MENU

Nissan Navara NP300 2.3 dCi 190 Tekna – test

Opel Mokka X 1.6 CDTi 136 KM 4×4 Elite...

11 grudnia 2017 Testy, Wideo Autor:

Ford Kuga 2.0 TDCi 150 KM AWD Titanium – test

Jeśli chcesz poważnie liczyć się na rynku, to nie wypada, byś nie miał w swojej ofercie paru SUVów. Takich aut jest już zresztą tyle, że kolejne modele nie robią na nikim wrażenia i wydaje się, że takie samochody jak Ford Kuga nie są w stanie niczym się wyróżnić. Czy na pewno?

Przedstawiciel Forda w tym segmencie jest już z nami od dłuższego czasu, co pozwoliło mu ugruntować sobie stabilną pozycję na rynku, choć trudno powiedzieć, by Kuga nadawała ton tej zaciętej rywalizacji. Na pierwszy rzut oka bowiem nie jest to najbardziej oryginalna propozycja. Co skrywa w sobie to auto? Argumentów przemawiających za nowym wcieleniem kompaktowego SUVa Forda poszukał dla Was Maciek.

 


2017-ford-kuga-test-1 2017-ford-kuga-test-2 2017-ford-kuga-test-3 2017-ford-kuga-test-4 2017-ford-kuga-test-5 2017-ford-kuga-test-6 2017-ford-kuga-test-7 2017-ford-kuga-test-8 2017-ford-kuga-test-9 2017-ford-kuga-test-10 2017-ford-kuga-test-11 2017-ford-kuga-test-12 2017-ford-kuga-test-13 2017-ford-kuga-test-14 2017-ford-kuga-test-15 2017-ford-kuga-test-16 2017-ford-kuga-test-17 2017-ford-kuga-test-18 2017-ford-kuga-test-19 2017-ford-kuga-test-20 2017-ford-kuga-test-21 2017-ford-kuga-test-22 2017-ford-kuga-test-23 2017-ford-kuga-test-24 2017-ford-kuga-test-25 2017-ford-kuga-test-26 2017-ford-kuga-test-27 2017-ford-kuga-test-28 2017-ford-kuga-test-29 2017-ford-kuga-test-30 2017-ford-kuga-test-31 2017-ford-kuga-test-32 2017-ford-kuga-test-33 2017-ford-kuga-test-34 2017-ford-kuga-test-35 2017-ford-kuga-test-36 2017-ford-kuga-test-37 2017-ford-kuga-test-38


Technikalia

Serce:2.0 TDCi - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1997 cm3
Moc:150 KM (110 kW) przy 3500 obr./min
Moment obrotowy:370 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:192 km/h
Sprint 0-100km/h9,9 s
Spalanie (dane producenta):
6,0 / 4,7 / 5,2 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2135 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon235/50 R18
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4524 mm
Szeroki?1838 mm
Wysoki?1689 mm
Rozstaw osi:2690 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1702 kg
Ładowność:548 kg
Bagażnik:456 l
Średnica zawracania:11,1 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:93 950 PLN (Trend 1.5 EcoBoost 120 KM M6)
Cena testowanej wersji:127 720 PLN
Cena testowanego egzemplarza:163 230 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- 17" stalowe obręcze kół z kołpakami
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
- Reflektory - halogenowe ze światłami do jazdy dziennej
- Spryskiwacze reflektorów
- Przednie światła przeciwmgielne
- Szyby boczne - obramowanie w kolorze aluminium
- Górna krata wlotu powietrza - lakierowana w kolorze srebrnym
- Dolna krata wlotu powietrza - w kolorze czarnym

