MENU

Lexus RC 300h F Sport – test

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132 KM 50th Anniversary –...

6 marca 2017 Testy, Wideo Autor:

Volkswagen Golf Alltrack 1.8 TSI 180 KM – test

Choć producenci są coraz bardziej chętni do łączenia różnych cech auta we wszelkiego rodzaju crossoverach to wciąż zdarza się, że w ramach jednej rodziny modelowej funkcjonują samochody o zupełnie innych charakterach. Weźmy choćby… Golfa.

Niemieckiego kompakta możemy zamówić bowiem w wersji standardowej, w kilku odmianach sportowych, a teoretycznie najbardziej wymagający powinni skierować się ku modelowi Alltrack. Czy to rzeczywiście najbardziej uniwersalny Volkswagen? Swoimi odczuciami na temat Golfa Alltracka podzielił się Wiktor.

 


2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-1 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-10 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-2 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-11 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-26 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-27 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-28 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-4 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-5 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-12 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-9 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-7 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-3 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-6 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-19 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-23 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-20 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-18 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-22 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-24 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-21 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-16 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-14 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-17 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-13 2016-volkswagen-golf-alltrack-18-tsi-4motion-test-25


Technikalia

Serce:1.8 TSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, dwusprzęgłowa DSG, 6-biegowa
Napęd:na wszystkie koła 4MOTION
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1798 cm3
Moc:180 KM (132 kW), przy 4500-6200 obr./min
Moment obrotowy:280 Nm przy 1350-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:217 km/h
Sprint 0-100km/h7,8 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
8,1 / 5,7 / 6,6 l/100 km
10,3/6,8/9,0 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2155 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/45 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4578 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1515 mm
Rozstaw osi:2620 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1540 kg
Ładowność:575 kg
Bagażnik:605 l (1620 l)
Średnica zawracania:10,9 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:63 090 PLN (3-drzwiowy, 1.2 TSI Start)
Cena testowanej wersji:118 890 PLN
Cena testowanego egzemplarza:161 570 PLN

 
 
 

Co dostajemy w wersji Alltrack?

Zewnątrz
- Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek zewnętrznych
- Listwa na osłonie chłodnicy chromowana
- Szyby termoizolacyjne
- Zderzak przedni i tylny z osłoną podwozia w kolorze srebrnym
- Obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze srebrnym, klamki lakierowane w kolorze nadwozia
- Reling dachowy, chromowany
- Reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
- Światła tylne wykonane w technologii LED, przyciemniane
- Osłony na nadkola czarne
- Poszerzone listwy progowe z osłoną podwozia w kolorze srebrnym
- Chromowana podwójna końcówka układu wydechowego
- Chromowane logo Alltrack z przodu na osłonie chłodnicy, błotnikach oraz z tyłu na pokrywie bagażnika
- Lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane, lusterko po stronie kierowcy asferyczne
- Obręcze ze stopu metali lekkich "Valley" 7J x 17

Wewnątrz
- Podłoga w bagażniku, podwójna z dodatkowymi przegródkami z lewej i prawej strony
- Podłokietnik z przodu ze schowkiem
- Fotel kierowcy i pasażera z regulacja wysokości i z regulacją odcinka lędźwiowego, komfortowy
- Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą z funkcją Tiptronic - dla samochodów z DSG
- dźwignia zmiany biegów obszyta skórą
- możliwość sterowania radiem, komputerem pokładowym lub telefonem
- łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
- Oparcie kanapy tylnej z podłokietnikiem, składane i dzielone (1/3 do 2/3) z otworem do przewożenia długich przedmiotów
- Tapicerka siedzeń "7 Summits"
- Wstawki wykończeniowe wnętrza "Dark Magnesium"
- Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu
- Szuflada pod siedzeniem kierowcy i pasażera
- Uchwyty do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej
- Nakładki na pedały, aluminiowe
- Listwy progowe z napisem Alltrack, aluminiowe
- Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na zewnętrznych siedzeniach z tyłu
- Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
- Szyby elektrycznie sterowane z przodu i z tyłu
- Gniazdo zasilające 12V w bagażniku

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Nadwozie podwyższone o 20 mm
- Asystent podjazdu i zjazdu
- ESP - system stabilizacji toru jazdy wraz z ASR, ABS, EDS, MSR, asystentem siły hamowania
- Hamulec wielokolizyjny - pomaga ograniczyć skutki kolizji poprzez zainicjowanie hamowania
- Poduszki powietrzne (siedem): dwie czołowe, dwie boczne, dwie kurtynowe i kolanowa dla kierowcy
- Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
- XDS - blokada mechanizmu różnicowego
- Zabezpieczenie antykradzieżowe /Immobiliser/
- System rozpoznający zmęczenie kierowcy
- Centralny zamek, zdalnie sterowany
- Hamulec postojowy, elektromechaniczny z funkcją Auto-Hold
- Rekuperacja - odzyskiwanie energii podczas hamowania
- System Start-Stop - wyłączanie silnika na postoju
- Wlew paliwa z zabezpieczeniem przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa (dotyczy tylko silników wysokoprężnych)
- Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, zależne od prędkości samochodu
- Wybór profilu jazdy
- możliwość wyboru trybu jazdy: SPORT, NORMAL, ECO i INDIVIDUAL oraz Off-road (dla wersji Alltrack)

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic"
- System radiowy "Composition Touch" z 5 calowym, monochromatycznym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym, 4 głośnikami, czytnikiem kart SD, AUX-IN
oraz funkcją odtwarzania muzyki w formacie MP3.
- Komputer pokładowy "Premium" z kolorowym wyświetlaczem TFT - funkcja wyświetlania informacji z systemów asystujących, audio, nawigacji, oraz telefonu
- Tempomat
- Oświetlenie ambiente

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Biały "Oryx" perłowy (+ 4220 zł)
- Obręcze aluminiowe "Canyon" 7,5J x 18 (+ 1710 zł)
- Reflektory bi-ksenonowe Top ze światłami do jazdy dziennej LED (dla "Dynamic Light Assist") (+ 3 080,00 zł)
- Lusterka zewnętrzne, elektrycznie składane (+ 750,00 zł)
- Szyba tylna oraz boczne tylne dodatkowo przyciemniane (+ 640,00 zł)

Wewnątrz
- Dach szklany, panoramiczny (+ 6200 zł)
- Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą z funkcją Tiptronic, podgrzewana (+ 550 zł)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Zawieszenie z adaptacyjną regulacją DCC (+3 930,00 zł)
- Asystent toru jazdy "Lane Assist" z "Dynamic Light Assist" i rozpoznawaniem znaków drogowych (+2 620,00 zł)
- Pakiet "Czujnik deszczu"
- Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu
- System "Park Assist" - wspomaganie parkowania (+ 920,00 zł)
- Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash" (+ 570,00 zł)
- System "Rear Assist" - kamera cofania (+ 950,00 zł)

Elektronika i bajery
- Pakiet "Business" (+1 690,00 zł)
- Pakiet "Zimowy" (+ 1 170,00 zł)
- Car-Net - dostęp do mobilnych usług Online za pośrednictwem telefonu (bezpłatnie przez trzy lata)
- System nawigacji satelitarnej "Discover Pro" (+ 6 780,00 zł)
- System dźwięku - "Dynaudio Excite" sound system (400 Watt) (+ 2 270,00 zł)
- System "Keyless Access" - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu dla
autoalarmu (+ 1 670,00 zł)
- Instalacja telefoniczna "Premium" (+ 1 770,00 zł)
- Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone (+ 1 220,00 zł)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1050 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij