MENU
2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-wyroz

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 125 KM A6 Titanium –...

2018-audi-a7-sportback-wyroz

Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic –...

23 kwietnia 2018 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz GLA 220 4MATIC – test

Klasa premium musi docierać w najróżniejsze zakątki rynku. Tu tym bardziej nie ma miejsca na spóźnienie względem rynkowych trendów. Nie powinno więc nikogo dziwić, że na ulicach pojawiają się kolejne SUVy i crossovery niemal każdej wielkości – także te całkiem małe. Rozmiarowi S w gamie crossoverów Mercedesa odpowiadają literki GLA.

W świetle motoryzacyjnej mody kompaktowe auto „na szczudłach”, z przyciągającymi detalami i – przynajmniej na papierze – interesującym napędem, to naturalny kandydat do sprzedażowego sukcesu. Czy jednak GLA 220 4MATIC to auto, które rzeczywiście pasuje do wizerunku Mercedesa? Sprawdził je dla Was Maciek.

 


2017-mercedes-benz-gla-220-test-1 2017-mercedes-benz-gla-220-test-2 2017-mercedes-benz-gla-220-test-3 2017-mercedes-benz-gla-220-test-4 2017-mercedes-benz-gla-220-test-5 2017-mercedes-benz-gla-220-test-6 2017-mercedes-benz-gla-220-test-7 2017-mercedes-benz-gla-220-test-8 2017-mercedes-benz-gla-220-test-9 2017-mercedes-benz-gla-220-test-10 2017-mercedes-benz-gla-220-test-11 2017-mercedes-benz-gla-220-test-12 2017-mercedes-benz-gla-220-test-13 2017-mercedes-benz-gla-220-test-14 2017-mercedes-benz-gla-220-test-15 2017-mercedes-benz-gla-220-test-16 2017-mercedes-benz-gla-220-test-17 2017-mercedes-benz-gla-220-test-18 2017-mercedes-benz-gla-220-test-19 2017-mercedes-benz-gla-220-test-20 2017-mercedes-benz-gla-220-test-21 2017-mercedes-benz-gla-220-test-22 2017-mercedes-benz-gla-220-test-23 2017-mercedes-benz-gla-220-test-24 2017-mercedes-benz-gla-220-test-25 2017-mercedes-benz-gla-220-test-26 2017-mercedes-benz-gla-220-test-27 2017-mercedes-benz-gla-220-test-28 2017-mercedes-benz-gla-220-test-29 2017-mercedes-benz-gla-220-test-30 2017-mercedes-benz-gla-220-test-31 2017-mercedes-benz-gla-220-test-32 2017-mercedes-benz-gla-220-test-33 2017-mercedes-benz-gla-220-test-34


Technikalia

Serce:GLA 220 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7G-DCT - automatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa
Napęd:na cztery koła 4MATIC
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1991 cm3
Moc:184 KM (135 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:300 Nm przy 1200-4000 obr./min
Prędkość maksymalna:230 km/h
Sprint 0-100km/h7,1 s
Spalanie (dane producenta):
8,6 / 5,3 / 6,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2152 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny MacPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon235/45 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4424 mm
Szeroki?1804 mm
Wysoki?1494 mm
Rozstaw osi:2699 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1505 kg
Ładowność:510 kg
Bagażnik:421 l
Średnica zawracania:11,84 m
Pojemność baku:56 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:124 300 PLN (GLA 180)
Cena testowanej wersji:152 600 PLN
Cena testowanego egzemplarza:234 081 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?987 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,