MENU

DS 5 1.6 THP 200 SportChic – test

Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure – test

24 listopada 2015 Testy, Wideo Autor:

Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 KM Allure – test

Peugeot słynie z małych aut z charakterem. W segmencie B klasykiem jest model 205, a na przełomie wieków w tej klasie królowała popularna 206tka. Później przyszedł moment na 207, który co prawda wciąż sprzedawał się naprawdę dobrze, ale wizerunkowo odstawał od swoich poprzedników. Teraz mijają trzy lata od rynkowego debiutu kolejnego miejskiego Peugeota, który ma większe szanse nawiązać do lepiej wspominanych aut tej firmy.

W kolejnym teście Project Automotive dokładnie sprawdzamy nowego Peugeota 208 w odświeżonej, poliftingowej wersji z nowym, oszczędnym silnikiem wysokoprężnym BlueHDi. Zapraszamy na wideo, w którym z małym mieszczuchem mierzy się Marcin.

 


peugeot-208-hdi-test-06 peugeot-208-hdi-test-01 peugeot-208-hdi-test-02 peugeot-208-hdi-test-05 peugeot-208-hdi-test-08 peugeot-208-hdi-test-03 peugeot-208-hdi-test-04 peugeot-208-hdi-test-07 peugeot-208-hdi-test-09 peugeot-208-hdi-test-10 peugeot-208-hdi-test-11 peugeot-208-hdi-test-12 peugeot-208-hdi-test-13 peugeot-208-hdi-test-14

 


Nudne technikalia

Serce:1.6 BlueHDi - wysokoprężny, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni Common Rail
Skrzynia biegów:6-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1560 cm3
Moc:99 KM (73 kW), przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:254 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna:187 km/h
Sprint 0-100km/h10,7 s
Spalanie
(dane producenta - miasto/trasa/średnie)
4,2 / 3,0 / 3,5 l/100km
Wydychanie CO290 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon195/55 R16
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?3973 mm
Szeroki?1467 mm
Wysoki?1460 mm
Rozstaw osi2538 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1140 kg
Ładowność485 kg
Bagażnik:285 l (maksymalnie 1076 l)
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Baza:41 700 PLN (3d 1.0 PureTech Access)
Cena bazowa naszego egzemplarza:71 800 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 81 500 PLN

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Klamki i lusterka w kolorze czarnym
- Felgi stalowe 15"

Wewnątrz
- ISOFIX
- Centralny zamek
- Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Regulacja wysokości fotela kierowcy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego
- ESP
- Poduszki czołowe, boczne i kurtynowe
- Pełnowymiarowe koło zapasowe

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory przednie przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane
- Przyciemniane tylne szyby
- Klamki i lusterka w kolorze nadwozia/chromowane
- Chromowane listwy
- Felgi aluminiowe 16"
- Światła LED do jazdy dziennej

Wewnątrz
- Elektrycznie sterowane szyby
- Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne
- Podłokietnik (+300zł)
- Podświetlenie Ambiente
- Dzielona tylna kanapa
- Skórzana kierownica z chromowanym wykończeniem
- Pakiet LED

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania i Park Assist (+2800 zł)
- Pakiet Widoczność (automatyczne reflektory przednie, Follow Me Home, czujnik deszczu)

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Multimedialny ekran dotykowy z radiem MP3, wejściami USB i AUX, sterowaniem z kierownicy, zestawem Bluetooth, Wi-Fi i MirrorScreen
- Nawigacja (+2300zł)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1062 km

Tagi: , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij