MENU

Subaru Forester 2.0XT Platinum – test

Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC – pierwszy kontakt

23 maja 2016 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Mercedes-Benz E 220d – pierwszy kontakt

Segment E to terytorium niezwykle ważne dla takiego producenta jak Mercedes. I jakież inne auto możnaby podać za wzorowe dla tej klasy jak nie model dzielący z nią nawet wyróżniającą literę?

Nie oznacza to jednak, że E-klasa miała łatwo – to segment, w którym warunki stawiają klienci wymagający, z dość obszernym portfelem, ale także zazwyczaj konserwatywni. Nie ulega wątpliwości, że w tę ostatnią cechę nowa limuzyna ze Stuttgartu wpisuje się idealnie, a zdaniem niektórych nawet zbyt mocno. Nowa E-klasa jednak najbardziej zmieniła się w środku. W pierwszym kontakcie z nowym Mercedesem W213 sprawdzamy, czy ta ukryta rewolucja wystarczy, by prześcignąć najgroźniejszą konkurencję.

 


2016-mercedes-benz-e220d-test-1 2016-mercedes-benz-e220d-test-2 2016-mercedes-benz-e220d-test-3 2016-mercedes-benz-e220d-test-4 2016-mercedes-benz-e220d-test-5 2016-mercedes-benz-e220d-test-6 2016-mercedes-benz-e220d-test-7 2016-mercedes-benz-e220d-test-8 2016-mercedes-benz-e220d-test-9 2016-mercedes-benz-e220d-test-10 2016-mercedes-benz-e220d-test-11 2016-mercedes-benz-e220d-test-35 2016-mercedes-benz-e220d-test-32 2016-mercedes-benz-e220d-test-33 2016-mercedes-benz-e220d-test-29 2016-mercedes-benz-e220d-test-34 2016-mercedes-benz-e220d-test-15 2016-mercedes-benz-e220d-test-19 2016-mercedes-benz-e220d-test-20 2016-mercedes-benz-e220d-test-21 2016-mercedes-benz-e220d-test-22 2016-mercedes-benz-e220d-test-23 2016-mercedes-benz-e220d-test-13 2016-mercedes-benz-e220d-test-14 2016-mercedes-benz-e220d-test-24 2016-mercedes-benz-e220d-test-25 2016-mercedes-benz-e220d-test-26 2016-mercedes-benz-e220d-test-27 2016-mercedes-benz-e220d-test-12 2016-mercedes-benz-e220d-test-28 2016-mercedes-benz-e220d-test-30 2016-mercedes-benz-e220d-test-31


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:240 km/h
Sprint 0-100km/h7,3 s
Spalanie (dane producenta):4,7 / 4,1 / 4,3 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2112 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponP: 245/40 R19, T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4923 mm
Szeroki?2065 mm
Wysoki?1468 mm
Rozstaw osi:2939 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1680 kg
Ładowność:640 kg
Bagażnik:540 l
Średnica zawracania:11,60 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:190 000 PLN (E 200)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:195 500 PLN (E 220d)
Testowany egzemplarz:252 931 PLN

Tagi: , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij