-test-15 2015-subaru-wrx-sti-test-16 2015-subaru-wrx-sti-test-17 2015-subaru-wrx-sti-test-18 2015-subaru-wrx-sti-test-19 2015-subaru-wrx-sti-test-20 2015-subaru-wrx-sti-test-21 2015-subaru-wrx-sti-test-22 2015-subaru-wrx-sti-test-23 2015-subaru-wrx-sti-test-24 2015-subaru-wrx-sti-test-25 2015-subaru-wrx-sti-test-26 2015-subaru-wrx-sti-test-27 2015-subaru-wrx-sti-test-28 2015-subaru-wrx-sti-test-29 2015-subaru-wrx-sti-test-30 2015-subaru-wrx-sti-test-31 2015-subaru-wrx-sti-test-32 2015-subaru-wrx-sti-test-33 2015-subaru-wrx-sti-test-34


Technikalia

Serce:2.5 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:2457 cm3
Moc:300 KM (221 kW), przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:407 Nm przy 4000 obr./min
Prędkość maksymalna:255 km/h
Sprint 0-100km/h5,2 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
14,0 / 8,4 / 10,4 l/100 km
nie pytajcie...
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2242 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon245/40 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4595 mm
Szeroki?1795 mm
Wysoki?1475 mm
Rozstaw osi:2650 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1500 kg
Bagażnik:460 l
Średnica zawracania:11 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:46 000 euro
Cena testowanego egzemplarza:48 400 euro

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Podwójny układ wydechowy
- Felgi aluminiowe 18-calowe
- Przednie reflektory LED
- Spoiler na bagażniku i nakładki na progi
- Układ wydechowy z czterema końcówkami

Wewnątrz
- Aluminiowe pedały
- Dźwignia hamulca ręcznego i gałka dźwigni biegów obszyte skórą
- Elektrycznie regulowane szyby wszystkich drzwi
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości
- Kierownica obszyta skórą
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Ozdobne nakładki na progi
- Podgrzewane fotele przednie
- Sterowanie systemem audio z kierownicy
- Sportowe fotele przednie
- Tapicerka skóra/alcantara
- Wejście USB w desce rozdzielczej
- ISOFIX


Bezpieczeństwo i prowadzenie
-
- Hill Start Assist
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- ABS z EBD
- Active Torque Vectoring
- Aktywny centralny mechanizm różnicowy DCCD
- Funkcja Brake Override
- Immobilizer
- Inteligentny System Ratunkowy
- Kolanowa poduszka kierowcy
- Kurtyny powietrzne
- SI-DRIVE (3 tryby)
- VDCS

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System audio z 6,2-calowym wyświetlaczem, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD
- System głośnomówiący Bluetooth
- Tempomat
- Uruchamianie przyciskiem Start/Stop
- Wyświetlacz wielofunkcyjny 4,3-calowy i wyświetlacz 3,5-calowy na konsoli centralnej
- Keyless Access

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lakier metalizowany/perłowy (+400 euro)
- Felgi aluminiowe 18-calowe
- Lusterka zewnętrzne w kolorze srebrnym
- Automatyczne reflektory przednie

Wewnątrz
- Tapicerka skórzana
- Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
- Dwa wejścia USB i dodatkowe gniazdo audio w desce rozdzielczej
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Elektrycznie sterowane okno dachowe

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Advanced - zaawansowany pakiet bezpieczeństwa z High Beam Assist i Subaru Rear Vehicle Detection
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Kamera cofania

Elektronika i bajery
- System audio Harman/Kardon z 7-calowym wyświetlaczem, nawigacją, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD
- Keyless Access

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1762 km

Tagi: , , , , , , ,

One Response to Subaru WRX STI – test

  1. superparts.pl pisze:

    Samochód wygląda naprawdę dobrze. Ahhh i ten silnik – poezja

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij