MENU
Ford Mustang 2.3 EcoBoost/5.0 V8 | fot. Maciej Polikowski

Ford Mustang 2.3 EcoBoost/5.0 V8 – pierwszy kontakt

nissan-juke-test-wyroz

Nissan Juke 1.2 DIG-T 115 Tekna – test

9 sierpnia 2015 Testy, Wideo Autor:

Nissan Pulsar 1.5 dCi Tekna – test

Po notującej dobre wyniki sprzedaży Almerze i dość niemrawym modelu Tiida, Nissan po raz trzeci w ostatnich latach próbuje swoich sił w klasie aut kompaktowych. Tym razem do walki staje Pulsar – zupełnie nowy projekt, który przed sobą ma wyjątkowo trudne zadanie. Musi zmierzyć się nie tylko z silną konkurencją w swoim segmencie, ale także z rynkowymi trendami faworyzującymi crossovery nad klasyczne hatchbacki.

O dobrych i złych stronach Nissana Pulsara w naszym teście opowiada Maciek, zapraszamy.

 


fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Maciej Polikowski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski


Nudne technikalia

Serce:1.5 dCi
Skrzynia biegów:6-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba cylindrów:4
Pojemność:1461 cm3
Moc:110 KM (81 kW), przy 4000 obr./min
Moment:260 Nm przy 1750-2500 obr./min
Kiedy się szafa zamyka?:190 km/h
Sprint 0-100km/h11,5 s
Spalanie
(dane producenta - miasto/trasa/średnie)
4.1 / 3.3 / 3.6
Wydychanie CO294 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skętna
Rozmiar opon205/50 R17
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi:4387 mm
Szeroki:2017 mm
Wysoki:1520 mm
Rozstaw osi:2700 mm
Ile drzwi?:5
Ile miejsc?:5
Ciężkie to?:1307 kg
A dużo wejdzie?:478 kg
No to dużo wejdzie czy nie?:385 l
Średnica zawracania:10,2 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Wersja goła:59 900 PLN (DIG-T 115 VISIA)
Cena bazowa naszego egzemplarza:94 000 PLN (dCi 110 TEKNA)
Testowany egzemplarz:104 117 PLN

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Chromowane obwódki szyb

Wewnątrz
- Klimatyzacja manualna
- Elektronicznie regulowane przednie szyby
- Ręczna regulacja wysokości fotela kierowcy

Bezpieczeństwo i technika
- System Start/Stop
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- System kontroli ruchów nadwozia
- ISOFIX na tylnych zewnątrznych siedzeniach

Elektronika i bajery
- System audio z radiem i modułem Bluetooth

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Chromowane obwódki szyb
- 17-calowe felgi aluminiowe
- Przednie lampy przeciwmgłowe z chromowanymi obwódkami
- Lusterka w kolorze nadwozia, podgrzewane i elektrycznie składane
- Lakier metalik biały 1000 zł

Wewnątrz
- System ISOFIX na tylnych siedzeniach
- Koło zapasowe
- Schowek na okulary
- Dzielone, składane oparcie tylnej kanapy (60/40)
- Kierownica i gałka skrzyni biegów pokryte skórą
- Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach
- Ręcznie regulowana wysokość fotela kierowcy
- Skórzane siedzenia 4000 zł
- Podgrzewane przednie siedzenia 4000 zł

Bezpieczeństwo i technika
- ABS + EBD
- ESP z systemem kontroli trakcji
- Immobiliser
- Przednie i boczne poduszki powietrzne oraz boczne kurtyny (kierowcy i pasażera)
- System kontroli ruchów nadwozia
- System Start/Stop
- System pomiaru ciśnienia w oponach
- Układ Brake Assisant
- Zestaw systemów Safety Shield: ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, o pojeździe w martwym polu lusterek bocznych, o poruszających się obiektach; elektryczny hamulec awaryjny
- Pakiet Auto: automatyczne wycieraczki, czujnik zmierzchu, samościemniające się lusterko wsteczne, system I-Key
- Elektrycznie składane lusterka
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- Elektrycznie opuszczane szyby przednie
- Czujniki parkowania przodem 844 zł

Elektronika i bajery
- system kamer 360
- NissanConnect 2.0

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1410 km

Zobacz również:

Tagi: , , , ,