MENU
2017-volkswagen-golf-variant-rline-2-0-tdi-wyroz

Volkswagen Golf Variant (FL) 2.0 TDI 150 KM Highline...

2016-ford-fiesta-st200-test-wyroz

Ford Fiesta ST200 – test

28 lipca 2017 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz E 220d Coupe – test

Czy ktoś narzekał na brak stylowych coupe w portfolio Mercedesa? Mamy zgrabną klasę C i majestatyczną klasę S, pora więc na coś po środku, co idealnie uzupełni gamę marki. Czy klasa E ma szansę być coupe idealnym?

Choć auto powala zbalansowanymi proporcjami i szykowną stylistyką to pojawia się wiele znaków zapytania. Czy w takim modelu oczekujemy sportowego zacięcia, czy też niezwykłego komfortu? I czy silnik wysokoprężny w ogóle przystoi do takiego samochodu? Pytań jest wiele – odpowiedzi na nie spróbuje udzielić Marcin.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Auto Studio z Łodzi!

 


2017-mercedes-e220d-coupe-2 2017-mercedes-e220d-coupe-18 2017-mercedes-e220d-coupe-9 2017-mercedes-e220d-coupe-22 2017-mercedes-e220d-coupe-10 2017-mercedes-e220d-coupe-13 2017-mercedes-e220d-coupe-8 2017-mercedes-e220d-coupe-23 2017-mercedes-e220d-coupe-26 2017-mercedes-e220d-coupe-14 2017-mercedes-e220d-coupe-3 2017-mercedes-e220d-coupe-7 2017-mercedes-e220d-coupe-12 2017-mercedes-e220d-coupe-24 2017-mercedes-e220d-coupe-16 2017-mercedes-e220d-coupe-17 2017-mercedes-e220d-coupe-39 2017-mercedes-e220d-coupe-36 2017-mercedes-e220d-coupe-56 2017-mercedes-e220d-coupe-28 2017-mercedes-e220d-coupe-31 2017-mercedes-e220d-coupe-29 2017-mercedes-e220d-coupe-33 2017-mercedes-e220d-coupe-34 2017-mercedes-e220d-coupe-30 2017-mercedes-e220d-coupe-27 2017-mercedes-e220d-coupe-40 2017-mercedes-e220d-coupe-49 2017-mercedes-e220d-coupe-45 2017-mercedes-e220d-coupe-48 2017-mercedes-e220d-coupe-57 2017-mercedes-e220d-coupe-50 2017-mercedes-e220d-coupe-52 2017-mercedes-e220d-coupe-54 2017-mercedes-e220d-coupe-60 2017-mercedes-e220d-coupe-59


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:242 km/h
Sprint 0-100km/h:7,4 s
Spalanie (dane producenta):
(nasze pomiary):
5,1 / 4,2 / 4,6 l/100 km
7 / 5 / 5,5 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:119 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar opon:P: 245/40 R19, T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4826 mm
Szeroki?1860 mm
Wysoki?1430 mm
Rozstaw osi:2873 mm
Ile drzwi?3
Ile miejsc?4
Ciężki?1735 kg
Ładowność:565 kg
Bagażnik:425 l
Średnica zawracania:11,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:203 400 PLN (E 200, 2.0 184 KM)
Cena testowanej wersji:209 400 PLN
Cena testowanego egzemplarza:293 345 PLN

 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Obręcze kół ze stopów metali lekkich, 18”
- Aktywna pokrywa silnika
- Reflektory w technologii LED, statyczne

Wewnątrz
- Tapicerka materiałowa/ARTICO Norwich – czarna
- Listwy ozdobne na desce rozdzielczej – aluminium
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej
- Dywaniki welurowe
- Element ozdobny na konsoli centralnej – drewno jesionowe, czarne
- Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy
- Oświetlenie ambient
- Podsufitka materiałowa – szara
- Trójramienna, wielofunkcyjna kierownica – skóra nappa

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Alarm antywłamaniowy (EDW)
- CPA - system zapobiegający kolizjom
- Kamera cofania
- Kontrola ciśnienia w oponach (RDK)
- PARKTRONIC z aktywnym asystentem parkowania
- System alarmowego połączenia „Emergency call"
- Zawieszenie i układ jezdny AVANTGARDE
- Tempomat
- DYNAMIC SELECT
- Attention Assist - asystent wspomagania koncentracji


Elektronika i bajery
- Live Traffic Information
- Moduł komunikacji HERMES (UMTS)
- Radio Audio 20 NTG5
- Remote Online
- Telefon i antena GPS

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Obręcze kół AMG ze stopów metali lekkich, 19”
podczerwone
- Stylizacja AMG
- Lusterka fotochromatyczne
- ILS - Dynamiczne reflektory w technologii LED
- Pakiet AMG - elementy stylizacji nadwozia
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne

Wewnątrz
- Tapicerka skórzana – czarna
- Listwy ozdobne na desce rozdzielczej – lakier fortepianowy „flowing
lines”
- Zdalne zamykanie pokrywy bagażnika
- Wyświetlacz head-up
- Sportowa kierownica w skórze nappa
- Podsufitka materiałowa - czarna
- Podgrzewane i wentylowane fotele przednie
- Górna część deski rozdzielczej obszyta skórą ARTICO
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią ustawień
- Element ozdobny na konsoli centralnej – lakier fortepianowy
- Elektrycznie regulowany fotel pasażera z pamięcią ustawień
- Dach panoramiczny
- Pakiet AMG - elementy stylizacji wnętrza

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- System rozpoznawania znaków drogowych
- Opony typu run-flat
- Kamera 360°
- Asystent świateł drogowych
- Asystent "martwego punktu"

Elektronika i bajery
- Zdalny dostęp do sterowania ustawieniami pojazdu za pomocą smartfona
- Widescreen cockpit – elektroniczny zestaw wskaźników
- Touchpad do sterowania systemem telematycznym
- System nagłaśniający Burmester® surround sound
- Serwis Concierge
- Przygotowanie do systemu zdalnego parkowania „Remote Parking Pilot”
- KEYLESS-GO
- COMAND Online
- HANDS-FREE ACCESS
- Garmin MAP PILOT
-Apple CarPlay
- Android Auto

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?432 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,