MENU

Ford Fiesta ST200 – test

Lexus RC 200t F Sport – Bulwarówka na wakacjach

7 sierpnia 2017 Testy, Wideo Autor:

Renault Espace Energy dCi 160 EDC Initiale Paris – test

Premiera najnowszej generacji Renault Espace wzbudziła sporo kontrowersji. Oto prekursor europejskiego segmentu minivanów stał się niczym innym, a kolejnym crossoverem. Model, który do niedawna był synonimem rodzinnego autobusu, jest teraz autem stylowym i wyjątkowo pięknym. Ma duże koła, spory prześwit i… bardzo nisko poprowadzoną linię dachu. To budzi obawy, że cechy funkcjonalne zostały poświęcone na rzecz wyglądu, który faktycznie może zachwycić.

Czy zatem nazwa Espace – czyli po francusku “przestrzeń” – w wypadku tego auta jest na miejscu? Sprawdził to dla Was Wiktor.

 


2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-4 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-12 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-6 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-14 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-2 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-15 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-7 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-10 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-5 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-13 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-17 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-1 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-44 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-40 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-8 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-22 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-18 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-23 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-42 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-43 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-19 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-20 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-29 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-30 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-34 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-31 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-27 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-26 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-24 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-33 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-32 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-25 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-35 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-39 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-37 2016-renault-espace-dci-180-initiale-paris-test-38


Technikalia

Serce:1.6 Energy dCi 160 - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:EDC - 6-stopniowa, automatyczna
Napęd:na przednie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1598 cm3
Moc:160 KM (118 kW) przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:380 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna:202 km/h
Sprint 0-100km/h:9,9 s
Spalanie (dane producenta):
6,0 / 4,4 / 4,6 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:120 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny MacPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon:235/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4857 mm
Szeroki?2128 mm
Wysoki?1677 mm
Rozstaw osi:2884 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?7
Ciężki?1734 kg
Ładowność:627 kg
Bagażnik:680 l
Średnica zawracania:11,1 m
Pojemność baku:58 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:122 400 PLN (LIFE, Energy dCi 130)
Cena testowanej wersji:170 000 PLN (INITIALE PARIS, Energy dCi 160 EDC)
Cena testowanego egzemplarza:około 190 000 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Światła LED Pure Vision
- Stalowe obręcze kół 17" VORTEX
- Obudowa lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni

Wewnątrz
- Tonacja wnętrza w kolorze brązowym
- Tapicerka materiałowa w kolorze brązowym
- Dywaniki podłogowe w 1. i 2. rzędzie
- Dach panoramiczny nad przednimi siedzeniami, nieotwierany
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
- Szyby przednie i tylne regulowane eletrycznie
- Wewnętrzne lusterko wsteczne elektrochromatyczne
- Elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne
- Trzy niezależne fotele 2. rzędu
- Skórzana kierownica z regulacją wysokości i głębokości
- System zmiany konfiguracji wnętrza One-Touch
- Wysuwany schowek w desce rozdzielczej Easy Life

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS z układem wspomagania nagłego hamowania
- System dynamicznej kontroli toru jazdy ESC
- Automatyczny hamulec postojowy, elektromechaniczny
- Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z możliwością dezaktywacji poduszki pasażera
- Boczne poduszki powietrzne
- Poduszki kurtynowe w 1. i 2.rzędzie
- Czujnik światła i deszczu
- Automatyczna blokada drzwi podczas jazdy
- System mocowania fotelika dla dziecka Isofix na tylnych miejscach w 2. rzędzie
- System wspomagania parkowania przód/tył/bok
- Regulator - ogranicznik prędkości
- Zestaw do naprawy uszkodzenia opony
- System kontroli ciśnienia w oponach
- System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
- System kontroli trakcji
- Układ odzyskiwania energii podczas hamowania (Energy Smart Management)
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym

Elektronika i bajery
- Komputer pokładowy
- Karta Renault Hands Free
- System multimedialny R-LINK 2 z ekranem dotykowym 8,7" i radiem cyfrowym (DAB)
- Nagłośnienie Arkamys
- Mapa Europy wersja rozszerzona

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Adaptacyjne światła drogowe
- Aluminiowe obręcze kół 19'' INITIALE PARIS
- Szyby tylne boczne i tylna przyciemniane
- Elektrycznie, bezdotykowo otwierana klapa bagażnika

Wewnątrz
- Tapicerka skórzana w kolorze brązowym
- Ozdobny panel konsoli środkowej "Silver Wood"
- Dodatkowy moduł klimatyzacji
- Elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne z pamięcią ustawienia
- Żaluzje przeciwsłoneczne w 2. rzędzie
- Oświetlenie ambientowe wnętrza Ambient Lighting
- Atermiczna szyba przednia
- Zagłówki Relax w 1. i 2. rzędzie
- Przednie fotele podgrzewane
- Przednie fotele z regulacją elektryczną, regulacją podparcia lędźwiowego i funkcją masażu oraz z pamięcią ustawienia fotela kierowcy
- Wisząca konsola środkowa

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System kontroli bezpiecznej odległości
- Aktywny system wspomagania nagłego hamowania
- Kamera cofania
- System wspomagania parkowania Easy Park Assist
- 4 koła skrętne
- Układ Electronic Damper Control (elektronicznie regulowana siła tłumienia amortyzatorów)
- Aktywny regulator prędkości
- System kontroli pasa ruchu LDW
- System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych
- Renault MULTI-SENSE

Elektronika i bajery
- Nagłośnienie BOSE® Surround System

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1100 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij