MENU
peugeot-308-1-2-puretech-wyroz

Peugeot 308 1.2 PureTech 130 KM EAT6 Allure –...

mercedes-benz-citan-tourer-wyrozn

Mercedes-Benz Citan Tourer 112 AT – test

16 lipca 2017 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Audi A3 Sportback 1.4 TFSI e-tron – pierwszy kontakt

Audi A3 można „przyrządzić” na wiele sposobów. Począwszy od wyboru nadwozia, przez jednostki napędowe i szerokie spektrum opcji. Która odmiana jest najciekawsza? Wielu wskaże na wersję RS3, ale co powiecie na coś z innej beczki?

Audi nie pozostaje obojętne na motoryzacyjne trendy i w swoim kompaktowym modelu także proponuje napęd hybrydowy. A3 w wariancie e-tron łączy w sobie nie tylko moc silnika spalinowego i elektrycznego, ale także wiele innych interesujących cech, z którymi mieliśmy okazję się zapoznać. Za udostępnienie auta do testu dziękujemy dealerowi Audi Krotoski-Cichy z Łodzi.

 


2017-audi-a3-e-tron-test-1 2017-audi-a3-e-tron-test-2 2017-audi-a3-e-tron-test-3 2017-audi-a3-e-tron-test-4 2017-audi-a3-e-tron-test-49 2017-audi-a3-e-tron-test-5 2017-audi-a3-e-tron-test-11 2017-audi-a3-e-tron-test-7 2017-audi-a3-e-tron-test-6 2017-audi-a3-e-tron-test-10 2017-audi-a3-e-tron-test-55 2017-audi-a3-e-tron-test-52 2017-audi-a3-e-tron-test-50 2017-audi-a3-e-tron-test-51 2017-audi-a3-e-tron-test-54 2017-audi-a3-e-tron-test-53 2017-audi-a3-e-tron-test-56 2017-audi-a3-e-tron-test-57 2017-audi-a3-e-tron-test-59 2017-audi-a3-e-tron-test-62 2017-audi-a3-e-tron-test-46 2017-audi-a3-e-tron-test-47 2017-audi-a3-e-tron-test-45 2017-audi-a3-e-tron-test-44 2017-audi-a3-e-tron-test-16 2017-audi-a3-e-tron-test-14 2017-audi-a3-e-tron-test-18 2017-audi-a3-e-tron-test-33 2017-audi-a3-e-tron-test-35 2017-audi-a3-e-tron-test-34 2017-audi-a3-e-tron-test-21 2017-audi-a3-e-tron-test-20 2017-audi-a3-e-tron-test-65 2017-audi-a3-e-tron-test-64 2017-audi-a3-e-tron-test-63 2017-audi-a3-e-tron-test-13


Technikalia

Serce:hybryda plug-in: 1.4 TFSI - benzynowy, turbodoładowany + silnik elektryczny
Skrzynia biegów:7-stopniowa, automatyczna S-tronic
Napęd:na przód
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1395 cm3
Moc:150 KM (110 kW), przy 5000-6000 obr./min
Moment obrotowy:250 Nm przy 1500-3500 obr./min
Prędkość maksymalna:222 km/h
Sprint 0-100km/h7,6 s
Spalanie (dane producenta):
- / - / 1,6 l/100 km

Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO236 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny MacPhersona/amortyzatory teleskopowe
Rozmiar opon205/55 R16
Gwarancjamechaniczna: 2 lata, perforacyjna: 3 lata, na lakier: 12 lat

Jak duże?

Długi?4313mm
Szeroki?1785 mm
Wysoki?1426 mm
Rozstaw osi:2637 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1615 kg
Ładowność:435 kg
Bagażnik:280/1120 l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:40 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:170 100 PLN (Sportback e-tron)
Testowany egzemplarz:208 770 PLN

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , ,