MENU
2018-skoda-karoq-test-fot-wyroz

Škoda Karoq 2.0 TDI 150 KM 4×4 DSG Style...

2018-renault-captur-test-wyroz

Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test

6 czerwca 2018 Testy, Wideo Autor:

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test

Dawno żaden kompakt nie narobił tyle zamieszania co dziesiąte wcielenie Hondy Civic. Japończycy po raz kolejny poszaleli ze stylistyką, pozbyli się jednostek wolnossących i mocno zagmatwali cennik. Na starcie sporo kontrowersyjnych decyzji, ale nowy model zdążył już oswoić się z rynkiem, a do oferty dołączyła jeszcze jedna odmiana.

Mowa o wersji, którą właśnie Wam przedstawiamy – napędzanej silnikiem wysokoprężnym, wprowadzającym sporą dawkę zdrowego rozsądku do gamy Hondy. Tu bowiem na papierze nie mają liczyć się osiągi, a bardzo niskie zużycie paliwa. Jak taka jednostka komponuje się z dość buńczucznym nastawieniem tej generacji Civica? Z tym intrygującym połączeniem zmierzył się Marcin i ma dla Was sporo ciekawych wniosków.

 


2018-honda-civic-diesel-4 2018-honda-civic-diesel-10 2018-honda-civic-diesel-2 2018-honda-civic-diesel-11 2018-honda-civic-diesel-12 2018-honda-civic-diesel-3 2018-honda-civic-diesel-5 2018-honda-civic-diesel-1 2018-honda-civic-diesel-7 2018-honda-civic-diesel-17 2018-honda-civic-diesel-9 2018-honda-civic-diesel-18 2018-honda-civic-diesel-20 2018-honda-civic-diesel-19 2018-honda-civic-diesel-13 2018-honda-civic-diesel-16 2018-honda-civic-diesel-15 2018-honda-civic-diesel-22 2018-honda-civic-diesel-27 2018-honda-civic-diesel-29 2018-honda-civic-diesel-31 2018-honda-civic-diesel-24 2018-honda-civic-diesel-30 2018-honda-civic-diesel-28 2018-honda-civic-diesel-34 2018-honda-civic-diesel-41 2018-honda-civic-diesel-40 2018-honda-civic-diesel-42 2018-honda-civic-diesel-38 2018-honda-civic-diesel-26 2018-honda-civic-diesel-36 2018-honda-civic-diesel-39 2018-honda-civic-diesel-37 2018-honda-civic-diesel-32 2018-honda-civic-diesel-23 2018-honda-civic-diesel-43


Technikalia

Serce:1.6 i-DTEC - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:6-biegowa, manualna
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1597 cm3
Moc:120 KM przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:300 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:201 km/h
Sprint 0-100km/h:10,2 s
Spalanie (dane producenta):
3,7 / 3,5 / 3,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:93 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:235/45 R17
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4518 mm
Szeroki?1799 mm
Wysoki?1434 mm
Rozstaw osi:2697 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1340-1407 kg
Ładowność:416-427 kg
Bagażnik:478 l (max. 1245 l)
Średnica zawracania:11,8 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:70 900 PLN (1.0 VTEC TURBO S)
Cena testowanej wersji:104 100 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 111 600 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1760 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,