MENU
2017-lexus-nx-300h-prestige-test-wyroz

Lexus NX 300h Prestige – test

Skoda-Rapid-Spaceback-Monte-Carlo-wyroz

Škoda Rapid Spaceback 1.4 TSI 125 KM DSG Monte...

12 marca 2018 Testy, Wideo Autor:

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 KM Titanium – test

Kolejna generacja Forda Fiesty wkracza na rynek i stawia sobie bardzo jasne cele. Być najlepszym samochodem w segmencie B, a może nawet zrobić coś więcej – wywinąć psikusa crossoverom i kompaktom. Jakie ma ku temu argumenty?

Już poprzednia Fiesta wpadła nam w oko, choć w naszym teście znalazła się akurat najostrzejsza odmiana ST200. Nowy model to jednak bardzo przemyślana ewolucja udanego protoplasty i – możecie wierzyć lub nie – nawet w litrowym benzyniaku można odnaleźć coś z hot hatcha. O tym wszystkim szerzej opowie Wam Maciek.

 


2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-1 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-2 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-3 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-4 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-5 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-6 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-7 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-8 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-9 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-10 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-11 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-12 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-13 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-14 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-15 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-16 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-17 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-18 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-19 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-20 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-21 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-22 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-23 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-24 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-25 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-26 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-27 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-28 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-29 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-30 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-31 2018-ford-fiesta-1-0-ecoboost-test-32


Technikalia

Serce:1.0 EcoBoost 125 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:999 cm3
Moc:125 KM (92 kW) przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:170 Nm przy 1400-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:195 km/h
Sprint 0-100km/h9,9 s
Spalanie (dane producenta):
5,4 / 3,6 / 4,3 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO298 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon205/45 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4040 mm
Szeroki?1735 mm
Wysoki?1476 mm
Rozstaw osi:2493 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1164 kg
Ładowność:501 kg
Bagażnik:292 l
Średnica zawracania:10,05 m
Pojemność baku:42 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:46 930 PLN (Trend 1.1 70 KM 3d)
Cena testowanej wersji:67 980 PLN
Cena testowanego egzemplarza:87 210 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1369 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  • https://superparts.pl/ superparts.pl

    Fajny, profesjonalny test;) ahh ten kolor;) Dobrą robotę robicie – pozdrawiam!