MENU
2015-subaru-forester-xt-test-wyroz1

Subaru Forester 2.0XT Platinum – test

2016-mercedes-benz-gls-350d-test-wyroz

Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC – pierwszy kontakt

23 maja 2016 Pierwszy kontakt, Testy Autor:

Mercedes-Benz E 220d – pierwszy kontakt

Segment E to terytorium niezwykle ważne dla takiego producenta jak Mercedes. I jakież inne auto możnaby podać za wzorowe dla tej klasy jak nie model dzielący z nią nawet wyróżniającą literę?

Nie oznacza to jednak, że E-klasa miała łatwo – to segment, w którym warunki stawiają klienci wymagający, z dość obszernym portfelem, ale także zazwyczaj konserwatywni. Nie ulega wątpliwości, że w tę ostatnią cechę nowa limuzyna ze Stuttgartu wpisuje się idealnie, a zdaniem niektórych nawet zbyt mocno. Nowa E-klasa jednak najbardziej zmieniła się w środku. W pierwszym kontakcie z nowym Mercedesem W213 sprawdzamy, czy ta ukryta rewolucja wystarczy, by prześcignąć najgroźniejszą konkurencję.

 


2016-mercedes-benz-e220d-test-1 2016-mercedes-benz-e220d-test-2 2016-mercedes-benz-e220d-test-3 2016-mercedes-benz-e220d-test-4 2016-mercedes-benz-e220d-test-5 2016-mercedes-benz-e220d-test-6 2016-mercedes-benz-e220d-test-7 2016-mercedes-benz-e220d-test-8 2016-mercedes-benz-e220d-test-9 2016-mercedes-benz-e220d-test-10 2016-mercedes-benz-e220d-test-11 2016-mercedes-benz-e220d-test-35 2016-mercedes-benz-e220d-test-32 2016-mercedes-benz-e220d-test-33 2016-mercedes-benz-e220d-test-29 2016-mercedes-benz-e220d-test-34 2016-mercedes-benz-e220d-test-15 2016-mercedes-benz-e220d-test-19 2016-mercedes-benz-e220d-test-20 2016-mercedes-benz-e220d-test-21 2016-mercedes-benz-e220d-test-22 2016-mercedes-benz-e220d-test-23 2016-mercedes-benz-e220d-test-13 2016-mercedes-benz-e220d-test-14 2016-mercedes-benz-e220d-test-24 2016-mercedes-benz-e220d-test-25 2016-mercedes-benz-e220d-test-26 2016-mercedes-benz-e220d-test-27 2016-mercedes-benz-e220d-test-12 2016-mercedes-benz-e220d-test-28 2016-mercedes-benz-e220d-test-30 2016-mercedes-benz-e220d-test-31


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:240 km/h
Sprint 0-100km/h7,3 s
Spalanie (dane producenta):4,7 / 4,1 / 4,3 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2112 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponP: 245/40 R19, T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4923 mm
Szeroki?2065 mm
Wysoki?1468 mm
Rozstaw osi:2939 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1680 kg
Ładowność:640 kg
Bagażnik:540 l
Średnica zawracania:11,60 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:190 000 PLN (E 200)
Cena bazowa testowanego egzemplarza:195 500 PLN (E 220d)
Testowany egzemplarz:252 931 PLN

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , ,