Project Automotive

jeździmy samochodami

Testy Wideo

Seat Ibiza FR 1.0 TSI 115 KM DSG – test

Pora zająć się marką, która wyraźnie przeżywa kryzys tożsamości. W obowiązującym rozdaniu w koncernie Volkswagena dla Seata nie ma bowiem konkretnego miejsca. Ani to marka budżetowa, ani priorytetem nie jest sportowy charakter, zwłaszcza, że niedawno wydzielono markę Cupra. Czy spotkanie z Ibizą podpowie nam, w którym kierunku powinna pójść hiszpańska firma?

Auto segmentu B to zwyczajowo jeden z najpopularniejszych modeli Seata, bez którego trudno wyobrazić sobie salon marki rodem z Półwyspu Iberyjskiego. Jednakże, wewnętrzna konkurencja w obrębie koncernu chyba nigdy nie była tak silna i nie tak prosto wskazać oczywiste powody, dla których lepiej wybrać Ibizę od Polo czy Fabii. W sprawę mocniej zagłębił się Maciek, który w naszym nowym filmie poszuka światełka w tunelu dla Seata.

 



[table id=1107 /]
[table id=1108 /]
[table id=1109 /]
[table id=1110 /]

W życiu prowadził kilkaset aut... i ciągle mu mało.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij