MENU

Volvo V40 T4 190 KM Momentum – test

Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI 180 KM – test

27 lutego 2017 Testy, Wideo Autor:

Lexus RC 300h F Sport – test

Lexus już nieraz pokazał nam, że potrafi łamać schematy. Opiera się silnikom wysokoprężnym, a do swoich samochodów wstawia staroświecie, wolnossące V8. Taka konfiguracja pasuje jak ulał do szykownego coupe, ale mamy też propozycję o zupełnie innym charakterze.

To piękne i stylowe auto nazywa się RC 300h i pod maską kryje… napęd hybrydowy. Czy filozofia sportowego coupe może iść w parze z ekologią? To nietypowe połączenie na własnej skórze sprawdził Janek.

 


2016-lexus-rc-300h-test-1 2016-lexus-rc-300h-test-2 2016-lexus-rc-300h-test-3 2016-lexus-rc-300h-test-4 2016-lexus-rc-300h-test-5 2016-lexus-rc-300h-test-6 2016-lexus-rc-300h-test-7 2016-lexus-rc-300h-test-8 2016-lexus-rc-300h-test-9 2016-lexus-rc-300h-test-10 2016-lexus-rc-300h-test-11 2016-lexus-rc-300h-test-12 2016-lexus-rc-300h-test-13 2016-lexus-rc-300h-test-14 2016-lexus-rc-300h-test-15 2016-lexus-rc-300h-test-16 2016-lexus-rc-300h-test-17 2016-lexus-rc-300h-test-18 2016-lexus-rc-300h-test-19 2016-lexus-rc-300h-test-20 2016-lexus-rc-300h-test-21 2016-lexus-rc-300h-test-22 2016-lexus-rc-300h-test-23 2016-lexus-rc-300h-test-24 2016-lexus-rc-300h-test-25 2016-lexus-rc-300h-test-26 2016-lexus-rc-300h-test-27 2016-lexus-rc-300h-test-28 2016-lexus-rc-300h-test-29 2016-lexus-rc-300h-test-30 2016-lexus-rc-300h-test-31 2016-lexus-rc-300h-test-32


Technikalia

Serce:2.5 - benzynowy + elektryczny
Skrzynia biegów:bezstopniowa, automatyczna
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:2494 cm3
Moc:benzyna: 181 KM (133 kW) przy 6000 obr./min, elektryczny: 143 KM (105 kW), razem: 223 KM (164 kW)
Moment obrotowy:benzyna: 221 Nm przy 4200-5400 obr./min, elektryczny: 300 Nm
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h8,6 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
4,9 / 4,9 / 4,9 l/100 km
7,5 / 6,0 / 6,7 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2116 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)dwuwahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponprzód: 235/40 R19
tył: 265/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4695 mm
Szeroki?1840 mm
Wysoki?1395 mm
Rozstaw osi:2730 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1775 kg
Ładowność:470 kg
Bagażnik:374 litrów
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:66 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:189 900 PLN (RC 200t Elegance)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:242 900 PLN (RC 300h Elegance)
Testowany egzemplarz:290 100 PLN

 
 
 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrze elektrycznie składane i podgrzewane
- Powłoka lakieru chroniąca przed drobnymi zarysowaniami
- Przednie reflektory LED ze standardowymi kierunkowskazami
- Światła do jazdy dziennej LED
- Światła do jazdy dziennej LED
- Wysokociśnieniowe spryskiwacze reflektorów
- Dwutonowe obręcze kół ze stopów lekkich 18", 235/45 R18

Wewnątrz
- 3-ramienna, skórzana kierownica z łopatkami do zmiany biegów
- Elektryczna regulacja przednich foteli
- Fotele przednie podgrzewane
- Kierownica regulowana ręcznie w wielu płaszczyznach
- Nakładki pedałów klasyczne
- Nakładki progowe z aluminium
- Oświetlenie wnętrza w technologii LED, włączane dotykowo
- Podnóżek
- Podparcie lędźwiowe regulowane w 2 kierunkach (kierowca)
- Składane oparcia tylnej kanapy (dzielone w stosunku 60:40)
- Skórzana dźwignia zmiany biegów
- System ułatwionego wsiadania i wysiadania z pojazdu
- Wykończenia Piano Black

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Aktywne światła stop
- Elektroniczny system rozdziału siły hamowania
- Selektor trybów jazdy: 3 tryby
- System kontroli trakcji
- System przeciwdziałający blokowaniu się kół przy hamowaniu
- System stabilizacji toru jazdy
- System wspomagania hamowania awaryjnego
- Układ wspomagania ruszania na wzniesieniu
- Aktywna pokrywa silnika
- Tempomat (Cruise Control)
- Zestaw naprawczy do kół
- Hamulce tarczowe (wentylowane) wszystkich kół
- Zaawansowany system antykradzieżowy (alarm z syreną, czujnik wtargnięcia, czujnik stłuczenia szyb, czujnik przechyłu)

Elektronika i bajery
- 2 złącza USB i 1 AUX z VTR
- Bluetooth
- Wskaźnik jazdy ekonomicznej
- Wyświetlacz multimedialny 7''
- Zaawansowany system audio Pioneer: radio AM/FM, odtwarzacz CD, 6 głośników
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z dotykową regulacją i z systemem S-Flow

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Emblematy F Sport
- Kierunkowskazy LED
-Lusterka zewnętrze fotochromatyczne z pamięcią, elektrycznie składane i podgrzewane z systemem BSM i RCTA
- Trójprojektorowe przednie reflektory LED
- Obręcze kół ze stopów lekkich 19" F Sport (przód 235/40 R19; tył 265/35 R19)

Wewnątrz
- 3-ramienna, skórzana kierownica F Sport z łopatkami do zmiany biegów
- Aluminiowe nakładki pedałów
- Elektryczna regulacja przednich foteli (8 kierunków) + pamięć kierowcy
- Elektryczna regulacja wysokości i wysunięcia kierownicy
- Fotele przednie regulowane elektrycznie (8 kierunków) z pamięcią fotela kierowcy
- Fotele sportowe F Sport
- Nakładki progowe F Sport
- Podnóżek F Sport
- Przednie fotele wentylowane i ogrzewane
- Tapicerka ze skóry naturalnej
- Wykończenia metaliczne

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Aktywne zawieszenie o zmiennej charakterystyce (AVS)
- Selektor trybów jazdy: 4 tryby

Elektronika i bajery
- Kamera cofania (obraz na wyświetlaczu 7")

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1395 km

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij