MENU

Volkswagen Golf Variant (FL) 2.0 TDI 150 KM Highline...

Ford Fiesta ST200 – test

28 lipca 2017 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz E 220d Coupé – test

Czy ktoś narzekał na brak stylowych coupe w portfolio Mercedesa? Mamy zgrabną klasę C i majestatyczną klasę S, pora więc na coś po środku, co idealnie uzupełni gamę marki. Czy klasa E ma szansę być coupe idealnym?

Choć auto powala zbalansowanymi proporcjami i szykowną stylistyką to pojawia się wiele znaków zapytania. Czy w takim modelu oczekujemy sportowego zacięcia, czy też niezwykłego komfortu? I czy silnik wysokoprężny w ogóle przystoi do takiego samochodu? Pytań jest wiele – odpowiedzi na nie spróbuje udzielić Marcin.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Auto Studio z Łodzi!

 


2017-mercedes-e220d-coupe-2 2017-mercedes-e220d-coupe-18 2017-mercedes-e220d-coupe-9 2017-mercedes-e220d-coupe-22 2017-mercedes-e220d-coupe-10 2017-mercedes-e220d-coupe-13 2017-mercedes-e220d-coupe-8 2017-mercedes-e220d-coupe-23 2017-mercedes-e220d-coupe-26 2017-mercedes-e220d-coupe-14 2017-mercedes-e220d-coupe-3 2017-mercedes-e220d-coupe-7 2017-mercedes-e220d-coupe-12 2017-mercedes-e220d-coupe-24 2017-mercedes-e220d-coupe-16 2017-mercedes-e220d-coupe-17 2017-mercedes-e220d-coupe-39 2017-mercedes-e220d-coupe-36 2017-mercedes-e220d-coupe-56 2017-mercedes-e220d-coupe-28 2017-mercedes-e220d-coupe-31 2017-mercedes-e220d-coupe-29 2017-mercedes-e220d-coupe-33 2017-mercedes-e220d-coupe-34 2017-mercedes-e220d-coupe-30 2017-mercedes-e220d-coupe-27 2017-mercedes-e220d-coupe-40 2017-mercedes-e220d-coupe-49 2017-mercedes-e220d-coupe-45 2017-mercedes-e220d-coupe-48 2017-mercedes-e220d-coupe-57 2017-mercedes-e220d-coupe-50 2017-mercedes-e220d-coupe-52 2017-mercedes-e220d-coupe-54 2017-mercedes-e220d-coupe-60 2017-mercedes-e220d-coupe-59


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:242 km/h
Sprint 0-100km/h:7,4 s
Spalanie (dane producenta):
(nasze pomiary):
5,1 / 4,2 / 4,6 l/100 km
7 / 5 / 5,5 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:119 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar opon:P: 245/40 R19, T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4826 mm
Szeroki?1860 mm
Wysoki?1430 mm
Rozstaw osi:2873 mm
Ile drzwi?3
Ile miejsc?4
Ciężki?1735 kg
Ładowność:565 kg
Bagażnik:425 l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:203 400 PLN (E 200, 2.0 184 KM)
Cena testowanej wersji:209 400 PLN
Cena testowanego egzemplarza:293 345 PLN

 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Obręcze kół ze stopów metali lekkich, 18”
- Aktywna pokrywa silnika
- Reflektory w technologii LED, statyczne

Wewnątrz
- Tapicerka materiałowa/ARTICO Norwich – czarna
- Listwy ozdobne na desce rozdzielczej – aluminium
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej
- Dywaniki welurowe
- Element ozdobny na konsoli centralnej – drewno jesionowe, czarne
- Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy
- Oświetlenie ambient
- Podsufitka materiałowa – szara
- Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica – skóra nappa

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Alarm antywłamaniowy (EDW)
- CPA - system zapobiegający kolizjom
- Kamera cofania
- Kontrola ciśnienia w oponach (RDK)
- PARKTRONIC z aktywnym asystentem parkowania
- System alarmowego połączenia „Emergency call"
- Zawieszenie i układ jezdny AVANTGARDE
- Tempomat
- DYNAMIC SELECT
- Attention Assist - asystent wspomagania koncentracji


Elektronika i bajery
- Live Traffic Information
- Moduł komunikacji HERMES (UMTS)
- Radio Audio 20 NTG5
- Remote Online
- Telefon i antena GPS

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 19”
podczerwone
- Stylizacja AMG
- Lusterka fotochromatyczne
- ILS - Dynamiczne reflektory w technologii LED
- Pakiet AMG - elementy stylizacji nadwozia
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne

Wewnątrz
- Tapicerka skórzana – czarna
- Listwy ozdobne na desce rozdzielczej – lakier fortepianowy „flowing
lines”
- Zdalne zamykanie pokrywy bagażnika
- Wyświetlacz head-up
- Sportowa kierownica w skórze nappa
- Podsufitka materiałowa - czarna
- Podgrzewane i wentylowane fotele przednie
- Górna część deski rozdzielczej obszyta skórą ARTICO
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień
- Element ozdobny na konsoli centralnej – lakier fortepianowy
- Elektrycznie regulowany fotel pasażera z pamięcią ustawień
- Dach panoramiczny
- Pakiet AMG - elementy stylizacji wnętrza

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System rozpoznawania znaków drogowych
- Opony typu run-flat
- Kamera 360°
- Asystent świateł drogowych
- Asystent "martwego punktu"

Elektronika i bajery
- Zdalny dostęp do sterowania ustawieniami pojazdu za pomocą smartfona
- Widescreen cockpit – elektroniczny zestaw wskaźników
- Touchpad do sterowania systemem telematycznym
- System nagłaśniający Burmester® surround sound
- Serwis Concierge
- Przygotowanie do systemu zdalnego parkowania „Remote Parking Pilot”
- KEYLESS-GO
- COMAND Online
- HANDS-FREE ACCESS
- Garmin MAP PILOT
-Apple CarPlay
- Android Auto

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?432 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij