MENU

Škoda Karoq 2.0 TDI 150 KM 4×4 DSG Style...

Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test

6 czerwca 2018 Testy, Wideo Autor:

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

 


2018-honda-civic-diesel-4 2018-honda-civic-diesel-10 2018-honda-civic-diesel-2 2018-honda-civic-diesel-11 2018-honda-civic-diesel-12 2018-honda-civic-diesel-3 2018-honda-civic-diesel-5 2018-honda-civic-diesel-1 2018-honda-civic-diesel-7 2018-honda-civic-diesel-17 2018-honda-civic-diesel-9 2018-honda-civic-diesel-18 2018-honda-civic-diesel-20 2018-honda-civic-diesel-19 2018-honda-civic-diesel-13 2018-honda-civic-diesel-16 2018-honda-civic-diesel-15 2018-honda-civic-diesel-22 2018-honda-civic-diesel-27 2018-honda-civic-diesel-29 2018-honda-civic-diesel-31 2018-honda-civic-diesel-24 2018-honda-civic-diesel-30 2018-honda-civic-diesel-28 2018-honda-civic-diesel-34 2018-honda-civic-diesel-41 2018-honda-civic-diesel-40 2018-honda-civic-diesel-42 2018-honda-civic-diesel-38 2018-honda-civic-diesel-26 2018-honda-civic-diesel-36 2018-honda-civic-diesel-39 2018-honda-civic-diesel-37 2018-honda-civic-diesel-32 2018-honda-civic-diesel-23 2018-honda-civic-diesel-43


Technikalia

Serce:1.6 i-DTEC - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:6-biegowa, manualna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1597 cm3
Moc:120 KM przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:300 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:201 km/h
Sprint 0-100km/h:10,2 s
Spalanie (dane producenta):
3,7 / 3,5 / 3,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:93 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:235/45 R17
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4518 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1434 mm
Rozstaw osi:2697 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1340-1407 kg
Ładowność:416-427 kg
Bagażnik:478 l (max. 1245 l)
Średnica zawracania:11,8 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:70 900 PLN (1.0 VTEC TURBO S)
Cena testowanej wersji:104 100 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 111 600 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1760 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij