MENU

Nissan Pulsar 1.5 dCi Tekna – test

Subaru BRZ 6AT – test

13 września 2015 Testy, Wideo Autor:

Nissan Juke 1.2 DIG-T 115 Tekna – test

Nissan Juke to auto, które od momentu premiery budzi wiele kontrowersji, spowodowanych głównie przez dość dziwną stylistykę. Nie przeszkadza to mu jednak osiągać naprawdę dobrych wyników sprzedaży i być jednym z najpopularniejszych symboli mody na crossovery, w których sens sporo osób nadal wątpi. Jak to auto pasuje do naszej rzeczywistości?

Benzynowego Juke’a dogłębnie sprawdził Marcin, zapraszamy.

Za udostępnienie auta do testu serdecznie dziękujemy salonowi Nissan Bilex w Łodzi.

 


fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski fot. Marcin Pakulski

 


Nudne technikalia

Serce:1.2 DiG-T 115 - benzynowy, turbodoładowany, wtrysk bezpośredni
Skrzynia biegów:6-biegowa manualna
Napęd:przód
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1197 cm3
Moc:115 KM (85 kW), przy 4500 obr./min
Moment obrotowy:190 Nm przy 2000 obr./min
Prędkość maksymalna:178 km/h
Sprint 0-100km/h10,8 s
Wydychanie CO2129 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/belka skrętna
Rozmiar opon215/55 R17
Gwarancjamechaniczna: 3 lata/100 tysięcy kilometrów; na lakier: 3 lata; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4135 mm
Szeroki?1765 mm
Wysoki?1565 mm
Rozstaw osi2530 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1236 kg
Ładowność474 kg
Bagażnik:354 l (maksymalnie 1189 l)
Średnica zawracania:10,7 m
Pojemność baku:46 l

A ile to kosztuje?

Baza:54 200 PLN (1.6l 94 VISIA)
Cena bazowa naszego egzemplarza:71 900 PLN (DIG-T 115 TEKNA)
Cena testowanego egzemplarza:około 74 000 zł

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- 16-calowe felgi stalowe
- Klamki i lusterka w kolorze czarnym
- Światła dzienne LED
- Elektrycznie regulowane lusterka boczne

Wewnątrz
- System ISOFIX
- Regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie
- Elektrycznie opuszczane szyby z przodu i z tyłu
- Dzielona tylna kanapa w stosunku 60/40

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Przednie poduszki powietrzne, boczne poduszki i kurtyny
- ESP, ABS, VDC
- Dojazdowe koło zapasowe

Elektronika i bajery
- Centralny zamek z pilotem
- Odtwarzacz CD z wejściem AUX i 4 głośnikami

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- 17-calowe felgi aluminiowe
- Klamki i lusterka w kolorze nadwozia
- Światła przeciwmgielne
- Podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Przyciemniane szyby

Wewnątrz
- Wykończenie tkaniną Premium
- Czarna podsufitka
- Kierownica i gałka skrzyni biegów obszyte skórą
- Sterowanie systemem audio na kierownicy

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Tempomat
- Nissan Dynamic Control
- System Start/Stop
- System kamer 360
- Safety Shield (ostrzeżenie o obiekcie w martwym polu, niezamierzonej zmianie pasa ruchu i poruszających się obiektach)

Elektronika i bajery
- Komputer pokładowy
- Klimatyzacja automatyczna
- Inteligentny kluczyk I-Key
- Czujnik deszczu i zmierzchu
- NissanConnect: nawigacja z ekranem 5,8 cala, łącza USB, MP3, iPod, 6 głośników, kamera cofania, multimedia

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?198 km

Tagi: , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij