MENU

Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test

Dacia Duster 1.5 dCi 110 S&S 4×4 Prestige –...

18 czerwca 2018 Testy, Wideo Autor:

Infiniti Q60S 3.0t Sport Tech – test

Takie auta to kwintesencja klasy premium – tu projektanci i inżynierowie mają bardzo szerokie pole do popisu, a klient kuszony jest niemal przez każdy aspekt samochodu – od stylistyki nadwozia, kończąc na odpowiednio wysublimowanym napędzie. Dla marki takiej jak Infiniti sportowe coupe jest prawdziwą wizytówką firmy.

Q60 ma wszystkie argumenty, by na rynku poczynać sobie bez żadnych kompleksów, ale na tym poziomie konkurencja zdecydowanie nie odpuszcza. Nawet ponętna sylwetka, gang silnika V6, dobre wyposażenie i cała lista oryginalnych cech nie daje gwarancji równej walki z dominującymi rywalami, ale aspiracje Japończyków są naprawdę wysokie. Z prawdopodobnie najlepszym modelem Infiniti trochę czasu spędził Maciek, o czym opowie Wam w naszym teście.

 


2018-infiniti-q60s-test-1 2018-infiniti-q60s-test-2 2018-infiniti-q60s-test-3 2018-infiniti-q60s-test-4 2018-infiniti-q60s-test-5 2018-infiniti-q60s-test-6 2018-infiniti-q60s-test-7 2018-infiniti-q60s-test-8 2018-infiniti-q60s-test-9 2018-infiniti-q60s-test-10 2018-infiniti-q60s-test-11 2018-infiniti-q60s-test-12 2018-infiniti-q60s-test-13 2018-infiniti-q60s-test-14 2018-infiniti-q60s-test-15 2018-infiniti-q60s-test-16 2018-infiniti-q60s-test-17 2018-infiniti-q60s-test-18 2018-infiniti-q60s-test-19 2018-infiniti-q60s-test-20 2018-infiniti-q60s-test-21 2018-infiniti-q60s-test-22 2018-infiniti-q60s-test-23 2018-infiniti-q60s-test-24 2018-infiniti-q60s-test-25 2018-infiniti-q60s-test-26 2018-infiniti-q60s-test-27 2018-infiniti-q60s-test-28 2018-infiniti-q60s-test-29 2018-infiniti-q60s-test-30


Technikalia

Serce:3.0t - benzynowy, Twin-Turbo
Skrzynia biegów:automatyczna, 7-biegowa
Napęd:na cztery koła (AWD)
Liczba i układ cylindrów:6, widlasty
Pojemność:2997 cm3
Moc:405 KM (298 kW) przy 6400 obr./min
Moment obrotowy:475 Nm przy 1600-5200 obr./min
Prędkość maksymalna:250 km/h
Sprint 0-100km/h:5,0 s
Spalanie (dane producenta):
13,3 / 7,1 / 9,4 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:210 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył):dwuwahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar opon:245/40 R19
Gwarancja:mechaniczna: 3 lata lub 100 tys. kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4690 mm
Szeroki?2052 mm
Wysoki?1390 mm
Rozstaw osi:2850 mm
Ile drzwi?2
Ile miejsc?4
Ciężki?1877 kg
Ładowność:388 kg
Bagażnik:342 l
Średnica zawracania:11,7 m
Pojemność baku:80 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:184 600 PLN (2.0t Premium)
Cena testowanej wersji:276 100 PLN
Cena testowanego egzemplarza:311 135 PLN

 
 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?492 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij