MENU
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 KM Allure | fot. Marcin Pakulski

Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 KM Allure – test

Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC | fot. Marcin Pakulski

Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC – pierwszy kontakt

27 listopada 2015 Testy, Wideo Autor:

Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure – test

W większości segmentów nieprzerwanie istnieje klasyczny dylemat – diesel czy benzyna? Zazwyczaj w tej dyskusji kluczowe stają się indywidualne potrzeby użytkownika, a argumenty są różne w zależności od rodzaju auta, ale jednym z ciekawszych przypadków w tej dyskusji wydają się być małe autka segmentu B.

Ostatnio prezentowaliśmy Wam nasze wrażenia z kontaktu z Peugeotem 208 z oszczędnym silnikiem BlueHDi, dziś pora na drugą stronę medalu. Specjalnie dla Project Automotive i AutoKult.pl sprawdzamy francuskiego malucha z benzynowym silnikiem 1.2 PureTech. Zapraszamy na kolejne spotkanie z Peugeotem 208 i Maćkiem.

 


208-puretech-test-1 208-puretech-test-2 208-puretech-test-3 208-puretech-test-4 208-puretech-test-5 208-puretech-test-6 208-puretech-test-7 208-puretech-test-8 208-puretech-test-9 208-puretech-test-10 208-puretech-test-11 208-puretech-test-12 208-puretech-test-13 208-puretech-test-14

 


Nudne technikalia

Serce:1.2 PureTech - benzynowy, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni
Skrzynia biegów:5-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:1199 cm3
Moc:110 KM (81 kW), przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:205 Nm przy 1500 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h9,6 s
Spalanie producent:
Spalanie nasze:
5,5 / 3,9 / 4,5 l/100km
6,5 / 4,5 / 5,6 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2104 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon195/55 R16
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?3973 mm
Szeroki?1467 mm
Wysoki?1460 mm
Rozstaw osi:2538 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1093 kg
Ładowność:437 kg
Bagażnik:285 l (maksymalnie 1076 l)
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Baza:41 700 PLN (3d 1.0 PureTech Access)
Cena bazowa naszego egzemplarza:62 300 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 73 590 PLN

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Klamki i lusterka w kolorze czarnym
- Felgi stalowe 15"

Wewnątrz
- ISOFIX
- Centralny zamek
- Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Regulacja wysokości fotela kierowcy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego
- ESP
- Poduszki czołowe, boczne i kurtynowe
- Pełnowymiarowe koło zapasowe


Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory przednie przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane
- Przyciemniane tylne szyby
- Klamki i lusterka w kolorze nadwozia/chromowane
- Chromowane listwy
- Felgi aluminiowe 16"
- Światła LED do jazdy dziennej

Wewnątrz
- Elektrycznie sterowane szyby
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Podłokietnik (+300zł)
- Podświetlenie Ambiente
- Dzielona tylna kanapa
- Skórzana kierownica z chromowanym wykończeniem
- Pakiet LED

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania i Park Assist (+2800 zł)
- Pakiet Widoczność (automatyczne reflektory przednie, Follow Me Home, czujnik deszczu)

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Multimedialny ekran dotykowy z radiem MP3, wejściami USB i AUX, sterowaniem z kierownicy, zestawem Bluetooth, Wi-Fi i MirrorScreen
- Nawigacja (+2300zł)


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?995 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , ,