Polski importer koreańskich samochodów ogłosił ceny dla miejskiego modelu i20, który niedawno przeszedł modernizację.
Oferta Hyundaia w Polsce powiększa się o zmodernizowanego malucha i20. Samochód przede wszystkim odróżnia się od swojego poprzedniego wcielenia przemodelowanym przednim zderzakiem i atrapą chłodnicy, nowym układem świateł, z tyłu zaś zupełnie nowym zderzakiem i klapą bagażnika. Najbardziej zauważalną tam zmianą jest fakt przeniesienia tablicy rejestracyjnej ze zderzaka na klapę. Hyundai zdecydował się także na wprowadzenie do sprzedaży nowych wzorów felg aluminiowych.
Gama silnikowa i20 nie jest zbyt bogata – składa się z zaledwie dwóch motorów. Co ważne, pod maską malucha nie znajdziemy silnika wysokoprężnego, do wyboru pozostają więc dwa silniki benzynowe w trzech wariantach mocy. Pierwszy z nich to wolnossący motor 1.2, który może generować w zależności od wersji 75 lub 84 konie mechaniczne, drugi to zaś doładowany litrowy trzycylindrowiec legitymujący się mocą równych 100 koni mechanicznych. W dwóch najwyższych wersjach wyposażenia Hyundai daje możliwość wyposażenia i20 z mocniejszym motorem w skrzynię automatyczną. Standardowo auto oferowane jest z pięciostopniowym manualem.
Na dzień 13.07.2018 dla wszystkich wersji obowiązuje rabat w wysokości 3 000 zł, bez niego bazowa odmiana wyposażona w silnik 1.2 kosztuje katalogowo 47 900 zł. Za tę cenę dostaniemy jednak samochód bez takich elementów wyposażenia jak radio, głośniki, klimatyzacja, elektrycznie sterowane lusterka czy centralny zamek. Są one dostępne standardowo w wersji Classic Plus. Warto dodać, że zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami Hyundai i20 nie będzie już dostępny w Polsce z nadwoziem trzydrzwiowym.
Szczegółowy cennik znajdziecie poniżej:
Tagi: cennik, ceny, facelifting, hyudnai, hyundai cennik, hyundai ceny, hyundai i20, hyundai i20 cennik, hyundai i20 ceny, hyundai i20 po liftingu, hyundai polska, i20, i20 facelifting, korea, nowy hyundai