MENU

MAN Lion’s City E – elektryczny autobus z Polski!

Cupra Ateca – znamy cennik

22 października 2018 Great news! Autor:

Porsche Panamera GTS – po raz pierwszy w dwóch wersjach nadwoziowych

Dokładnie po dwóch latach od rozpoczęcia produkcji drugiej generacji Porsche Panamery doczekaliśmy się sportowej wersji GTS. Jest ona niższa, szybsza i bardziej agresywna od standardowej odmiany.

Co ważne, Panamera GTS dostępna będzie zarówno w standardowym nadwoziu, jak i w wersji Sport Turismo. Sam wygląd nie różni się zbytnio od pozostałych wersji. Jedyne nowości to inne zderzaki oraz progi. Bazowo samochód stoi na 20-calowych felgach Panamera Design.

Wbrew temu, o czym mówiono wcześniej, pod maskę trafił silnik V8, a nie V6. 4-litrowa jednostka o mocy 454 koni mechanicznych pozwala rozpędzić pojazd do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 292 km/h, zaś wersja Sport Turismo osiąga maksymalnie 289 km/h.

Z kolei adaptacyjne zawieszenie zostało obniżone o 10mm. Pod bardziej agresywną jazdę została zestrojona również funkcja PASM. Ze względu na większą moc, modyfikacje objęły również hamulce. Te z przodu zwiększono do 390 mm, zaś tylne do 365 mm. Wydech również jest głośniejszy.

We wnętrzu króluje czarna alcantara połączona ze skórą. Co interesujące, kierownica również obita jest alcantarą. Do Panamery GTS Porsche wprowadziło konfigurowalny wyświetlacz head-up – można powiedzieć, że nareszcie.

Cena GTS-a startuje od 641 230 zł (655 870 zł w odmianie Sport Turismo). Auto można już zamawiać.


Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij