MENU

Subaru Forester 2.0XT Platinum (2017) – Oryginał

Ford Kuga 2.0 TDCi 150 KM AWD Titanium –...

7 grudnia 2017 Testy, Wideo Autor:

Nissan Navara NP300 2.3 dCi 190 Tekna – test

Ciekawe jest to, że największy udział w rynku pikapów mają marki japońskie. Wszak nie jest to typ auta, który kojarzyłby się nam z tym krajem. Tu raczej myślami wędrujemy w stronę Stanów Zjednoczonych, a w przypadku Kraju Kwitnącej Wiśni – zdecydowanie innych samochodów. Pikap to jednak specyficzny gatunek, a jednym z modeli odpowiedzialnych za ten stan rzeczy jest Nissan Navara.

W kolejnym odcinku szukamy powodów, dla których to właśnie ten przedstawiciel tego segmentu cieszy się popularnością. Okazuje się, że w przypadku niedawno wprowadzonej nowej generacji odpowiedź jest dość złożona. Wyjaśni Wam to Wiktor w teście Nissana Navary NP300 z mocniejszym wariantem silnika 2.3 dCi.

 


2017-nissan-navara-tekna-dci-test-1 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-3
2017-nissan-navara-tekna-dci-test-9 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-6 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-18 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-5 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-19 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-14 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-12 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-16 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-28 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-30 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-31 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-29 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-21 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-27 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-25 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-7 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-38 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-47 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-43 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-45 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-37 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-49 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-39 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-48 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-53 2017-nissan-navara-tekna-dci-test-35


Technikalia

Serce:2.3 dCi 190 - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:2298 cm3
Moc:190 KM (140 kW) przy 3750 obr./min
Moment obrotowy:450 Nm przy 1500-2500 obr./min
Prędkość maksymalna:184 km/h
Sprint 0-100km/h10,8 s
Spalanie (dane producenta):
6,9 / 6,0 / 6,3 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2167 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe, kolumnowe/wielowahaczowe, sprężynowe
Rozmiar opon265/60 R18
Gwarancjamechaniczna: 5 lat/160 000 km; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?5330 mm
Szeroki?1850 mm
Wysoki?1840 mm
Rozstaw osi:3150 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?2012 kg
Ładowność:1023 kg
Bagażnik:-
Średnica zawracania:12,4 m
Pojemność baku:73 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:120 730 PLN (King Cab VISIA dCi 160 6M/T)
Cena testowanej wersji:154 020 PLN
Cena testowanego egzemplarza:170 024 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Felgi stalowe 16”
- Lampa stop w technologii LED
- Lusterka zewnętrzne, klamki drzwi oraz przedni zderzak w kolorze czarnym (KC i CC)
- Zderzak przedni w kolorze nadwozia (Dual Cab)
- Tylny spoiler (metalowy, zintegrowany)
- Zderzak tylny w kolorze czarnym, typu rurowego
- Osłony przeciwbłotne
- Światła do jazdy dziennej

Wewnątrz
- 3 gniazda 12V w kabinie
- 3 tylne zagłówki (tylko Dual Cab)
- 5-drążkowe tylne zawieszenie (tylko Dual Cab)
- Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu
- Nawiew drugiego rzędu siedzeń
- Podnoszone tylne siedzenia
- Podłokietnik przedni
- Możliwość demontażu tylnych siedzeń (tylko King Cab)
- Regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne
- Regulowany w 4 kierunkach fotel przedni pasażera
- Regulowany w 6 kierunkach fotel kierowcy
- System mocowania fotelików ISOFIX (skrajne fotele drugiego rzędu - tylko Dual Cab)
- Tylna lampka
- Uchwyty haczykowe dla zabezpieczenia ładunku

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Centralny zamek
- Monitor kamery cofania z regulacją natężenia światła
- ABS, EBD, system kontroli trakcji (VDC)
- Asystent zjazdu ze wzniesienia
- Elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (ELSD)
- Koło zapasowe
- Poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera, boczne, kurtynowe, poduszka kolanowa kierowcy
- Rama ochronna
- Spryskiwacze lamp przednich (tylko Dual Cab)
- System automatycznego hamowania awaryjnego (tylko Dual Cab)
- System wspomagania ruszania pod górę
- Wyłącznik przedniej poduszki pasażera

Elektronika i bajery
- Czujnik zmierzchu
- Elektromagnetyczna blokada klapki wlewu paliwa

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- 18" felgi ze stopów metali lekkich (265/60 R18)
- Chromowane lusterka zewnętrzne i atrapa chłodnicy
- Chromowane nakrętki kół
- Chromowane zewnętrzne i wewnętrzne klamki drzwi
- Chromowany próg tylnego zderzaka
- Dodatkowy stopień ułatwiający wsiadanie
- Sygnalizacja skrętu i zmiany pasa LED
- Przednie lampy przeciwmgłowe z chromowanymi obwódkami
- Przednie reflektory w technologii LED
- Przyciemniane szyby
- Relingi dachowe
- Szyba przednia przyciemniana w górnej części
- Podświetlane progi

Wewnątrz
- Skórzane fotele
- Podgrzewane przednie siedzenia
- Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów
- Skórzana kierownica
- Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym
- Automatyczne poziomowanie przednich świateł
- Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne
- C-channel system - uniwersalny system mocowania ładunku
- Elektrycznie regulowane szyby z tyłu (tylko Dual Cab)
- Energooszczędne lampy przednie oraz kabinowe
- Fotel kierowcy regulowany w 8-kierunkach
- Podświetlane lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera
- Schowek na okulary

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- 4 tylne czujniki parkowania

Elektronika i bajery
- Kolorowy wyświetlacz zestawu wskaźników
- Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne

Wyposażenie dodatkowe egzemplarza
- Czarna skórzana tapicerka
- System parkowania tyłem
- Blokada tylnego dyferencjału
- 18" standardowe felgi ze stopów metali lekkich
- Lakier żółty (EAU)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1128 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij