MENU

Mercedes-Benz GLA 220 4MATIC – test

Fiat 500C 1.2 69 KM 60th Anniversary – test

27 kwietnia 2018 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic – pierwszy kontakt

Kontrowersyjnie, nowocześnie, a jednak sportowo. Nowe A7 wprowadziło nieco zamieszania wśród fanów marki z Ingolstadt, chociaż patrząc na linię boczną poprzedniej generacji – auto za bardzo się nie zmieniło.

Jednak wszystko co najlepsze znajduje się w środku: nowe technologie, tona gadżetów i zmieniony design. Czy może to być idealny przepis na sportową limuzynę? O tym opowiada Marcin przy pierwszym spotkaniu z nową generacją modelu.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Audi Centrum Łódź.

 


2018-audi-a7-sportback-70 2018-audi-a7-sportback-69 2018-audi-a7-sportback-67 2018-audi-a7-sportback-74 2018-audi-a7-sportback-31 2018-audi-a7-sportback-29 2018-audi-a7-sportback-47 2018-audi-a7-sportback-28 2018-audi-a7-sportback-4 2018-audi-a7-sportback-5 2018-audi-a7-sportback-33 2018-audi-a7-sportback-30 2018-audi-a7-sportback-34 2018-audi-a7-sportback-46 2018-audi-a7-sportback-48 2018-audi-a7-sportback-45 2018-audi-a7-sportback-50 2018-audi-a7-sportback-49 2018-audi-a7-sportback-7 2018-audi-a7-sportback-8 2018-audi-a7-sportback-20 2018-audi-a7-sportback-12 2018-audi-a7-sportback-39 2018-audi-a7-sportback-53 2018-audi-a7-sportback-38 2018-audi-a7-sportback-25 2018-audi-a7-sportback-36 2018-audi-a7-sportback-35 2018-audi-a7-sportback-44 2018-audi-a7-sportback-42 2018-audi-a7-sportback-43 2018-audi-a7-sportback-21 2018-audi-a7-sportback-78 2018-audi-a7-sportback-76 2018-audi-a7-sportback-19 2018-audi-a7-sportback-24 2018-audi-a7-sportback-18 2018-audi-a7-sportback-23 2018-audi-a7-sportback-79 2018-audi-a7-sportback-62 2018-audi-a7-sportback-54 2018-audi-a7-sportback-58 2018-audi-a7-sportback-55 2018-audi-a7-sportback-59


Technikalia

Serce:3.0 TFSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:S-Tronic automatyczna, 7-biegowa
Napęd:Quattro ultra (na 4 koła z dołączaną tylną osią)
Liczba i układ cylindrów:6, widlasty
Pojemność:2995 cm3
Moc:340 KM (250 kW) przy 5000-6400 obr./min
Moment obrotowy:500 Nm przy 1370-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h5,3 s
Spalanie (dane producenta):
9,1 / 5,9 / 7,2 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2163 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)zawieszenie pneumatyczne
Rozmiar opon255/35 R21
Gwarancjamechaniczna: 3 lata lub 90 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?4969 mm
Szeroki?1908 mm
Wysoki?1422 mm
Rozstaw osi:2926 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1815 kg
Ładowność:655 kg
Bagażnik:535 l
Średnica zawracania:12 m
Pojemność baku:63 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:324 000 PLN (50 TDI, 3.0 diesel)
Cena testowanej wersji:329 000 PLN (55 TFSI, 3.0 benzyna)
Cena testowanego egzemplarza:około 495 000 PLN

 
 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?300 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij