MENU

Skoda zapowiada nowego SUVa

BMW ALPINA B7 xDrive

Alpina BMW B7 xDrive – gruba sztuka

Ferrari GTC4Lusso

8 lutego 2016 Great news! Autor:

Ferrari GTC4Lusso – doprawiony na ostro

Ferrari FF, pierwsze auto z Maranello z napędem na cztery koła, jest już historią. Nie oznacza to, że model znika z rynku. Poznaliśmy właśnie jego odświeżoną wersję – ostrzejsze GTC4Lusso.

Podobnie jak w przypadku 488 GTB zastępującego 458 także i teraz mamy do czynienia raczej ze schludnym liftingiem. Na dobrą sprawę z przodu nowy model nie różni się specjalnie od schodzącego z rynku FF – z twarzy stał się nieco bardziej podobny do F12. Całe auto zyskało jeszcze bardziej drapieżny design. Tym razem nie ma mowy o zachowawczości, przez którą część osób poprzedniego modelu nie traktowała poważnie. Zachowano charakterystyczną sylwetkę w stylu shooting brake, ale z tyłu pojawił się jeszcze bardziej wydatny dyfuzor, więcej wietrzących otworów i nowe tylne lampy.

Ferrari GTC4Lusso

Wnętrze wciąż zachowuje cechy charakterystyczne dla Ferrari, ale to zdecydowanie najnowocześniej wyglądający model z Maranello. Centrum zarządzania stanowi wielki, 10,25-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego. Poza licznymi wysmakowanymi detalami uwagę zwraca także nowy projekt kierownicy – bardziej kompaktowej, z przeprojektowanym manettino. Kabina oczywiście wciąż pomieści cztery osoby i zapewni im komfortowe warunki podróżowania.

Ferrari GTC4Lusso

Nie sposób nie wspomnieć o silniku. Już poprzednik zachęcał osiągami, ale GTC4Lusso idzie jeszcze o krok dalej. Wolnossące, 6,2 litrowe V12 wzmocniono jeszcze o dodatkowe 29 KM – od teraz czteroosobowe Ferrari legitymuje się mocą 680 KM. Moment obrotowy wynosi zaś 697 Nm, o 14 więcej niż w FF. Pozwoliło to na skrócenie czasu potrzebnego na osiągnięcie 100 km/h do 3,4 sekundy, a prędkość maksymalna to 335 km/h.

Ferrari GTC4Lusso

Modernizacja objęła także układ jezdny. To model, który z założenia ma być uniwersalny i radzić sobie z różnymi warunkami. Ma mu w tym pomóc technologia Slip Side Control, pozwalająca elektronice ingerować w pracę dyferencjału i amortyzatorów oraz na sterowanie tylnymi kołami.

Ferrari GTC4Lusso

GTC4Lusso pokazane zostanie w Genewie – wtedy dowiemy się jeszcze więcej o nowym Ferrari.

 


Ferrari GTC4Lusso Ferrari GTC4Lusso Ferrari GTC4Lusso Ferrari GTC4Lusso

 

Tagi: , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij