MENU

Volkswagen Beetle 2.0 TSI 220 KM R-Line – test

Subaru Forester 2.0XT Platinum (2017) – Oryginał

1 grudnia 2017 Testy, Wideo Autor:

Mitsubishi ASX 2.2 DID AT 4WD Ralliart – test

Dziś każdy chce mieć crossovera i producenci prześcigają się w coraz dziwniejszych pomysłach na ten bardzo modny typ auta. Wysoko na listach sprzedaży plasuje się jednak model, który stawia na dużo bardziej konserwatywne podejście – Mitsubishi ASX.

Tu nigdy nie mieliśmy do czynienia z ekstrawagancją, wydumaną stylistyką i lifestyle’owymi odmianami. Japończycy za priorytet przyjmują sobie solidność i ponadczasowość. Pora zmierzyć się zwłaszcza z tym drugim aspektem, bo ASX jest na rynku już długo i przyszła pora na nieznaczne odświeżenie. Co się zmieniło? Opowie o tym Janek w teście odmiany Ralliart z silnikiem wysokoprężnym.

 


2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-27 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-01 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-29 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-11 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-21 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-07 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-28 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-06 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-26 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-09 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-72 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-71 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-35 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-33 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-22 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-05 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-23 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-24 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-14 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-17 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-18 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-12 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-13 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-15 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-51 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-43 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-48 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-44 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-46 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-53 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-58 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-62 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-59 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-64 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-63 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-67 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-68 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-69 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-55 2017-mitsubishi-asx-ralliart-test-56


Technikalia

Serce:2.2 DID - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:automatyczna, 6-biegowa
Napęd:na cztery koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:2268 cm3
Moc:150 KM (110 kW) przy 3500 obr./min
Moment obrotowy:360 Nm przy 1500-2750 obr./min
Prędkość maksymalna:190 km/h
Sprint 0-100km/h10,8 s
Spalanie (dane producenta):
7,1 / 5,0 / 5,8 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2152 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny McPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon225/55 R18
Gwarancjamechaniczna: 5 lat/100 000 km; perforacyjna: 12 lat

Jak duże?

Długi?4355 mm
Szeroki?1810 mm
Wysoki?1640 mm
Rozstaw osi:2670 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1520 kg
Ładowność:540 kg
Bagażnik:419 l
Średnica zawracania:10,6 m
Pojemność baku:60 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:69 990 PLN (Inform 1.6 2WD 5MT 117 KM)
Cena testowanej wersji:139 990 PLN
Cena testowanego egzemplarza:144 270 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne
- Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
(nie dotyczy koloru X42)
- Klamki w kolorze nadwozia
- Opony 215/70R16 z felgami stalowymi 16" i ozdobnymi kołpakami
- Przednie reflektory halogenowe
- Światła tylne w technologii LED

Wewnątrz
- Materiałowa tapicerka siedzeń w kolorze czarnym z kolorowymi akcentami
- Regulacja wysokości siedzenia kierowcy
- Kieszeń w oparciu siedzenia pasażera
- Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- Kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny LCD
- Oświetlenie przestrzeni bagażowej
- Klimatyzacja manualna

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Czołowe i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
- Kurtynowe poduszki powietrzne
- Kolanowa poduszka powietrzna dla kierowcy
- System stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji (ASC + TCL)
- System wspomagania ruszania pod górę (HSA)
- System ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD
- Wspomaganie kierownicy

Elektronika i bajery
- Zdalnie sterowany zamek centralny
- Elektrycznie sterowane szyby (przód/tył)
- Radioodtwarzacz 2DIN CD/MP3
- Złącze audio jack
- 4 głośniki

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Ozdobna nakładka zderzaka tylnego w kolorze srebrnym
- Emblematy Ralliart na błotnikach przednich i pokrywie bagażnika
- Chromowane wykończenie osłony chłodnicy
- Chromowane obramowanie okien
- Chromowana końcówka wydechu
- Przednie reflektory ksenonowe z funkcją autopoziomowania i spryskiwaczami
- Światła do jazdy dziennej i pozycyjne w technologii LED
- Kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
- Przyciemniane szyby tylne
- Elektrycznie składane lusterka boczne

Wewnątrz
- Skórzano-materiałowa tapicerka siedzeń w kolorze czarnym z logotypem Ralliart
- Łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
- Ozdobne ramki nawiewów bocznych w kolorze srebrnym
- Ozdobne ramki głośników w kolorze srebrnym
- Podświetlane nakładki progowe
- Dywaniki welurowe z logotypem Ralliart
- Skórzane obszycie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów
- Chromowane klamki
- Klimatyzacja automatyczna 1-strefowa
- Centralny podłokietnik dla I rzędu siedzeń
- Centralny podłokietnik dla II rzędu siedzeń
- Podgrzewane siedzenia przednie
- Dostęp bezkluczykowy (KOS)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Tempomat ze sterowaniem na kierownicy
- Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
- Kamera cofania (zamiast czujników parkowania z tyłu

Elektronika i bajery
- Gniazdo USB (zamiast złącza Audio Jack)
- 6 głośników
- Radioodtwarzacz CD/MP3 z dotykowym wyświetlaczem
- Zestaw głośnomówiący Bluetooth ze sterowaniem na kierownicy

Wyposażenie dodatkowe egzemplarza
- Czujniki parkowania z tyłu
- Czujniki parkowania z przodu
- Lakier biały perłowy (W13)

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?1792 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij