MENU

Nissan Qashqai 1.6 dCi 4×4 Tekna – test

Toyota RAV4 2.0 D-4D Prestige – pierwszy kontakt

26 lutego 2016 Testy, Wideo Autor:

Subaru Levorg 1.6 GT-S Sport – test

Są takie marki, które nieco wyróżniają się swoim podejściem do motoryzacji. Interesującą filozofię zawsze prezentuje Subaru. To auta, które traktujemy od początku z dużą dozą sympatii, ponieważ często skrywają w sobie sporo sportowego zacięcia i rozwiązań, których nie znajdziemy u konkurencji.

Jak więc taka firma poradziła sobie z zadaniem stworzenia rodzinnego kombi? O tym ile ducha WRX STI jest w Subaru Levorg opowie Wam Marcin w naszym najnowszym teście.

 


Subaru Levorg 1.6 GT-S przód prawy maska lampy felga wlot zderzak Subaru Levorg 1.6 GT-S przód lewy Subaru Levorg 1.6 GT-S przód maska lampy wlot Subaru Levorg 1.6 GT-S tył lewy klapa bagażnik Subaru Levorg 1.6 GT-S tył lewy klapa bagażnik dach Subaru Levorg 1.6 GT-S felga bok lewy Subaru Levorg 1.6 GT-S przód lampa felga zderzak Subaru Levorg 1.6 GT-S przód maska wlot powietrza Subaru Levorg 1.6 GT-S przód grill znaczek zderzak Subaru Levorg 1.6 GT-S znaczek AWD lampa tylna klapa Subaru Levorg 1.6 GT-S lampa przód led zderzak Subaru Levorg 1.6 GT-S przód prawy felga lampa zderzak led maska wlot Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód deska rozdzielcza kierownica nawigacja Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód deska rozdzielcza kierownica nawigacja Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód kierownica fotele kierowca Subaru Levorg 1.6 GT-S tylna kanapa fotele isofix Subaru Levorg 1.6 GT-S kanapa tylna isofix Subaru Levorg 1.6 GT-S bagażnik pojemność Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód kierownica tempomat kontrola audio telefon łopatki do zmiany biegów konsola środkowa Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód kierownica tempomat kontrola audio telefon Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód kierownica tempomat łopatki do zmiany biegów Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa deska rozdzielcza zegary obrotomierz prędkościomierz Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa wyświetlacz pod szybą deska rozdzielcza Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa wyświetlacz pod szybą deska rozdzielcza Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa radio nawigacja klimatyzacja Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa radio bufor nawigacja klimatyzacja Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa automatyczna skrzynia biegów lewarek Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód konsola środkowa hamulec ręczny podgrzewanie foteli Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze przód szyby listwy fotel kierowcy Subaru Levorg 1.6 GT-S wnętrze podłokietnik USB


Technikalia

Serce:1.6 DOHC - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:1600 cm3
Moc:170 KM (125 kW), przy 4800-5600 obr./min
Moment obrotowy:250 Nm przy 1800-4800 obr./min
Prędkość maksymalna:210 km/h
Sprint 0-100km/h8,9 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
8,5 / 6,3 / 7,1 l/100 km
12,0/8,2/9,2 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2164 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon225/45 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4690 mm
Szeroki?1780 mm
Wysoki?1490 mm
Rozstaw osi:2650 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1576 kg
Ładowność:444 kg
Bagażnik:522 l (maksymalnie 1446 l)
Średnica zawracania:10,8 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:28 000 euro
Cena testowanego egzemplarza:32 900 euro

 
 
 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Podwójny układ wydechowy
- Felgi aluminiowe 17-calowe

Wewnątrz
- Demontowalna roleta bagażnika
- Dwa gniazda 12V
- Elektryczne szyby wszystkich drzwi
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości
- Gałka zmiany biegów pokryta skórą
- USB x5
- Gniazdo AUX-IN
- Kierownica obszyta skórą
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Manetki do zmiany biegów
- Oparcia tylnych foteli składane w proporcji 60:40
- Podgrzewane fotele przednie
- Tapicerka materiałowa
- ISOFIX

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Kamera cofania
- Automatyczne reflektory przednie
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- ABS
- Active Torque Vectoring
- Brake Assist System
- Elektryczny hamulec postojowy
- Funkcja Brake Override
- Immobilizer
- Inteligentny System Ratunkowy
- Kolanowa poduszka kierowcy
- Kurtyny powietrzne
- SI-DRIVE (2 tryby)
- VDCS

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- System audio z 6,2-calowym wyświetlaczem, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD
- System głośnomówiący Bluetooth
- Tempomat
- Uruchamianie przyciskiem Start/Stop
- Wyświetlacz wielofunkcyjny 4,3-calowy
- Keyless Access

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lakier metalizowany/perłowy (+400 euro)
- Felgi aluminiowe 18-calowe
- Lusterka zewnętrzne w kolorze srebrnym

Wewnątrz
- Tapicerka częściowo skórzana
- Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
- Gniazda USB x6
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Elektrycznie sterowane okno dachowe

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet Advanced - zaawansowany pakiet bezpieczeństwa z High Beam Assist i Subaru Rear Vehicle Detection

Elektronika i bajery
- System audio z 7-calowym wyświetlaczem, nawigacją, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?715 km

Tagi: , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij