Trudno dziś już o auta, które lepiej czują się w terenie niż na utwardzonych drogach. Mitsubishi Pajero to przedstawiciel starej szkoły, terenówka z krwi i kości, tutaj dodatkowo w odmianie od razu zdradzającej swój charakter – Family Adventure .
W tym wideo nie zobaczycie więc szybko pokonywanych łuków czy zmagań w miejskiej dżungli. Do takiego auta pasuje tylko mnóstwo błota, głęboki piach, strome zbocza i wyboje, których nie pokonacie w zwykłym SUVie. Swoich sił w jeździe terenowej próbuje Maciek, który opowie Wam więcej o Pajero.
Technikalia
Serce: 3.2 DI-D - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów: automatyczna, 5-biegowa
Napęd: na cztery koła
Liczba cylindrów i układ cylindrów: 4, rzędowy
Pojemność: 3200 cm3
Moc: 190 KM (140 kW) przy 3500 obr./min,
Moment obrotowy: 441 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna: 180 km/h
Sprint 0-100km/h: 11,1 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia: 10,5 / 8,6 / 9,3 l/100 km
15,5 / 9,2 / 12 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2: 245 g/km
Hamulce (przód/tył): tarczowe wentylowane/tarczobębny
Struktura zawieszenia (przód/tył): podwójne wahacze/wielowahaczowe
Rozmiar opon: 265/60 R18
Gwarancja mechaniczna: 2 lata lub 5 lat z lim. 100 000 km, perforacyjna: 12 lat, na lakier: 3 lata
Jak duże?
Długi? 4900 mm
Szeroki? 1875 mm
Wysoki? 1890 mm
Rozstaw osi: 2780 mm
Ile drzwi? 5
Ile miejsc? 7
Ciężki? 2310 kg
Ładowność: 720 kg
Bagażnik: 215 (max 1790) l
Średnica zawracania: 11,4 m
Pojemność baku: 88 l
A ile to kosztuje?
Cena bazowa: 219 990 PLN (Intense Plus)
Cena testowanej wersji: 229 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza: około 252 420 PLN
Co dostajemy w bazowej wersji?
Zewnątrz
- Opony 265/60R18 + 18” felgi aluminiowe
- Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze srebrnym
- Chromowany grill przedni
- Stopnie boczne
- Relingi dachowe w kolorze czarnym
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Przednie reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami
- Przednie reflektory przeciwmgłowe
- Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
- Światła mijania z czujnikiem zmierzchu
- Przyciemniane szyby tylne
Wewnątrz
- Materiałowa tapicerka siedzeń
- Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów
- Pokryty skórą uchwyt dźwigni hamulca ręcznego z chromowanymi elementami
- Podłokietnik dla kierowcy i pasażera
- Zamykany na klucz schowek na rękawiczki z oświetleniem
- System mocowania fotelików ISO-FIX (× 2) na tylnej kanapie
- II rząd siedzeń składany w proporcjach 60:40
- Składany III rząd siedzeń
- Kanał grzewczy dla II rzędu siedzeń
- Gniazdko 12 V (× 3)
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- Regulacja wysokości kierownicy
- Sterowanie systemem audio na kierownicy
- Elektrycznie sterowane szyby (× 4)
- Oświetlenie przestrzeni na nogi (kierowca i pasażer)
Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Blokada tylnego mechanizmu różnicowego
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASTC)
- Układ wspomagania hamowania (BA)
- System ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD)
- System priorytetu hamulca (BOS)
- Czołowe i boczne poduszki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera
- Kurtynowe poduszki bezpieczeństwa (I i II rząd siedzeń)
- Wzmocnienia w drzwiach przednich
- System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
- Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
- Kamera cofania
Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna (1-strefowa)
- Zestaw Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
- Panel sterowania klimatyzacją dla II rzędu siedzeń
- Radioodtwarzacz CD/MP3 2DIN z ekranem dotykowym
- 6 głośników
- Gniazdo USB
Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?
Zewnątrz
- Bagażnik dachowy ARB z zestawem montażowym (niezbędny demontaż fabrycznych relingów)
- Snorkel SAFARI
- Osłony - komplet aluminiowych (drążki, silnik, skrzynia biegów, skrzynia rozdzielcza)
- Oświetlenie LED - LAZER ST8
- Hak holowniczy przykręcany
- Wiązka haka holowniczego
Wewnątrz
- Okno dachowe
- Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera
- Elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (5 kierunków) i pasażera (4 kierunki)
- Skórzana tapicerka siedzeń
Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Wyciągarka SUPERWINCH TigerShark 9500 LBS
- Zawieszenie ARB (OLD MAN EMU - "OME")
- Wiązka elektryczna do lamp LAZER ST-8
Elektronika i bajery
- System audio premium Rockford Fosgate, 12 głośników
Kilometrówka
Ile przejechaliśmy? 1311 km
Tagi: 2017 , 3.2 , 4x4 , 5at , adventure , automat , di-d , diesel , family , instyle , mitsu , Mitsubishi , mitsubishi , mitsubishi pajero , mitsubishi polska , off-road , pajero , pajero adventure , pajero family adventure , pajero test , prezentacja , Test , wideo