MENU
2015-toyota-auris-1-2-test-wyrz

Toyota Auris 1.2T 116 KM Comfort – test

2015-nissan-juke-nismo-test-wyroz

Nissan Juke Nismo RS – test

1 lutego 2016 Testy, Wideo Autor:

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Intense Plus – test

Podobno obszerny lifting, jakiemu poddany został Mitsubishi Outlander objął 1000 mniejszych lub większych zmian. W notkach prasowych zwykło się określać takie modernizacje jako „coś więcej niż lifting”. I rzeczywiście, japoński SUV otrzymał odświeżoną prezencję i kilka nowych, bądź dopracowanych rozwiązań.

Czy to wystarczy, by rzeczywiście zagrozić liderom segmentu czy ten model Mitsubishi pozostanie jednak w cieniu konkurentów? O tym co potrafi nowy Outlander z dwulitrowym silnikiem, napędem na cztery koła i skrzynią bezstopniową opowiada Janek w naszym najnowszym teście.

 


2016-mitsubishi-outlander-test-1.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-2.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-3.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-4.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-5.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-6.jpg 2016-mitsubishi-outlander-test-6 2016-mitsubishi-outlander-test-7 2016-mitsubishi-outlander-test-8 2016-mitsubishi-outlander-test-9 2016-mitsubishi-outlander-test-10 2016-mitsubishi-outlander-test-11 2016-mitsubishi-outlander-test-12 2016-mitsubishi-outlander-test-17 2016-mitsubishi-outlander-test-16 2016-mitsubishi-outlander-test-15 2016-mitsubishi-outlander-test-14 2016-mitsubishi-outlander-test-13

 


Technikalia

Serce:2.0 MIVEC - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1998 cm3
Moc:150 KM (110 kW), przy 6000 obr./min
Moment obrotowy:195 Nm przy 4200 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h12 s
Spalanie (dane producenta):
Spalanie (nasza średnia):
7,6 / 5,8 / 6.4 l/100km
11,5 / 7,9 / 9,7 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2149 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/55 R18
Gwarancjamechaniczna: 5 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4695 mm
Szeroki?1810 mm
Wysoki?1680 mm
Rozstaw osi:2670 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?7
Ciężki?1490 kg
Ładowność:580 kg
Bagażnik:550 l
Średnica zawracania:10,6 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Baza:95 990 PLN (Invite Plus, 2.0 2WD Auto Stop & Go MT)
Cena bazowa naszego egzemplarza:120 990 PLN (Intense Plus, 2.0 4WD Auto Stop & Go (AS&G) CVT)
Cena testowanego egzemplarza:około 124 000 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Felgi aluminiowe 16" z oponami 215/70R16
- Światła do jazdy dziennej w technologii LED
- Światła tylne w technologii LED
- Światła mijania z czujnikiem zmierzchu

Wewnątrz
- Elektrycznie regulowane lusterka boczne
- Kierownica z wykończeniem w kolorze czarnym typu piano i skórzanym obszyciem
- Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą
- Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Elektrycznie regulowane szyby boczne (x4)
- Centralny podłokietnik z przodu
- Centralny podłokietnik z tyłu
- Klimatyzacja automatyczna
- Sterowanie systemem audio na kierownicy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne
- Kolanowa poduszka powietrzna dla kierowcy
- System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASC+TCL)
- Układ ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD)
- System wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA)
- Zdalnie sterowany zamek centralny (2 piloty)

Elektronika i bajery
- Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
- Radioodtwarzacz 2DIN CD/MP3 + gniazdo USB
- 6 głośników

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
- Przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
- Osłony lusterek bocznych w kolorze nadwozia
- Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Felgi aluminiowe 18" z oponami 225/55R18
- Przednie reflektory w technologii LED ( światła mijania ) z funkcją autopoziomowania
- Spryskiwacze przednich reflektorów

Wewnątrz
- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka boczne
- Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
- Chromowane klamki wewnętrzne
- Schowek pod podłogą bagażnika
- Roleta przestrzeni bagażowej
- Schowek na okulary w podsufitce
- Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- III rząd siedzeń

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Kamera cofania (zamiast czujników parkowania z tyłu)

Elektronika i bajery
- Zestaw głośnomówiący Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy
- Dostęp bezkluczykowy (KOS)
- System audio premium Rockford Fosgate 710W, radioodtwarzacz z dotykowym panelem
- 9 głośników

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1513 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , ,