MENU
2016-toyota-corolla-1-6-valvematic-test-8

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132 KM 50th Anniversary –...

2017-audi-a5-sportback-test-wyroz

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI 252 KM quattro S...

20 marca 2017 Testy, Wideo Autor:

Subaru XV 2.0i Exclusive Lineartronic – test

Subaru raczej nie uchodzi za markę postępową, ale to nie znaczy, że nie idzie z duchem czasu i w swojej ofercie nie posiada przedstawiciela modnego segmentu crossoverów. Nazywa się XV i przypomina po prostu podniesioną Imprezę.

Wiemy, że Japończycy potrafią tworzyć różne auta z charakterem, ale czy i tak jest w tym przypadku? Z Subaru XV bliżej poznał się Maciek.

 


2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-1 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-2 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-3 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-4 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-5 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-6 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-7 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-8 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-9 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-10 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-11 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-12 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-13 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-14 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-15 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-16 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-17 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-18 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-19 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-20 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-21 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-22 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-23 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-24 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-25 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-26 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-27 2016-subaru-xv-2-0i-exclusive-test-28


Technikalia

Serce:2.0i - benzynowy, wolnossący
Skrzynia biegów:automatyczna, bezstopniowa Lineartronic
Napęd:na cztery koła (Symmetrical AWD)
Liczba i układ cylindrów:4, bokser
Pojemność:1995 cm3
Moc:150 KM (110 kW) przy 6200 obr./min
Moment obrotowy:196 Nm przy 4200 obr./min
Prędkość maksymalna:187 km/h
Sprint 0-100km/h10,7 s
Spalanie (dane producenta):
Nasza średnia:
8,5 / 5,5 / 6,5 l/100 km
10 / 7,5 / 9 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2151 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/dwuwahaczowe
Rozmiar opon225/55/R17
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy km;
na lakier: 3 lata;
perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4450 mm
Szeroki?1780 mm
Wysoki?1570 mm (1615 mm z relingami)
Rozstaw osi:2635 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1445 kg
Ładowność:495 kg
Bagażnik:380 l
Średnica zawracania:10 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:19 000 euro (1.6i Active)
Cena testowanej wersji:27 500 euro
Cena testowanego egzemplarza:27 900 euro

 
 
 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
- Lusterka zewnętrzne podgrzewane
- Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
- Reflektory halogenowe
- 17-calowe felgi aluminiowe

Wewnątrz
- Demontowalna roleta bagażnika
- Elektrycznie sterowane szyby we wszystkich drzwiach
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości
- Fotele przednie podgrzewane
- Gniazdo 12V w konsoli centralnej i desce rozdzielczej
- Kierownica z przyciskami sterowania systemu audio
- Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- Oparcia tylnych foteli dzielone w proporcji 60:40
- Tapicerka materiałowa

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- ABS (4-kanałowy) z funkcją EBD (elektroniczny rozdział sił hamowania)
- Inteligentny System Ratunkowy (ISR)
- Kurtyny powietrzne (przód/tył)
- Poduszka powietrzna chroniąca kolana dla kierowcy
- Przełożenie redukcyjne Dual-Range
- System AUTO START/STOP
- System hamowania mimo wciśniętego pedału gazu (Brake Override)
- System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VDCS)
- System wspomagania hamowania awaryjnego

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa z filtrem przeciwpyłkowym
- System audio z 6,2" kolorowym wyświetlaczem, odtwarzaczem CD, USBx1 i 4 głośnikami
- System audio z 6,2" kolorowym wyświetlaczem, odtwarzaczem CD, USBx1 i 4 głośnikami
- Gniazdo AUX

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia, składane elektrycznie
- Lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami
- Przyciemnione szyby tylne boczne i szyba tylna
- Reflektory ksenonowe przednie ze spryskiwaczami
- Relingi dachowe
- Spojler dachowy

Wewnątrz
- Elektrycznie sterowane okno dachowe
- Fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- Kierownica obszyta skórą
- Kierownica z przyciskami sterowania systemem głośnomówiącym
- Manetki zmiany biegów przy kierownicy
- Tapicerka skórzana

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Kamera cofania z wyświetlaczem
- Reflektory włączane i wyłączane automatycznie
- Wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu
- Tempomat z przyciskami sterowania w kierownicy

Elektronika i bajery
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z filtrem przeciwpyłkowym
- Nawigacja z ekranem dotykowym (o wysokiej rozdzielczości)
- System audio z 7" kolorowym wyświetlaczem, odtwarzaczem CD,USBx2 i 6 głośnikami
- Uruchamianie silnika za naciśnięciem przycisku Start/Stop
- Wyświetlacz wielofunkcyjny
- System kluczyka elektronicznego Keyless Access

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1313 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , ,