MENU

Mercedes-AMG C63 Coupe – magia dźwięku

Audi S3 Sportback (8V FL) 310 KM – test

27 września 2017 Testy, Wideo Autor:

Mitsubishi Pajero Family Adventure 3.2 DI-D Instyle – test

Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure.

W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.

 


mitsubishi-pajero-adventure-test-1 mitsubishi-pajero-adventure-test-2 mitsubishi-pajero-adventure-test-3 mitsubishi-pajero-adventure-test-6 mitsubishi-pajero-adventure-test-5 mitsubishi-pajero-adventure-test-12 mitsubishi-pajero-adventure-test-7 mitsubishi-pajero-adventure-test-8 mitsubishi-pajero-adventure-test-9 mitsubishi-pajero-adventure-test-10 mitsubishi-pajero-adventure-test-11 mitsubishi-pajero-adventure-test-4 mitsubishi-pajero-adventure-test-13 mitsubishi-pajero-adventure-test-14 mitsubishi-pajero-adventure-test-15 mitsubishi-pajero-adventure-test-16 mitsubishi-pajero-adventure-test-17 mitsubishi-pajero-adventure-test-18 mitsubishi-pajero-adventure-test-19 mitsubishi-pajero-adventure-test-20 mitsubishi-pajero-adventure-test-21 mitsubishi-pajero-adventure-test-22 mitsubishi-pajero-adventure-test-23 mitsubishi-pajero-adventure-test-24 mitsubishi-pajero-adventure-test-25 mitsubishi-pajero-adventure-test-26 mitsubishi-pajero-adventure-test-27 mitsubishi-pajero-adventure-test-28 mitsubishi-pajero-adventure-test-29 mitsubishi-pajero-adventure-test-30 mitsubishi-pajero-adventure-test-31 mitsubishi-pajero-adventure-test-32 mitsubishi-pajero-adventure-test-33 mitsubishi-pajero-adventure-test-34


Technikalia

Serce:3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 5-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:3200 cm3
Moc:190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min,
Moment obrotowy:441 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:11,1 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km
15,5 / 9,2 / 12 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:245 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczobębny
Struktura zawieszenia (przód/tył):podwójne wahacze/wielowahaczowe
Rozmiar opon:265/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4900 mm
Szeroki?1875 mm
Wysoki?1890 mm
Rozstaw osi:2780 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?7
Ciężki?2310 kg
Ładowność:720 kg
Bagażnik:215 (max 1790) l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:88 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:219 990 PLN (Intense Plus)
Cena testowanej wersji:229 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 252 420 PLN

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Opony 265/60R18 + 18” felgi aluminiowe
- Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze srebrnym
- Chromowany grill przedni
- Stopnie boczne
- Relingi dachowe w kolorze czarnym
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami
- Przednie reflektory przeciwmgłowe
- Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
- Światła mijania z czujnikiem zmierzchu
- Przyciemniane szyby tylne

Wewnątrz
- Materiałowa tapicerka siedzeń
- Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
- Pokryty skórą uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z chromowanymi elementami
- Podłokietnik dla kierowcy i pasażera
- Zamykany na klucz schowek na rękawiczki z oświetleniem
- System mocowania fotelików ISO-FIX (× 2) na tylnej kanapie
- II rząd siedzeń składany w proporcjach 60:40
- Składany III rząd siedzeń
- Kanał grzewczy dla II rzędu siedzeń
- Gniazdko 12 V (× 3)
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- Regulacja wysokości kierownicy
- Sterowanie systemem audio na kierownicy
- Elektrycznie sterowane szyby (× 4)
- Oświetlenie przestrzeni na nogi (kierowca i pasażer)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC)
- Układ wspomagania hamowania (BA)
- System ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD)
- System priorytetu hamulca (BOS)
- Czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera
- Kurtynowe poduszki bezpieczeństwa (I i II rząd siedzeń)
- Wzmocnienia w drzwiach przednich
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
- Kamera cofania

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna (1-strefowa)
- Zestaw Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
- Panel sterowania klimatyzacją dla II rzędu siedzeń
- Radioodtwarzacz CD/MP3 2DIN z ekranem dotykowym
- 6 głośników
- Gniazdo USB

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Bagażnik dachowy ARB z zestawem montażowym (niezbędny demontaż fabrycznych relingów)
- Snorkel SAFARI
- Osłony - komplet aluminiowych (drążki, silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza)
- Oświetlenie LED - LAZER ST8
- Hak holowniczy przykręcany
- Wiązka haka holowniczego

Wewnątrz
- Okno dachowe
- Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
- Elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (5 kierunków) i pasażera (4 kierunki)
- Skórzana tapicerka siedzeń

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Wyciągarka SUPERWINCH TigerShark 9500 LBS
- Zawieszenie ARB (OLD MAN EMU - "OME")
- Wiązka elektryczna do lamp LAZER ST-8

Elektronika i bajery
- System audio premium Rockford Fosgate, 12 głośników

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1311 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij