MENU
mitsubishi-pajero-adventure-test-wyroz

Mitsubishi Pajero Family Adventure 3.2 DI-D Instyle – test

2015-infiniti-q70-hybrid-premium-tech-test-wyrozniajacy

Infiniti Q70 3.5 Hybrid Premium Tech – test

10 października 2017 Testy, Wideo Autor:

Audi S3 Sportback (8V FL) 310 KM – test

Hot hatch niejedno ma imię. Są modele pobudzające wyobraźnie już na pierwszy rzut oka i stawiające przede wszystkim na fajerwerki na zewnątrz. Są też takie, które pozostają nieco bardziej zachowawcze, a wrażenie robią przede wszystkim liczbami. Do tej drugiej grupy zaliczamy Audi S3.

To co prawda nawet nie najmocniejsze wydanie niemieckiego kompakta, znacznie ustępujące szalonemu modelowi RS3, ale nie myślcie ani przez chwilę, że to może być wolne auto. Audi ma w zanadrzu naprawdę mocne karty i skrzętnie je wykorzystuje. Czy jednak na tyle dobrze, by odwieść klientów od zakupu bliźniaczego Golfa R? Sprawdził to dla Was Maciek w teście odmiany po liftingu.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy dealerowi Audi Krotoski Cichy z Łodzi.

 


2017-audi-s3-sportback-33 2017-audi-s3-sportback-34 2017-audi-s3-sportback-35 2017-audi-s3-sportback-36 2017-audi-s3-sportback-37 2017-audi-s3-sportback-38 2017-audi-s3-sportback-8 2017-audi-s3-sportback-5 2017-audi-s3-sportback-2 2017-audi-s3-sportback-9 2017-audi-s3-sportback-10 2017-audi-s3-sportback-7 2017-audi-s3-sportback-39 2017-audi-s3-sportback-11 2017-audi-s3-sportback-40 2017-audi-s3-sportback-42 2017-audi-s3-sportback-43 2017-audi-s3-sportback-44 2017-audi-s3-sportback-41 2017-audi-s3-sportback-12 2017-audi-s3-sportback-15 2017-audi-s3-sportback-27 2017-audi-s3-sportback-26 2017-audi-s3-sportback-14 2017-audi-s3-sportback-16 2017-audi-s3-sportback-13 2017-audi-s3-sportback-28 2017-audi-s3-sportback-25 2017-audi-s3-sportback-24 2017-audi-s3-sportback-18 2017-audi-s3-sportback-19 2017-audi-s3-sportback-23 2017-audi-s3-sportback-29 2017-audi-s3-sportback-21 2017-audi-s3-sportback-31 2017-audi-s3-sportback-30 2017-audi-s3-sportback-22 2017-audi-s3-sportback-32


Technikalia

Serce:2.0 TFSI - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 7-biegowa S tronic
Napęd:na cztery koła quattro
Liczba cylindrów i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1984 cm3
Moc:310 KM (228 kW) przy 5500-6500 obr./min,
Moment obrotowy:400 Nm przy 2000-5400 obr./min
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h:4,6 s
Spalanie (dane producenta):
8,2 / 5,5 / 6,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:149 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon:245/40 R18
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/90 tysięcy km;
na lakier: 3 lata;
perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4322 mm
Szeroki?1785 mm
Wysoki?1404 mm
Rozstaw osi:2631 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1505 kg
Ładowność:540 kg
Bagażnik:340 (max. 1180) l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:55 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:174 900 PLN (2.0 TFSI quattro 6 biegów)
Cena testowanej wersji:184 000 PLN
Cena testowanego egzemplarza:233 500 PLN

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Obręcze kół ze stopu metali lekkich, 7,5Jx18", 5 - ramienne, częściowo
polerowane z oponami 225/40 R18
- Dysze spryskiwaczy przedniej szyby, ogrzewane
- Reflektory tylne w technice LED
- Reflektory w technice LED
- Statyczne światła skrętne i światła na złe warunki pogodowe
- Układ zmywania reflektorów
- Światła do jazdy dziennej
- Listwy wokół szyb w kolorze czarnym
- Lusterka zewnętrzne w optyce aluminium
- Spoiler dachowy S line
- Lusterka zewnętrzne elektrycznie ustawiane i ogrzewane

Wewnątrz
- Elektryczna regulacja szyb
- Dzielona i składana tylna kanapa
- Fotele sportowe z tłoczeniem S na oparciu siedzeń przednich
- Fotel kierowcy i pasażera z mechaniczną regulacją wysokości i wsparciem
przestrzeni pod udami
- ISOFIX
- Aplikacje dekoracyjne z aluminium szczotkowanego
- Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu
- Listwy progowe z wkładką aluminiową, z emblematem S, podświetlane
- Pakiet optyczny wnętrza w tonacji aluminium
- Tapicerka skórzana/tkanina Trophy
- Kierownica 3-ramienna, skórzana, sportowa, wielofunkcyjna - z emblematem
S dla S3
- Nakładki na pedały ze stali szlachetnej

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
- Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu
- Asystent podjazdu
- Audi drive select
- Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP)
- Funkcja start/stop z systemem rekuperacji
- Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z poduszką kolanową kierowcy
oraz funkcją deaktywacji poduszki powietrznej pasażera
- Zawieszenie sportowe

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna
- 8 głośników pasywnych
- Interfejs dla urządzeń zewnętrznych / AUX-IN
- Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem
- MMI Radio plus
- Złącze Bluetooth

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lakier biały Gletscher metalik
- Obręcze kół ze stopu metali lekkich 7,5Jx18" , 5-ramienne, opony 225/40 R18
- Pakiet optyczny "Czerń"
- Zaciski hamulców w kolorze czerwonym (dla przednich kół z emblematem S3)

Wewnątrz
- Fotele sportowe typu "S" (dla pakietu Sportowego S line)
- Kierownica 3-ramienna, sportowa, wielofunkcyjna, spłaszczona u dołu z funkcją zmiany przełożeń, dla przekładni S tronic
- Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową, czujnikiem deszczu i świateł mijania oraz szybą przednią z pasem przy górnej krawędzi
- Tapicerka skórzana Feinnappa
- Ogrzewanie foteli przednich
- Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Asystent jazdy w korkach dla pakietu systemów asystujących
- Asystent świateł drogowych
- Audi Parking System plus - przód i tył z wizualizacją na ekranie MMI
- Kamera cofania
- Pakiet systemów asystujących

Elektronika i bajery
- MMI® Navigation plus z MMI touch®
- Audi virtual cockpit
- System nagłaśniający Audi Sound System
- Audi phone box
- Wzmocnienie odbioru LTE

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?413 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,