MENU
2015-suzuki-celerio-wyroz

Suzuki Celerio na Rodos – wakacyjny test

2016-audi-a4-tfsi-quattro-test-wyroz

Audi A4 2.0 TFSI 252 KM quattro – pierwszy...

10 października 2016 Testy, Wideo Autor:

Subaru Outback 2.5i Exclusive Lineartronic – test

Subaru jest jednym z pionierów segmentu uterenowionych kombi i mimo, że w ofercie tej marki można znaleźć solidnego SUVa, to Japończycy wciąż stawiają na tę niezbyt popularną klasę. To już piąta generacja modelu, wcześniej nierozerwalnie związanego z mniej dzielnym Legacy, a od pewnego czasu funkcjonującego już samodzielnie, jako Subaru Outback.

Choć motoryzacyjne trendy zdecydowanie wskazują na SUVy to jednak ci, którzy mają dość spore, sprecyzowane wymagania, także znajdą coś dla siebie. Zwłaszcza jeśli cenią wszechobecny charakter marki, o którym po raz kolejny powie Wam Maciek.

 


2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-1 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-2 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-3 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-4 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-5 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-6 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-7 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-8 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-9 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-10 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-11 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-12 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-13 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-14 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-15 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-16 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-17 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-18 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-20 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-19 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-21 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-22 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-23 2016-subaru-outback-2-5i-exclusive-test-24


Technikalia

Serce:2.5i - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa Lineartronic
Napęd:na cztery koła (Symmetrical AWD)
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:2498 cm3
Moc:175 KM (129 kW), przy 5800 obr./min
Moment obrotowy:235 Nm przy 4000 obr./min
Prędkość maksymalna:210 km/h
Sprint 0-100km/h10,2 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
8,7 / 6,0 / 7,0 l/100 km
11,0 / 8,0 / 9,5
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2161 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon225/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4815 mm
Szeroki?1840 mm
Wysoki?1605 mm
Rozstaw osi:2745 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1650 kg
Bagażnik:559 l
Średnica zawracania:11,8 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:34 400 euro (2.0D Trend)
Cena testowanego egzemplarza:41 400 euro

 
 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Przednie reflektory halogenowe
- Reflektory przeciwmgłowe
- Relingi dachowe
- Felgi aluminiowe 17-calowe

Wewnątrz
- Demontowalna roleta bagażnika
- Elektrycznie regulowane szyby wszystkich drzwi
- Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
- Fotele przednie podgrzewane
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Oparcia tylnych foteli dzielone w proporcji 60:40 i składane jednym dotknięciem
- Oparcia tylnych foteli z regulacją kąta nachylenia
- ISOFIX
- Uchwyty do mocowania w bagażniku

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Kamera cofania
- Wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu
- Czujnik światła dla automatycznej aktywacji świateł mijania
- Hill Start Assist
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- ABS
- Active Torque Vectoring
- Immobilizer
- Inteligentny System Ratunkowy
- Kolanowa poduszka kierowcy
- Kurtyny powietrzne
- VDCS
- TPMS - system monitorowania ciśnienia w oponach
- System wspomagania hamowania awaryjnego

Elektronika i bajery
- Gniazdo AUX-IN dla zewnętrznego odtwarzacza MP3
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Komputer pokładowy
- System audio z 6 głośnikami, odtwarzaczem CD, Bluetooth i USB
- System głośnomówiący Bluetooth z przyciskami na kierownicy
- Tempomat
- System informacyjno-rozrywkowy SUBARU STARLINK
- System rozpoznawania głosu (nie rozpoznaje języka polskiego)

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lakier metalizowany/perłowy (+400 euro)
- Podgrzewana szyba przednia w miejscu spoczynku piór wycieraczek
- Przednie reflektory LED z automatycznym poziomowaniem
- Przyciemniane szyby tylne
- Felgi aluminiowe 18-calowe

Wewnątrz
- Aluminiowe pedały
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Fotel kierowcy z elektryczną regulacją oparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa
- Fotel kierowcy z pamięcią ustawień
- Kierownica obszyta skórą
- Manetki do zmiany biegów
- Tapicerka skórzana (częściowo)
- Wylot powietrza w tylnej części kabiny w konsoli środkowej

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Hill Descent Control (kontrola zjazdu ze wzniesienia)
- PAKIET “ADVANCED” Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa z funkcjami HBA (High Beam Assist) i SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection)
- SI-DRIVE (2 tryby)
- System AUTO START/STOP
- System EyeSight z funkcją adaptacyjnego tempomatu
- X-MODE

Elektronika i bajery
- Elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika
- Elektrycznie sterowane okno dachowe
- Nawigacja z ekranem dotykowym
- Radio cyfrowe
- System audio Harman/Kardon z 12 głośnikami
- Uruchamianie silnika za pomocą przycisku
- System klucza elektronicznego

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1100 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,