MENU

Zakończono produkcję Volkswagena CC

Suzuki prezentuje nową generację Swifta

26 listopada 2016 Great news! Autor:

Peugeot 301 – uniwersalny

Kwestią czasu było, aż francuski producent zaprezentuje zmodernizowaną odmianę modelu 301. Wszystko poszło zgodnie z oczekiwaniami.

Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy na naszych łamach o faceliftingu jaki przeszedł Citroen C-Elysee – brat bliźniak Peugeota 301. Auto oprócz nowego wyglądu zyskało także kilka nowych rozwiązań we wnętrzu. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku auta z drapieżnym kotem w logo. Design nadwozia stał się teraz bardziej dojrzały, całkowicie zmienił się przedni pas, gdzie najbardziej w oczy rzucają się nowe reflektory kształtem nawiązujące do modeli 308 i najnowszego 3008, na zderzaku znalazło się także miejsce na światła do jazdy dziennej LED. Zgodnie z przewidywaniami zmiany z tyłu są kosmetyczne, aczkolwiek widoczne. Nowy zderzak oraz światła wyszły zdecydowanie na plus francuskiemu autu.

2017-peugeot-301-02

We wnętrzu zmiany są dokładnie takie same jak w C-Elysee – to czysta kosmetyka. Podobnie jak w Citroenie zastosowanie znalazł tutaj nowy system info-rozrywki z nawigacją TomTom 3D. Całość wyświatlana jest na ekranie dotykowym o przekątnej 7 cali. Dodatkowo, ze względu na fakt, że 301 jest sprzedawane bez większych róznic na bardzo wielu rynkach, w tym w krajach o bardzo gorącym klimacie, we wnętrzu znajduje się przycisk, który automatycznie włącza klimatyzację do funkcji maksymalnego i jak najszybszego wychłodzenia wnętrza. Ciekawostką jest fakt, że egzemplarze sprzedawane w krajach o klimacie zimnym będa miały przycisk, który będzie ustawiał klimatyzację w funkcji maksymalnego ogrzania wnętrza.

2017-peugeot-301-03

Gama silnikowa jaką Peugeot przygotował dla swoich klientów zawiera dwie jednostki benzynowe: 1.2 o mocy 82 koni mechanicznych (skrzynia manualna 5-biegowa) oraz 1.6 o mocy 115 koni (skrzynia 5-biegowa manualna lub opcjonalnie 6-stopniowa automatyczna); a także dwa diesle: 1.6 HDi oraz 1.6 BlueHDi o mocach odpowiednio 92 oraz 100 koni mechanicznych – obie jednosti wysokoprężne są obsługiwane skrzyniami manualnymi o pięciu przełożeniach. Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin Euro6.

Produkowany w hiszpańskiej fabryce Peugeot trafi do salonów już za kilka tygodni. Ceny nie powinny ulec zmianie.


2017-peugeot-301-04 2017-peugeot-301-05
2017-peugeot-301-06 2017-peugeot-301-07

Tagi: , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij