MENU

Mazda CX-5 2.2 Sky-D 175 KM 6AT AWD SkyPASSION...

Mercedes-Benz GLA 220 4MATIC – test

9 kwietnia 2018 Testy, Wideo Autor:

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 125 KM A6 Titanium – test

To, że za pomocą stale rosnącego rynku SUVów i crossoverów można znacznie podnieść wyniki sprzedaży, Ford zauważył całkiem niedawno, ale przy okazji pokazał dość ciekawe i… ekonomiczne podejście do tematu. Zamiast skupiać się na zupełnie nowych modelach, do polskiej oferty wchodzą auta dostępne wcześniej w innych krajach – po Edge’u pora na EcoSporta.

Najmniejszy SUV w gamie Forda swoją nazwą zapowiada nam wręcz niecodzienną uniwersalność – sportowe aspiracje ma łączyć ze zdroworozsądkowym duchem „eco”. Czy ten mariaż się powiódł? Sprawdził to dla Was Maciek.

 


2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-1 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-2 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-3 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-4 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-5 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-6 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-7 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-8 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-9 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-10 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-11 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-12 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-13 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-14 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-15 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-16 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-17 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-18 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-19 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-20 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-21 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-22 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-23 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-24 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-25 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-26 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-27 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-28 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-29 2018-ford-ecosport-1-0-ecoboost-at-test-30


Technikalia

Serce:1.0 EcoBoost 125 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:3, rzędowy
Pojemność:999 cm3
Moc:125 KM (92 kW) przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:170 Nm przy 1400-4500 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h11,6 s
Spalanie (dane producenta):
7,2 / 5,0 / 5,8 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2134 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/bębnowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon205/50 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 2 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4096 mm
Szeroki?1765 mm
Wysoki?1713 mm (z relingami)
Rozstaw osi:2519 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1328 kg
Ładowność:447 kg
Bagażnik:356 l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:52 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:66 080 PLN (Trend 1.0 EcoBoost 100 KM)
Cena testowanej wersji:90 080 PLN
Cena testowanego egzemplarza:97 880 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1140 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij