MENU
2016-ford-fiesta-st200-test-1

Ford Fiesta ST200 – gokart

2015-suzuki-celerio-wyroz

Suzuki Celerio na Rodos – wakacyjny test

26 września 2016 Testy, Wideo Autor:

Lexus GS F – test

Lexus z założenia miał być luksusową marką Toyoty. I trzeba przyznać, że w tej roli wypada dobrze – udało się stworzyć alternatywę dla niemieckich marek, głównie pod względem luksusu i nowoczesnych technologii. Jest jednak jedno pole, do którego Japończycy nie przywiązywali dotychczas uwagi, nieco kłócące się z wizerunkiem marki. To auta sportowe.

Interpretacja szybkiej limuzyny ze znaczkiem Lexusa jest niemalże kompletnym zaprzeczeniem proekologicznej filozofii producenta. Zamiast wyszukanej hybrydy – staroświeckie wolnossące V8. I ogromna moc przenoszona wprost na tylną oś. Takie auto nie może się nie spodobać, o ile masz w sobie odrobinę miłości do czystej frajdy z jazdy. Poznajcie Lexusa GS F, którego przedstawi Wam bliżej Maciek.

 


2016-lexus-gs-f-test-1 2016-lexus-gs-f-test-2 2016-lexus-gs-f-test-3 2016-lexus-gs-f-test-4 2016-lexus-gs-f-test-5 2016-lexus-gs-f-test-6 2016-lexus-gs-f-test-7 2016-lexus-gs-f-test-8 2016-lexus-gs-f-test-9 2016-lexus-gs-f-test-10 2016-lexus-gs-f-test-11 2016-lexus-gs-f-test-12 2016-lexus-gs-f-test-13 2016-lexus-gs-f-test-14 2016-lexus-gs-f-test-15 2016-lexus-gs-f-test-16 2016-lexus-gs-f-test-17 2016-lexus-gs-f-test-18 2016-lexus-gs-f-test-19 2016-lexus-gs-f-test-20 2016-lexus-gs-f-test-21 2016-lexus-gs-f-test-22 2016-lexus-gs-f-test-23 2016-lexus-gs-f-test-24 2016-lexus-gs-f-test-25 2016-lexus-gs-f-test-26 2016-lexus-gs-f-test-27 2016-lexus-gs-f-test-28 2016-lexus-gs-f-test-29 2016-lexus-gs-f-test-30 2016-lexus-gs-f-test-31 2016-lexus-gs-f-test-32 2016-lexus-gs-f-test-33 2016-lexus-gs-f-test-34 2016-lexus-gs-f-test-35 2016-lexus-gs-f-test-36 2016-lexus-gs-f-test-37 2016-lexus-gs-f-test-38 2016-lexus-gs-f-test-39 2016-lexus-gs-f-test-40


Technikalia

Serce:5.0l V8 - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:8-biegowa, automatyczna Sport Direct Shift
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:8, widlasty
Pojemność:4969 cm3
Moc:477 KM przy 7100 ob.r/min
Moment obrotowy:530 Nm przy 4800 obr./min
Do "setki":4,6 s
Prędkość maksymalna:270 km/h
Spalanie (dane producenta):11,2 l /100 km
średnie
Wydychanie CO2260 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)dwuwahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponprzód: 255/35R19 tył: 275/35R19
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata.

Jak duże?

Długi?4915 mm
Szeroki?1845 mm
Wysoki?1440 mm
Rozstaw osi:2850 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1830 kg
Ładowność:530 kg
Bagażnik:480 l
Średnica zawracania:11,2 m
Pojemność baku:66 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:199 600 (GS 200t Elite)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:445 900 PLN
Testowany egzemplarz:około 520 160 PLN

 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrze fotochromatyczne z pamięcią, elektrycznie składane i podgrzewane
- Elektrycznie zamykana pokrywa bagażnika
- 19” obręcze kół ze stopu aluminium (z przodu: 255/35 R19; z tyłu: 275/35 R19) pokryte ciemnym lakierem
- Tylny spojler z włókien węglowych
- Trójprojektorowe przednie reflektory LED L-shape
- Reflektory z czujnikami zmierzchu i funkcją oświetlenia dojścia do domu
- Światła do jazdy dziennej LED
- Tylne lampy zespolone LED
- Zaciski układu hamulcowego Brembo w kolorze pomarańczowym Lava Orange

Wewnątrz
- „Łopatki” do zmiany biegów
- Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą
- Sportowa skórzana gałka dźwigni zmiany biegów F
- Elektryczna regulacja wysokości i wysunięcia kierownicy
- Fotele sportowe
- Elektryczna regulacja przednich siedzeń (8 kierunków)
- Pamięć ustawienia fotela kierowcy
- Podgrzewane fotele przednie
- Lusterko wewnętrzne wsteczne elektrochromatyczne
- Podłokietnik przedni
- Tapicerka z tkaniny Alcantara połączona ze skórą Tahara
- Aluminiowe nakładki pedałów
- Dywaniki (4 szt.) w kolorze wykładziny podłogowe
- Podświetlenie wnętrza Ambiente
- Elementy wykończenia wnętrza: Naguri (listwy drzwi, deski rozdzielczej, konsola środkowa)
- Tylny podłokietnik ze schowkiem
- Aluminiowe nakładki progowe (z przodu i z tyłu)- Otwór w tylnej kanapie do przewozu długich przedmiotów
- Zegar analogowy na desce rozdzielcze
- Kolorowy zegar zespolony inspirowany tablicą przyrządów Lexusa LFA
- Kolorowy projektor HUD

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Sportowy dyferencjał TVD (z systemem wektorowania momentu obrotowego)
- Aktywny tempomat dla wysokich prędkości (ACC)
- Czujniki parkowania (6 sztuk)
- Kamera cofania (obraz na wyświetlaczu)
- Elektryczny hamulec postojowy
- Selektor trybów jazdy: 4 tryby (Eco, Normal, Sport S, Sport S+)
- Zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu o sportowej charakterystyce (VDIM F)
- System wspomagania wjazdu pod górę (HAC)
- Asystent utrzymania pasa ruchu (LKA)
- System adaptacyjnych świateł długich (AHS)
- System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
- System ostrzegania o spadku ciśnienia w ogumieniu (TPWS)
- System ochrony przedzderzeniowej (PCS)
- Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera

Elektronika i bajery
- Korektor dźwięku silnika (ASC)
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- System inteligentny kluczyk: otwieranie i uruchamianie pojazdu bez użycia klucza (4 drzwi)
- Uruchamianie silnika za pomocą przycisku
- Czujnik deszczu
- System audio: radio AM/FM, odtwarzacz CD/DVD, tuner DAB, 12 głośników
- Wyświetlacz multimedialny 8’’
- Interfejs Remote Touch (dżojstik)
- Obsługa Bluetooth
- 2 wejścia USB oraz wejście AUX dla zewnętrznych urządzeń audio

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- 19” obręcze kół ze stopu aluminium (z przodu: 255/35 R19; z tyłu: 275/35 R19) z polerowanymi krawędziami

Wewnątrz
- Podgrzewanie kierownicy
- Wentylowane fotele przednie
- Podgrzewane fotele tylne
- Tapicerka ze skóry naturalnej (skóra o podwyższonej jakości – półanilinowa)
- Elementy wykończenia wnętrza: carbon (listwy drzwi, deski rozdzielczej, konsola środkowa)
- Tylny podłokietnik ze schowkiem i panelem sterującym
- Elektryczna roleta szyby tylnej oraz manualne rolety tylnych szyb drzwiowych
- Elektryczny szyberdach

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System monitorowania „martwego pola” (BSM)
- System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA)

Elektronika i bajery
- Trzystrefowa automatyczna klimatyzacja
- Inteligentna karta: inteligentny kluczyk w postaci płaskiej karty
- System audio Mark Levinson: radio AM/FM, odtwarzacz CD/DVD, tuner DAB, 17 głośników
- Nawigacja Lexus Premium Navigation
- Wyświetlacz multimedialny 12,3”

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?2083 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , ,

  • Addam44

    Fajnie sie oglada:)dzieki.

  • https://superparts.pl/ superparts.pl

    Świetny materiał!