Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

MG HS 1.5T 162 KM Exclusive – test

MG zaczyna powolną ekspansję na polski rynek, a w segmencie rodzinnych crossoverów rozpycha się modelem HS. Auto segmentu C, a jednak cena bardziej z segmentu B.

Jest to również auto pełne skrajności, a tygodniowy test pozwolił nam na zrozumienie czemu chiński przemysł motoryzacyjny ma szansę na zdobycie sporej porcji europejskiego rynku. O wszystkich niuansach tego auta w swoim teście opowiada Marcin.

 



Technikalia

Serce:1.5 T-GDi - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa
Napęd:na przednie koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1490 cm3
Moc:162 KM (119 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:250 Nm przy 1500-4400 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h:9,6 s
Spalanie (dane producenta):7,0 l/100km
średnie
Wydychanie CO2:174 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:przód: 235/50 R18
Gwarancjamechaniczna: 7 lat/150 000 km; perforacyjna: 7 lat

Jak duże?

Długi?4610 mm
Szeroki?1876 mm
Wysoki?1685 mm
Rozstaw osi:2720 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1563 kg
Ładowność:563 kg
Bagażnik:463 l
Średnica zawracania:11,9 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:103 800 PLN (Standard)
Cena testowanej wersji:117 300 PLN
Cena testowanego egzemplarza:119 450 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?620 km

Dawniej chciał być kolejarzem, ale że na kolei strajkowano, a w pociągach śmierdziało, przerzucił się na motoryzację. Wielbiciel brzmienia klasycznych V12tek, wysokoobrotowych V8mek, oraz pieczonej pizzy.