Pora zająć się marką, która wyraźnie przeżywa kryzys tożsamości. W obowiązującym rozdaniu w koncernie Volkswagena dla Seata nie ma bowiem konkretnego miejsca. Ani to marka budżetowa, ani priorytetem nie jest sportowy charakter, zwłaszcza, że niedawno wydzielono markę Cupra. Czy spotkanie z Ibizą podpowie nam, w którym kierunku powinna pójść hiszpańska firma?
Auto segmentu B to zwyczajowo jeden z najpopularniejszych modeli Seata, bez którego trudno wyobrazić sobie salon marki rodem z Półwyspu Iberyjskiego. Jednakże, wewnętrzna konkurencja w obrębie koncernu chyba nigdy nie była tak silna i nie tak prosto wskazać oczywiste powody, dla których lepiej wybrać Ibizę od Polo czy Fabii. W sprawę mocniej zagłębił się Maciek, który w naszym nowym filmie poszuka światełka w tunelu dla Seata.
[table id=1107 /]
[table id=1108 /]
[table id=1109 /]
[table id=1110 /]














































