MENU
2017-mercedes-amg-c63-coupe-test-2

Mercedes-AMG C63 Coupe – magia dźwięku

2017-audi-s3-sportback-wyroz

Audi S3 Sportback (8V FL) 310 KM – test

27 września 2017 Testy, Wideo Autor:

Mitsubishi Pajero Family Adventure 3.2 DI-D Instyle – test

Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure.

W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.

 


mitsubishi-pajero-adventure-test-1 mitsubishi-pajero-adventure-test-2 mitsubishi-pajero-adventure-test-3 mitsubishi-pajero-adventure-test-6 mitsubishi-pajero-adventure-test-5 mitsubishi-pajero-adventure-test-12 mitsubishi-pajero-adventure-test-7 mitsubishi-pajero-adventure-test-8 mitsubishi-pajero-adventure-test-9 mitsubishi-pajero-adventure-test-10 mitsubishi-pajero-adventure-test-11 mitsubishi-pajero-adventure-test-4 mitsubishi-pajero-adventure-test-13 mitsubishi-pajero-adventure-test-14 mitsubishi-pajero-adventure-test-15 mitsubishi-pajero-adventure-test-16 mitsubishi-pajero-adventure-test-17 mitsubishi-pajero-adventure-test-18 mitsubishi-pajero-adventure-test-19 mitsubishi-pajero-adventure-test-20 mitsubishi-pajero-adventure-test-21 mitsubishi-pajero-adventure-test-22 mitsubishi-pajero-adventure-test-23 mitsubishi-pajero-adventure-test-24 mitsubishi-pajero-adventure-test-25 mitsubishi-pajero-adventure-test-26 mitsubishi-pajero-adventure-test-27 mitsubishi-pajero-adventure-test-28 mitsubishi-pajero-adventure-test-29 mitsubishi-pajero-adventure-test-30 mitsubishi-pajero-adventure-test-31 mitsubishi-pajero-adventure-test-32 mitsubishi-pajero-adventure-test-33 mitsubishi-pajero-adventure-test-34


Technikalia

Serce:3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 5-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:3200 cm3
Moc:190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min,
Moment obrotowy:441 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:11,1 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km
15,5 / 9,2 / 12 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:245 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczobębny
Struktura zawieszenia (przód/tył):podwójne wahacze/wielowahaczowe
Rozmiar opon:265/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4900 mm
Szeroki?1875 mm
Wysoki?1890 mm
Rozstaw osi:2780 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?7
Ciężki?2310 kg
Ładowność:720 kg
Bagażnik:215 (max 1790) l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:88 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:219 990 PLN (Intense Plus)
Cena testowanej wersji:229 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 252 420 PLN

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Opony 265/60R18 + 18” felgi aluminiowe
- Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze srebrnym
- Chromowany grill przedni
- Stopnie boczne
- Relingi dachowe w kolorze czarnym
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami
- Przednie reflektory przeciwmgłowe
- Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
- Światła mijania z czujnikiem zmierzchu
- Przyciemniane szyby tylne

Wewnątrz
- Materiałowa tapicerka siedzeń
- Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
- Pokryty skórą uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z chromowanymi elementami
- Podłokietnik dla kierowcy i pasażera
- Zamykany na klucz schowek na rękawiczki z oświetleniem
- System mocowania fotelików ISO-FIX (× 2) na tylnej kanapie
- II rząd siedzeń składany w proporcjach 60:40
- Składany III rząd siedzeń
- Kanał grzewczy dla II rzędu siedzeń
- Gniazdko 12 V (× 3)
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- Regulacja wysokości kierownicy
- Sterowanie systemem audio na kierownicy
- Elektrycznie sterowane szyby (× 4)
- Oświetlenie przestrzeni na nogi (kierowca i pasażer)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC)
- Układ wspomagania hamowania (BA)
- System ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD)
- System priorytetu hamulca (BOS)
- Czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera
- Kurtynowe poduszki bezpieczeństwa (I i II rząd siedzeń)
- Wzmocnienia w drzwiach przednich
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
- Kamera cofania

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna (1-strefowa)
- Zestaw Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
- Panel sterowania klimatyzacją dla II rzędu siedzeń
- Radioodtwarzacz CD/MP3 2DIN z ekranem dotykowym
- 6 głośników
- Gniazdo USB

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Bagażnik dachowy ARB z zestawem montażowym (niezbędny demontaż fabrycznych relingów)
- Snorkel SAFARI
- Osłony - komplet aluminiowych (drążki, silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza)
- Oświetlenie LED - LAZER ST8
- Hak holowniczy przykręcany
- Wiązka haka holowniczego

Wewnątrz
- Okno dachowe
- Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
- Elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (5 kierunków) i pasażera (4 kierunki)
- Skórzana tapicerka siedzeń

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Wyciągarka SUPERWINCH TigerShark 9500 LBS
- Zawieszenie ARB (OLD MAN EMU - "OME")
- Wiązka elektryczna do lamp LAZER ST-8

Elektronika i bajery
- System audio premium Rockford Fosgate, 12 głośników

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1311 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,