Marka MG powoli rozgaszcza się na europejskim rynku, jednak dotychczas nie mieliśmy okazji przyjrzeć się bliżej modelom tego producenta. Dzisiaj to zmieniamy testując MG4.
Na ten moment jest to najtańsze pełnoprawne auto elektryczne, wydające się być idealnym samochodem miejskim. Kompaktowe wymiary, spore wnętrze, dość komfortowy zasięg i – przede wszystkim – dobry stosunek ceny do jakości. Czy jest tu jakiś haczyk? O tym opowiada Marcin w swoim materiale.
Technikalia
Serce: | silnik elektryczny |
Skrzynia biegów: | automatyczna, bezstopniowa |
Napęd: | na tylne koła |
Pojemność baterii: | 64 kWh |
Moc: | 204 KM (150 kW) |
Moment obrotowy: | 250 Nm |
Prędkość maksymalna: | 160 km/h |
Sprint 0-100km/h | 7,1 s |
Pobór energii elektrycznej, zasięg WLTP (dane producenta): | 13,7 kWh / 100km, 465 km (cykl mieszany) |
Hamulce (przód/tył) | tarczowe/tarczowe |
Struktura zawieszenia (przód/tył) | kolumny McPhersona/multi-link |
Rozmiar opon | 215/50 R17 |
Gwarancja | mechaniczna: 7 lata / 150.000 km; bateria: 7 lat / 160.000 km; perforacyjna: 7 lat |
Jak duże?
Długi? | 4287 mm |
Szeroki? | 1836 mm |
Wysoki? | 1504 mm |
Rozstaw osi: | 2705 mm |
Ile drzwi? | 5 |
Ile miejsc? | 5 |
Ciężki? | 1651 kg |
Ładowność: | 478 kg |
Bagażnik: | 363 l |
Średnica zawracania: | 10,6 m |
A ile to kosztuje?
Cena bazowa: | 130 900 PLN (Standard 49 kWh) |
Cena testowanej wersji: | 147 600 PLN (Comfort 64 kWh) |
Cena testowanego egzemplarza: | 149 850 PLN |
Kilometrówka
Ile przejechaliśmy? | 475 km |
Tagi: 2024 mg4, 2024 test pl, brytyjski elektryk, cars, cartest, chinski elektryk, elektryczne, elektryk, emdżi, emdżi cztery, mg, mg-test, mg4, mg4 2024, mg4 64kwh, mg4 comfort test, mg4 duza bateria, mg4 opinia, mg4 prezentacja, mg4 review, mg4 test, mg4 test pl, mg4 twin motor test pl, najtańszy elektryk, pl, project automotive, Test, test pl, testy samochodów