MENU
2015-infiniti-q50-test-wyroz

Infiniti Q50 2.2D Sport Tech – test

2016-mitsubishi-outlander-test-6

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Intense Plus – test

7 stycznia 2016 Testy, Wideo Autor:

Toyota Auris 1.2T 116 KM Comfort – test

Toyota już niejednokrotnie udowadniała nam, że potrafić tworzyć prawdziwe bestsellery. Tak się dzieje od wielu lat i w zasadzie większość prób firmy okazuje się udana. Ich polem do popisu od dawna jest segment kompaktów, a jednym z symboli tej klasy była Corolla, w międzyczasie przearanżowana na model Auris.

Ta silna pozycja i dobre wyniki sprzedaży to efekt konserwatywnego podejścia, które z drugiej strony sprawiało, że Toyoty nie były postrzegane jako fajne i emocjonujące samochody. Najnowsza odsłona Aurisa zyskała odważniejsze rysy twarzy i kilka technologicznych nowinek. Czy odrobina nowego ducha w połączeniu z pokaźnym doświadczeniem marki złoży się na jedną z najciekawszych propozycji wśród kompaktów?

W najnowszym teście Project Automotive Toyotę Auris sprawdza Janek, zapraszamy.

 


Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort przód lewy bok felgi lampy maska Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort tył prawy bok felgi lampy Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort przód lewy bok felgi lampy maska Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort przód zewnątrz Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort przód lewy lampa felga Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort przód znaczek pas przedni Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort tył lewy znaczek Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort tył prawy znaczek lampa Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza Toyota Auris 1.2T 116KM Comfort wnętrze przód deska rozdzielcza

 
 


Nudne technikalia

Serce:1.2 - benzynowy, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni
Skrzynia biegów:6-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1197 cm3
Moc:116 KM (85 kW), przy 5200 obr./min
Moment obrotowy:185 Nm przy 1500-4000 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h10,1 s
Spalanie producent:
Spalanie nasze:
5,5 / 4,1 / 4,6 l/100km
7,0 / 5,5 / 6,3 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2106 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon225/45 R17
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów

Jak duże?

Długi?4330 mm
Szeroki?1760 mm
Wysoki?1475 mm
Rozstaw osi:2600 mm
Ile drzwi?4
Ile miejsc?5
Ciężki?1190 kg
Ładowność:630 kg
Bagażnik:360 l
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:50 l

A ile to kosztuje?

Baza:59 900 PLN (1.33 Life)
Cena bazowa naszego egzemplarza:78 400 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 90 000 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Felgi stalowe, opony 195/65/R15
- Lakierowane klamki i lusterka zewnętrzne
- Kierunkowskazy w lusterkach
- Tylny spojler
- Antena dachowa typu „płetwa rekina

Wewnątrz
- Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Wspomaganie kierownicy i regulacja w dwóch płaszczyznach
- Światła z systemem opóźnionego wyłączania „Follow me home”
- Komputer pokładowy
- Centralny zamek sterowany pilotem
- Elektrycznie regulowane szyby przednie
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- Dzielona (60/40) oraz składana tylna kanapa
- Regulacja wysokości fotela kierowcy
- Tapicerka materiałowa
- Podłokietnik przedni stały
- Przyciski na kierownicy do sterowania wyświetlaczem
- Przyciski na kierownicy do sterowania systemem audio
- Przyciski na kierownicy do sterowania telefonem

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- 7 poduszek powietrznych
- ABS + EBD + BA
- System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji VSC + TRC
- HAC (system wspomagający pokonywanie podjazdów)
- ISOFIX na skrajnych tylnych miejscach i wyłącznik poduszki pasażera
- Zestaw naprawczy
- Światła do jazdy dziennej typu LED
- Czujnik ciśnienia w oponach

Elektronika i bajery
- Radio RDS + CD + MP3 4 głośniki + Bluetooth
- Port USB/Aux-in

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Pełne lampy w technologii LED
- Felgi aluminiowe, opony 225/45/R17
- Chromowana listwa w dolnym przednim grillu
- Chromowana listwa w tylnym dyfuzorze
- Przyciemniane szyby tylne
- Chromowana listwa na dolnej krawędzi okien
- Elektrycznie składane lusterka

Wewnątrz
- Wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne
- Skórzana kierownica
- Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów
- Elektrycznie regulowane szyby tylne
- Podłokietnik przedni ruchomy
- Regulacja wysokości fotela pasażera
- Podłokietnik tylny z miejscami na napoje
- Podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA)
- Automatyczne światła drogowe (AHB)
- Czujnik zmierzchu i deszczu
- Czujniki parkowania przednie i tylne

Elektronika i bajery
- Tempomat
- System multimedialny Toyota Touch 2 z funkcją Bluetooth i kamerą cofania
- Radio RDS + CD + MP3 6 głośników

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?198 km

Zobacz również:

Tagi: , , , ,