Wewnątrz
- Klimatyzacja manualna
- Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi
- Przednie fotele - podgrzewane, z regulacją temperatury
- Podgrzewana przednia szyba (Quickclear)
- Przycisk rozrusznika - Ford Power
- System ISOFIX
- Kolumna kierownicy - z regulacją pochylenia i odległości
- Kierownica - wykończona skórą
- Uchwyt dźwigni zmiany biegów - z tworzywa poliuretanowego z czarną wstawką i aluminiowym pierścieniem
- Konsola centralna - standardowa, z otwartym schowkiem
- Oświetlenie wnętrza - lampki włączane otwarciem drzwi; lampki sufitowe LED z przodu i z tyłu ze ściemniaczem i opóźnionym wyłączaniem, lampki do czytania map z przodu i z tyłu oraz regulacja jasności podświetlenia zegarów
- Oświetlenie wnętrza - oświetlenie wnęk na nogi z przodu
- Gniazdko 12V - na konsoli centralnej
- Wycieraczki przedniej szyby - o zmiennej prędkości, z przerywaczem pracy, elektrycznie sterowane spryskiwacze
- Dywaniki podłogowe - z przodu
- Gniazdko 12V - w bagażniku
- Zaczepy w bagażniku do mocowania bagażu
- Roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową - mocowana za 2. rzędem siedzeń
- Fotel kierowcy - ręczna regulacja położenia w 6. kierunkach
- Fotel pasażera - ręczna regulacja położenia w 4. kierunkach
- Przednie fotele - kieszenie na mapy z tyłu oparć
- Tylna kanapa - składana, dzielona w proporcji 60:40 z regulacją pochylenia oparć

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System ABS z EBD
- Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem poprawiającym stabliność na zakrętach (TVC)
- Układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach (HSA)
- Poduszki powietrzne z przodu czołowe i boczne, kurtyny powietrzne, chroniące pasażerów przednich i tylnych siedzeń oraz poduszka kolanowa kierowcy
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Tempomat - zawiera układ regulowanego ograniczania prędkości (ASLD)
- Światła awaryjnego hamowania
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS)

Elektronika i bajery
- Centralny zamek - sterowany pilotem
- Ford MyKey®
- Radioodtwarzacz CD/MP3, 6 głośników (ICFAB)
- Inteligentny System Bezpieczeństwa (IPS)
- System zarządzania energią - inteligentne ładowanie akumulatora

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- 17" obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5x2-ramienny (D2YDP)
- Reflektory - halogenowe ze światłami do jazdy dziennej LED
- Reflektory automatyczne
- Szyby boczne - obramowanie w kolorze aluminium

Wewnątrz
- Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa (DEATC)
- Tapicerka częściowo skórzana Groove (ciemna) (0GF)
- Ręczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego
fotela kierowcy i pasażera
- Podłokietnik na środku tylnej kanapy
- Uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą
- Konsola centralna Premium
- Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia (w wybranym kolorze z 7. dostępnych)
- Lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
- Automatycznie sterowane wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Dywaniki podłogowe - z przodu i z tyłu, welurowe
- Nakładki na progi przednich drzwi z emblematem 'Kuga'

Elektronika i bajery
- Radioodtwarzacz CD/MP3 z Ford SYNC 3 oraz 8" kolorowym wyświetlaczem dotykowym (ICFAH)
- Ford KeyFree

Wyposażenie dodatkowe egzemplarza
- Tapicerka Skórzana jasna Salerno
- Lusterka boczne składane elektrycznie
- Kierownica podgrzewana
- Active City Stop
- 18” obręcze kół ze stopów lekkich
- Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
- Tylny spojler
- Czujniki parkowania z tyłu
- Drzwi bagażnika zamykane/ otwierane el. i bezdotykowo
- Active Park Assist
- System nawigacji satelitarnej CD/SD z Ford SYNC 3
- Reflektory biksenonowe adaptacyjne
- Lane Keeping Alert
- Adaptive Cruise Control (ACC)
- Pakiet Family
- Pakiet Design
- Pakiet Design 3
- Pakiet Memory
- kolor Green Instinct (lakier metalizowany)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1645 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij