MG zaczyna powolną ekspansję na polski rynek, a w segmencie rodzinnych crossoverów rozpycha się modelem HS. Auto segmentu C, a jednak cena bardziej z segmentu B.
Jest to również auto pełne skrajności, a tygodniowy test pozwolił nam na zrozumienie czemu chiński przemysł motoryzacyjny ma szansę na zdobycie sporej porcji europejskiego rynku. O wszystkich niuansach tego auta w swoim teście opowiada Marcin.
Technikalia
| Serce: | 1.5 T-GDi - benzynowy, turbodoładowany |
| Skrzynia biegów: | 7-stopniowa, automatyczna, dwusprzęgłowa |
| Napęd: | na przednie koła |
| Liczba cylindrów i układ cylindrów: | 4, rzędowy |
| Pojemność: | 1490 cm3 |
| Moc: | 162 KM (119 kW) przy 5500 obr./min |
| Moment obrotowy: | 250 Nm przy 1500-4400 obr./min |
| Prędkość maksymalna: | 190 km/h |
| Sprint 0-100km/h: | 9,6 s |
| Spalanie (dane producenta): | 7,0 l/100km średnie |
| Wydychanie CO2: | 174 g/km |
| Hamulce (przód/tył): | tarczowe wentylowane/tarczowe |
| Struktura zawieszenia (przód/tył): | kolumny McPhersona/wielowahaczowe |
| Rozmiar opon: | przód: 235/50 R18 |
| Gwarancja | mechaniczna: 7 lat/150 000 km; perforacyjna: 7 lat |
Jak duże?
| Długi? | 4610 mm |
| Szeroki? | 1876 mm |
| Wysoki? | 1685 mm |
| Rozstaw osi: | 2720 mm |
| Ile drzwi? | 5 |
| Ile miejsc? | 5 |
| Ciężki? | 1563 kg |
| Ładowność: | 563 kg |
| Bagażnik: | 463 l |
| Średnica zawracania: | 11,9 m |
| Pojemność baku: | 50 l |
A ile to kosztuje?
| Cena bazowa: | 103 800 PLN (Standard) |
| Cena testowanej wersji: | 117 300 PLN |
| Cena testowanego egzemplarza: | 119 450 PLN |
Kilometrówka
| Ile przejechaliśmy? | 620 km |












































