Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI 180 KM – test

Choć producenci są coraz bardziej chętni do łączenia różnych cech auta we wszelkiego rodzaju crossoverach to wciąż zdarza się, że w ramach jednej rodziny modelowej funkcjonują samochody o zupełnie innych charakterach. Weźmy choćby… Golfa.

Niemieckiego kompakta możemy zamówić bowiem w wersji standardowej, w kilku odmianach sportowych, a teoretycznie najbardziej wymagający powinni skierować się ku modelowi Alltrack. Czy to rzeczywiście najbardziej uniwersalny Volkswagen? Swoimi odczuciami na temat Golfa Alltracka podzielił się Wiktor.

 


2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-1 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-10 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-2 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-11 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-26 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-27 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-28 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-4 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-5 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-12 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-9 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-7 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-3 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-6 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-19 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-23 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-20 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-18 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-22 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-24 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-21 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-16 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-14 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-17 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-13 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-25


Technikalia

Serce:1.8 TSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, dwusprzęgłowa DSG, 6-biegowa
Napęd:na wszystkie koła 4MOTION
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1798 cm3
Moc:180 KM (132 kW), przy 4500-6200 obr./min
Moment obrotowy:280 Nm przy 1350-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:217 km/h
Sprint 0-100km/h7,8 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
8,1 / 5,7 / 6,6 l/100 km
10,3/6,8/9,0 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2155 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/45 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4578 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1515 mm
Rozstaw osi:2620 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1540 kg
Ładowność:575 kg
Bagażnik:605 l (1620 l)
Średnica zawracania:10,9 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:63 090 PLN (3-drzwiowy, 1.2 TSI Start)
Cena testowanej wersji:118 890 PLN
Cena testowanego egzemplarza:161 570 PLN

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1050 km

Ładnie pisze, gorzej mówi, więc przed kamerą się póki co nie pokazuje. Motoryzacja jest dla niego najwspanialszą sztuką.