MENU
2015-nissan-juke-nismo-test-wyroz

Nissan Juke Nismo RS – test

subaru-levorg-gts-test-wyroz

Subaru Levorg 1.6 GT-S Sport – test

16 lutego 2016 Testy, Wideo Autor:

Nissan Qashqai 1.6 dCi 4×4 Tekna – test

Nissan Qashqai mógłby posłużyć za wizytówkę aktualnych rynkowych trendów.  To znak czasów, w których droższe, podniesione kompakty sprzedają się o niebo lepiej niż podobnej wielkości klasyczne odpowiedniki, a w mieście wstyd pojawić się bez co najmniej 15-centrymetrowego prześwitu.

O co tyle zachodu? Czy ten model słusznie był dwunastym najchętniej kupowanym autem w Polsce? Nissana Qashqaia z dieslem i napędem na obie osie dla Project Automotive przetestował Janek.

 


2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-3 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-5 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-6 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-2 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-1 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-7 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-12 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-13 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-16 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-17 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-14 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-8 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-11 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-10 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-9 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-28 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-18 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-26 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-23 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-27 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-19 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-20 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-24 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-25 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-21 2015-nissan-qashqai-1-6-dci-test-22


Technikalia

Serce:1.6 dCi - wysokoprężny, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni Common Rail
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1598 cm3
Moc:130 KM (96 kW), przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:320 Nm przy 1750 obr/min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h10,5 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
5,6 / 4,5 / 4,9 l/100 km
5,8 / 4,9 / 5,4 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2129 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon225/45 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4377 mm
Szeroki?1806 mm
Wysoki?1595 mm
Rozstaw osi:2646 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1535 kg
Ładowność:495 kg
Bagażnik:401 l (maksymalnie 1585 l)
Średnica zawracania:10,6 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Baza:72 900 PLN (Visa, DIG-T 115)
Cena bazowa naszego egzemplarza:121 700 PLN (Tekna, dCi 130 All Mode 4x4-i)
Cena testowanego egzemplarza:około 126 000 PLN

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory do jazdy dziennej w technologii LED
- 16-calowe felgi stalowe
- Chromowane obwódki szyb
- Klamki i zderzaki w kolorze nadwozia
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie

Wewnątrz
- ISOFIX na tylnych zewnętrznych fotelach
- Koło zapasowe
- Elektrycznie regulowane szyby
- Podłokietnik
- Dzielona tylna kanapa w stosunku 60/40
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- Gniazdo 12V

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS + EBD
- Układ wspomagania hamowania
- ESP
- System wspomagania ruszania pod górę
- System aktywnej kontroli zawieszenia
- 6 poduszek powietrznych
- System Start/Stop
- Immobilizer
- Centralny zamek z pilotem
- Elektryczny hamulec postojowy
- Wspomaganie kierownicy z możliwością wyboru trybu pracy

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja manualna
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- System Audio z radiem CD, MP3, AUX, USB i iPod
- 4 głośniki
- Komputer pokładowy z 5" ekranem
- Sterowanie systemem audio na kierownicy

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie składane lusterka
- Podgrzewana przednia szyba
- Przyciemniane szyby
- Okno dachowe (+2700 zł)
- Srebrne relingi dachowe
- 19-calowe felgi aluminiowe
- Przednie reflektory full LED

Wewnątrz
- System aranżacji przestrzeni bagażowej
- Podgrzewane fotele przednie
- Częściowo skórzane siedzenia
- Regulowane oparcie odcinka lędźwiowego dla kierowcy i pasażera
- Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- Regulacja wysokości fotela pasażera
- Podłokietnik w tylnej kanapie
- Kierownica i dźwignia skrzyni biegów pokryte skórą

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Bezpieczeństwa: Rozpoznawanie znaków drogowych, elektryczny hamulec awaryjny, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Adaptacyjne światła drogowe, Przednie i tylne czujniki parkowania, samościemniające się lusterko wsteczne
- Safety Shield: Inteligentny asystent parkowania, Ostrzeżenie o obiektach w martwym polu, Ostrzeżenie o poruszających się obiektach, ostrzeżenie o zmęczeniu kierowcy

Elektronika i bajery
- NissanConnect
- System kamer 360
- 6 głośników
- System I-key z przyciskiem Start/Stop
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?997 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , ,