MENU
2017-mercedes-benz-gla-220-test-wyroz

Mercedes-Benz GLA 220 4MATIC – test

2017-fiat-500c-60th-anniversary-12-8v-test-project-automotive-wyroz3

Fiat 500C 1.2 69 KM 60th Anniversary – test

27 kwietnia 2018 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic – pierwszy kontakt

Kontrowersyjnie, nowocześnie, a jednak sportowo. Nowe A7 wprowadziło nieco zamieszania wśród fanów marki z Ingolstadt, chociaż patrząc na linię boczną poprzedniej generacji – auto za bardzo się nie zmieniło.

Jednak wszystko co najlepsze znajduje się w środku: nowe technologie, tona gadżetów i zmieniony design. Czy może to być idealny przepis na sportową limuzynę? O tym opowiada Marcin przy pierwszym spotkaniu z nową generacją modelu.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Audi Centrum Łódź.

 


2018-audi-a7-sportback-70 2018-audi-a7-sportback-69 2018-audi-a7-sportback-67 2018-audi-a7-sportback-74 2018-audi-a7-sportback-31 2018-audi-a7-sportback-29 2018-audi-a7-sportback-47 2018-audi-a7-sportback-28 2018-audi-a7-sportback-4 2018-audi-a7-sportback-5 2018-audi-a7-sportback-33 2018-audi-a7-sportback-30 2018-audi-a7-sportback-34 2018-audi-a7-sportback-46 2018-audi-a7-sportback-48 2018-audi-a7-sportback-45 2018-audi-a7-sportback-50 2018-audi-a7-sportback-49 2018-audi-a7-sportback-7 2018-audi-a7-sportback-8 2018-audi-a7-sportback-20 2018-audi-a7-sportback-12 2018-audi-a7-sportback-39 2018-audi-a7-sportback-53 2018-audi-a7-sportback-38 2018-audi-a7-sportback-25 2018-audi-a7-sportback-36 2018-audi-a7-sportback-35 2018-audi-a7-sportback-44 2018-audi-a7-sportback-42 2018-audi-a7-sportback-43 2018-audi-a7-sportback-21 2018-audi-a7-sportback-78 2018-audi-a7-sportback-76 2018-audi-a7-sportback-19 2018-audi-a7-sportback-24 2018-audi-a7-sportback-79 2018-audi-a7-sportback-62 2018-audi-a7-sportback-54 2018-audi-a7-sportback-58 2018-audi-a7-sportback-55 2018-audi-a7-sportback-59 2018-audi-a7-sportback-18 2018-audi-a7-sportback-23


Technikalia

Serce:3.0 TFSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:S-Tronic automatyczna, 7-biegowa
Napęd:Quattro ultra (na 4 koła z dołączaną tylną osią)
Liczba i układ cylindrów:6, widlasty
Pojemność:2995 cm3
Moc:340 KM (250 kW) przy 5000-6400 obr./min
Moment obrotowy:500 Nm przy 1370-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h5,3 s
Spalanie (dane producenta):
9,1 / 5,9 / 7,2 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2163 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)zawieszenie pneumatyczne
Rozmiar opon255/35 R21
Gwarancjamechaniczna: 3 lata lub 90 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?4969 mm
Szeroki?1908 mm
Wysoki?1422 mm
Rozstaw osi:2926 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1815 kg
Ładowność:655 kg
Bagażnik:535 l
Średnica zawracania:12 m
Pojemność baku:63 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:324 000 PLN (50 TDI, 3.0 diesel)
Cena testowanej wersji:329 000 PLN (55 TFSI, 3.0 benzyna)
Cena testowanego egzemplarza:około 495 000 PLN

 
 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?300 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • https://superparts.pl/ superparts.pl

    Świetny samochód!