MENU
2016-skoda-fabia-monte-carlo-12-tsi-test-wyroz

Škoda Fabia Monte Carlo 1.2 TSI 110 KM DSG...

2016-skoda-citigo-1.0-mpi-style-test-wyroz

Škoda Citigo 1.0 MPI 75 KM Style – test

28 października 2016 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC Coupé – test

Najpierw było BMW X6, potem mniejsze X4 i nagle każda marka zachciała mieć w swoim portfolio coupe-SUVa. Póki co rękawicę Bawarczykom rzucił jedynie Mercedes – najpierw za pośrednictwem GLE Coupe, teraz poprzez GLC Coupe.

Z „klasycznym” wydaniem GLC mieliśmy już do czynienia. Teraz Marcin, wraz z dealerem Auto-Studio z Łodzi, na warsztat bierze jego bardziej stylową odmianę napędzaną dodatkowo silnikiem benzynowym.

 


2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-1 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-2 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-3 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-4 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-5 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-6 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-7 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-8 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-9 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-10 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-11 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-12 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-13 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-14 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-15 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-16 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-17 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-18 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-19 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-20 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-21 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-22 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-23 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-24 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-25 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-26 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-27 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-28 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-29 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-30 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-31 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-32 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-33 2016-mercedes-benz-glc-coupe-250-test-34


Technikalia

Serce:250 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-biegowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na wszystkie koła 4MATIC
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1991 cm3
Moc:211 KM (155 kW) przy 5500 obr/min
Moment obrotowy:350 Nm przy 1200-1400 obr/min
Do "setki":7,3 s
Prędkość maksymalna:222 km/h
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
8,4 / 6,0 / 6,9 l /100 km
12 / 7,5 / 9 l / 100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2159 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe
Rozmiar opon255/45 R20
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4732 mm
Szeroki?1890 mm
Wysoki?1602 mm
Rozstaw osi:2873 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1785 kg
Ładowność:645 kg
Bagażnik:500 l (max. 1400 l)
Średnica zawracania:11,8 m
Pojemność baku:66 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa testowanego egzemplarza:203 000 PLN
Testowany egzemplarz:259 088 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Pakiet Chrom
- Asystent świateł przednich
- Automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika
- Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane i elek. regulowane

Wewnątrz
- Listwy progowe z logo Mercedes-Benz
- EASY-PACK - elektrycznie sterowana tylna klapa
- Elektrycznie regulowane przednie fotele
- Elektrycznie sterowane szyby z funkcją one-touch
- Siatka bagażowa z lewej strony przestrzeni ładunkowej
- Zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności (66l)
- Mechaniczna regulacja kierownicy w pionie
- Wielofunkcyjna, trójramienna kierownica obszyta skórą

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- 3-stopniowy system Electronic Stability Program (ESP®)
- ADAPTIVE BRAKE z funkcją HOLD
- Attention Assist - asystent wspomagania koncentracji
- CPA - system zapobiegający kolizjom
- Kamera cofania
- Kurtyny powietrzne (WINDOWBAG)
- Poduszka powietrzna chroniąca kolana

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja THERMATIC
- Komputer pokładowy z wyświetlaczem wielofunkcyjnym
- Audio 20 CD
- Bluetooth
- Głośniki z systemem FrontBass®
- KEYLESS-GO – starter

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Pakiet AMG – elementy zewnętrzne (+ 11 291 PLN)
- Pakiet lusterek (+ 2540 PLN)
- Lakier Szarość selenitu metalik (+ 4403 PLN)
- Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 20” (+ 4799 PLN)
- Reflektory LED statyczne (+ 4883 PLN)
- Szyby atermiczne z izolacją akustyczną (+ 677 PLN)
Wewnątrz
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej (+ 734 PLN)
- Pakiet AMG – elementy wewnętrzne (+ 3952 PLN)
- Dywaniki AMG
- EASY-PACK - osłona przestrzeni bagażowej (+ 339 PLN)
- Oświetlenie ambient (+ 1242 PLN)
- Podgrzewane fotele przednie (+ 1835 PLN)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- DYNAMIC SELECT
- PARKTRONIC z aktywnym asystentem parkowania (+ 4121 PLN)

Elektronika i bajery
- Pakiet Night (+ 2823 PLN)
- Antena GPS
- Garmin MAP PILOT (+ 2823 PLN)
- Live Traffic Information
- System dźwiękowy Burmester Surround (+ 4375 PLN)
- Touchpad do sterowania systemem telemtycznym (+ 621 PLN)

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , ,