MENU

Honda HR-V – odważna wojowniczka

Škoda Superb 1.4 TSI ACT 150 KM DSG Style...

5 czerwca 2017 Testy, Wideo Autor:

Ford Mustang GT – test

Tu nie ma mowy o żadnej przesadzie. Przed nami prawdziwy symbol motoryzacji, legenda i auto ukrywające się pod logo znanym nawet tym największym samochodowym laikom. Nareszcie w Europie, nareszcie w Project Automotive – Ford Mustang GT.

To wszystko brzmi trochę jak spełnienie dziecięcych marzeń – Ford w końcu pojawia się ze swoim chyba najsłynniejszym modelem także w Polsce. Oczekiwania są gigantyczne, choć znaków zapytania jest niemal równie wiele. Czy jeden z najważniejszych bohaterów motoryzacyjnej popkultury spełnia pokładane w nim nadzieje? Szczęśliwcem, który miał okazję to dla Was sprawdzić, jest Maciek.

 


2017-ford-mustang-gt-test-1 2017-ford-mustang-gt-test-2 2017-ford-mustang-gt-test-3 2017-ford-mustang-gt-test-4 2017-ford-mustang-gt-test-5 2017-ford-mustang-gt-test-6 2017-ford-mustang-gt-test-7 2017-ford-mustang-gt-test-8 2017-ford-mustang-gt-test-9 2017-ford-mustang-gt-test-10 2017-ford-mustang-gt-test-11 2017-ford-mustang-gt-test-12 2017-ford-mustang-gt-test-13 2017-ford-mustang-gt-test-14 2017-ford-mustang-gt-test-15 2017-ford-mustang-gt-test-16 2017-ford-mustang-gt-test-17 2017-ford-mustang-gt-test-18 2017-ford-mustang-gt-test-19 2017-ford-mustang-gt-test-20> 2017-ford-mustang-gt-test-22 2017-ford-mustang-gt-test-23 2017-ford-mustang-gt-test-24 2017-ford-mustang-gt-test-26 2017-ford-mustang-gt-test-27 2017-ford-mustang-gt-test-28 2017-ford-mustang-gt-test-29 2017-ford-mustang-gt-test-30 2017-ford-mustang-gt-test-31 2017-ford-mustang-gt-test-32 2017-ford-mustang-gt-test-33 2017-ford-mustang-gt-test-34


Technikalia

Serce:5.0 Ti-VCT V8 - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:automatyczna, 6-biegowa
Napęd:na tylne koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:V8
Pojemność:4951 cm3
Moc:421 KM (310 kW) przy 6500 obr./min
Moment obrotowy:530 Nm przy 4250 obr./min
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h:4,8 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
18,6 / 8,2 / 12,0 l/100km
25,0 / 12,0 / 15,9 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:281 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny MacPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:przód: 255/40 R19, tył: 275/40 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 2 lata

Jak duże?

Długi?4784 mm
Szeroki?1916 mm
Wysoki?1381 mm
Rozstaw osi:2720 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1734 kg
Ładowność:353 kg
Bagażnik:408 l
Średnica zawracania:12,2 m
Pojemność baku:61 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:162 000 PLN (2.3 EcoBoost)
Cena testowanej wersji:192 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 210 000 PLN

 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory ksenonowe z manualną regulacją poziomu świecenia
- Reflektory automatyczne - włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła
- Światła do jazdy dziennej zintegrowane ze światłami przeciwmgielnymi
- Tylny zderzak z dyfuzorem lakierowanym w kolorze nadwozia
- Lusterka boczne - sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie, obudowy lakierowane w kolorze nadwozia,
ze zintegrowanymi kierunkowskazami i lampkami oświetlającymi podłoże, z projekcją logo ‚Mustang’
- Układ wydechowy - 2 końcówki ze stali nierdzewnej

Wewnątrz
- Manetki na kierownicy do zmiany biegów
- Kierownica i uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończone skórą
- Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi
- Nakładki na progi przednich drzwi z podświetlanym napisem ‚Mustang’ (w wybranym kolorze)
- Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
- Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia (w wybranym kolorze)
- Welurowe dywaniki podłogowe z przodu
- Przednie fotele - elektryczna regulacja położenia w 6. kierunkach

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
- Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem kontroli trakcji (TA)
zawiera układ wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
- Układ ułatwiajacy ruszanie na wzniesieniach (HSA)
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Poduszki powietrzne - czołowe dla kierowcy i pasażera z przodu, boczne dla kierowcy i pasażera z przodu, kolanowa dla kierowcy
- Boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń
- Ford Active Glove Box - system aktywnej ochrony kolan pasażera siedzącego z przodu
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS)
- Drive mode - wybór trybu napędu: normalny, sportowy, na tor, śnieg/mokra nawierzchnia
- Track Apps - informacja na wyświetlaczu między zegarami o: sile odśrodkowej w zakręcie, czasie przyspieszenia, drodze hamowania
- Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
- Tempomat

Elektronika i bajery
- Radioodtwarzacz CD/MP3 z DAB+ i Ford SYNC 3 (IEVAL)
zawiera: kolorowy wyświetlacz dotykowy 8”, zestaw głośnomówiący z Bluetooth® i rozbudowaną funkcją sterowania głosem w
języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy, 9 głośników, gniazda: 2xUSB, zdalne sterowanie na kierownicy
- Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
- Ford KeyFree - system centralnego zamka z kluczem elektronicznym i przyciskiem rozrusznika Ford Power
- Ford MyKey® - z możliwością deaktywacji Track Apps


Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Układ wydechowy - 2 końcówki z wykończeniem chromowanym
- Podwójne pasy wzdłuż nadwozia z folii transparentnej, z czarnym nadrukiem gradientowym i efektem przejść tonalnych
- Górna i dolna krata wlotu powietrza w stylizacji GT

Wewnątrz
- Przednie fotele - podgrzewane i wentylowane

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czujniki parkowania z tyłu
- Line lock - system elektronicznej blokady przednich hamulców (niezależnie od tylnych).
- Launch control - program maksymalnego przyspieszenia ze startu zatrzymanego.

Elektronika i bajery
- System nawigacji satelitarnej CD/SD z DAB+ i Ford SYNC 3 (HKCAB)
zawiera: kolorowy wyświetlacz dotykowy 8”, TMC, zestaw głośnomówiący z Bluetooth® i rozbudowaną funkcją sterowania głosem
w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy, system nagłośnienia ‚Shaker TM Pro’ (12 głośników wysokiej jakości, w tym
subwoofer; wzmacniacz 390W), gniazda: 2xUSB, zdalne sterowanie na kierownicy, mapy Europy z widokiem 3D, menu tekstowe
i komunikaty głosowe nawigacji w języku polskim


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1177 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij