MENU

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 KM Executive – test

Infiniti Q60S 3.0t Sport Tech – test

12 czerwca 2018 Testy, Wideo Autor:

Renault Captur Energy dCi 110 XMOD – test

Gdy w 2013 roku Renault rozpoczęło produkcję Captura, model ten nie miał tak licznej konkurencji jak to ma miejsce dzisiaj. Zawsze, gdy wydaje się, że w tym segmencie brakuje już miejsca dla następnego modelu, kolejni producenci prezentują nowe crossovery usiłując znaleźć dla siebie jakąś lukę. Na to wszystko Francuzi patrzyli z dużym spokojem – czy mają czego się bać?

Captur, mimo drobnego liftingu, przez pięć lat pozostał niemal niezmieniony i na tle wielu nieco zwariowanych rywali może jawić się jako swego rodzaju ostoja rozsądku. Ile prawdy jest w konserwatywnym wizerunku crossovera Renault? To stara się dla Was sprawdzić Wiktor w teście odmiany z silnikiem wysokoprężnym.

 


2018-renault-captur-test-1 2018-renault-captur-test-6 2018-renault-captur-test-10 2018-renault-captur-test-12 2018-renault-captur-test-9 2018-renault-captur-test-3 2018-renault-captur-test-4 2018-renault-captur-test-5 2018-renault-captur-test-19 2018-renault-captur-test-20 2018-renault-captur-test-18 2018-renault-captur-test-17 2018-renault-captur-test-13 2018-renault-captur-test-14 2018-renault-captur-test-22 2018-renault-captur-test-16


Technikalia

Serce:Energy dCi 110 - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:manualna, 6-biegowa
Napęd:na przednie koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1461 cm3
Moc:110 KM (81kW) przy 4000 obr./min
Moment obrotowy:260 Nm przy 1750 obr./min
Prędkość maksymalna:180 km/h
Sprint 0-100km/h:11,4 s
Spalanie (dane producenta):
4,0 / 3,6 / 3,7 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2:101 g/km
Hamulce (przód/tył):tarczowe wentylowane/bębnowe
Struktura zawieszenia (przód/tył):kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon:205/55 R17
Gwarancja:mechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4122 mm
Szeroki?1778 mm
Wysoki?1566 mm
Rozstaw osi:2606 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1190 kg
Ładowność:553 kg
Bagażnik:377-455 l
Średnica zawracania:10,4 m
Pojemność baku:45 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:58 500 PLN (Alize Energy TCe 90)
Cena testowanej wersji:84 900 PLN
Cena testowanego egzemplarza:około 92 000 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?815 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij