Są takie marki, które nieco wyróżniają się swoim podejściem do motoryzacji. Interesującą filozofię zawsze prezentuje Subaru. To auta, które traktujemy od początku z dużą dozą sympatii, ponieważ często skrywają w sobie sporo sportowego zacięcia i rozwiązań, których nie znajdziemy u konkurencji.
Jak więc taka firma poradziła sobie z zadaniem stworzenia rodzinnego kombi? O tym ile ducha WRX STI jest w Subaru Levorg opowie Wam Marcin w naszym najnowszym teście.
Technikalia
Serce: | 1.6 DOHC - benzynowy, turbodoładowany |
Skrzynia biegów: | automatyczna, bezstopniowa |
Napęd: | na cztery koła |
Liczba i układ cylindrów: | 4, bokser |
Pojemność: | 1600 cm3 |
Moc: | 170 KM (125 kW), przy 4800-5600 obr./min |
Moment obrotowy: | 250 Nm przy 1800-4800 obr./min |
Prędkość maksymalna: | 210 km/h |
Sprint 0-100km/h | 8,9 s |
Spalanie (dane producenta): Spalanie (nasza średnia): | 8,5 / 6,3 / 7,1 l/100 km 12,0/8,2/9,2 l/100 km Miasto / trasa / średnie |
Wydychanie CO2 | 164 g/km |
Hamulce (przód/tył) | tarczowe wentylowane |
Struktura zawieszenia (przód/tył) | kolumny McPhersona/dwuwahaczowe |
Rozmiar opon | 225/45 R18 |
Gwarancja | mechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat |
Jak duże?
Długi? | 4690 mm |
Szeroki? | 1780 mm |
Wysoki? | 1490 mm |
Rozstaw osi: | 2650 mm |
Ile drzwi? | 5 |
Ile miejsc? | 5 |
Ciężki? | 1576 kg |
Ładowność: | 444 kg |
Bagażnik: | 522 l (maksymalnie 1446 l) |
Średnica zawracania: | 10,8 m |
Pojemność baku: | 60 l |
A ile to kosztuje?
Cena bazowa: | 28 000 euro |
Cena testowanego egzemplarza: | 32 900 euro |
Co dostajemy w bazowej wersji?
- Podwójny układ wydechowy - Felgi aluminiowe 17-calowe | - Dwa gniazda 12V - Elektryczne szyby wszystkich drzwi - Fotel kierowcy z regulacją wysokości - Gałka zmiany biegów pokryta skórą - USB x5 - Gniazdo AUX-IN - Kierownica obszyta skórą - Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach - Manetki do zmiany biegów - Oparcia tylnych foteli składane w proporcji 60:40 - Podgrzewane fotele przednie - Tapicerka materiałowa - ISOFIX | - Automatyczne reflektory przednie - Wycieraczki z czujnikiem deszczu - Zdalnie sterowany centralny zamek - ABS - Active Torque Vectoring - Brake Assist System - Elektryczny hamulec postojowy - Funkcja Brake Override - Immobilizer - Inteligentny System Ratunkowy - Kolanowa poduszka kierowcy - Kurtyny powietrzne - SI-DRIVE (2 tryby) - VDCS |
- System audio z 6,2-calowym wyświetlaczem, 6 głośnikami i odtwarzaczem CD - System głośnomówiący Bluetooth - Tempomat - Uruchamianie przyciskiem Start/Stop - Wyświetlacz wielofunkcyjny 4,3-calowy - Keyless Access |
Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?
- Felgi aluminiowe 18-calowe - Lusterka zewnętrzne w kolorze srebrnym | - Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne - Gniazda USB x6 - Fotel kierowcy regulowany elektrycznie - Elektrycznie sterowane okno dachowe | |
Kilometrówka
Ile przejechaliśmy? | 715 km |