MENU

Lexus NX 300h Prestige – test

Škoda Rapid Spaceback 1.4 TSI 125 KM DSG Monte...

12 marca 2018 Testy, Wideo Autor:

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 KM Titanium – test

Kolejna generacja Forda Fiesty wkracza na rynek i stawia sobie bardzo jasne cele. Być najlepszym samochodem w segmencie B, a może nawet zrobić coś więcej – wywinąć psikusa crossoverom i kompaktom. Jakie ma ku temu argumenty?

Już poprzednia Fiesta wpadła nam w oko, choć w naszym teście znalazła się akurat najostrzejsza odmiana ST200. Nowy model to jednak bardzo przemyślana ewolucja udanego protoplasty i – możecie wierzyć lub nie – nawet w litrowym benzyniaku można odnaleźć coś z hot hatcha. O tym wszystkim szerzej opowie Wam Maciek.

 


2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-1 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-2 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-3 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-4 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-5 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-6 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-7 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-8 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-9 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-10 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-11 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-12 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-13 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-14 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-15 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-16 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-17 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-18 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-19 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-20 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-21 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-22 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-23 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-24 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-25 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-26 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-27 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-28 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-29 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-30 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-31 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-32


Technikalia

Serce:1.0 EcoBoost 125 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:999 cm3
Moc:125 KM (92 kW) przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:170 Nm przy 1400-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:195 km/h
Sprint 0-100km/h9,9 s
Spalanie (dane producenta):
5,4 / 3,6 / 4,3 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO298 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon205/45 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4040 mm
Szeroki?1735 mm
Wysoki?1476 mm
Rozstaw osi:2493 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1164 kg
Ładowność:501 kg
Bagażnik:292 l
Średnica zawracania:10,05 m
Pojemność baku:42 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:46 930 PLN (Trend 1.1 70 KM 3d)
Cena testowanej wersji:67 980 PLN
Cena testowanego egzemplarza:87 210 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1369 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij