MENU
2018-honda-civic-diesel-wyroz

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test

12 czerwca 2018 Testy, Wideo Autor:

Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test

Gdy w 2013 roku Renault rozpoczęło produkcję Captura, model ten nie miał tak licznej konkurencji jak to ma miejsce dzisiaj. Zawsze, gdy wydaje się, że w tym segmencie brakuje już miejsca dla następnego modelu, kolejni producenci prezentują nowe crossovery usiłując znaleźć dla siebie jakąś lukę. Na to wszystko Francuzi patrzyli z dużym spokojem – czy mają czego się bać?

Captur, mimo drobnego liftingu, przez pięć lat pozostał niemal niezmieniony i na tle wielu nieco zwariowanych rywali może jawić się jako swego rodzaju ostoja rozsądku. Ile prawdy jest w konserwatywnym wizerunku crossovera Renault? To stara się dla Was sprawdzić Wiktor w teście odmiany z silnikiem wysokoprężnym.

 


2018-renault-captur-test-1 2018-renault-captur-test-6 2018-renault-captur-test-10 2018-renault-captur-test-12 2018-renault-captur-test-9 2018-renault-captur-test-3 2018-renault-captur-test-4 2018-renault-captur-test-5 2018-renault-captur-test-19 2018-renault-captur-test-20 2018-renault-captur-test-18 2018-renault-captur-test-17 2018-renault-captur-test-13 2018-renault-captur-test-14 2018-renault-captur-test-22 2018-renault-captur-test-16


Technikalia

Serce:Energy dCi 110 - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1461 cm3
Moc:110 KM (81kW) przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:260 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:11,4 s
Spalanie (dane producenta):
4,0 / 3,6 / 3,7 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:101 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/bębnowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon:205/55 R17
Gwarancja:mechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4122 mm
Szeroki?1778 mm
Wysoki?1566 mm
Rozstaw osi:2606 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1190 kg
Ładowność:553 kg
Bagażnik:377-455 l
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:45 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:58 500 PLN (Alize Energy TCe 90)
Cena testowanej wersji:84 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 92 000 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?815 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,