MENU

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 125 KM A6 Titanium –...

Audi A7 Sportback 55 TFSI quattro S tronic –...

23 kwietnia 2018 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz GLA 220 4MATIC – test

Klasa premium musi docierać w najróżniejsze zakątki rynku. Tu tym bardziej nie ma miejsca na spóźnienie względem rynkowych trendów. Nie powinno więc nikogo dziwić, że na ulicach pojawiają się kolejne SUVy i crossovery niemal każdej wielkości – także te całkiem małe. Rozmiarowi S w gamie crossoverów Mercedesa odpowiadają literki GLA.

W świetle motoryzacyjnej mody kompaktowe auto “na szczudłach”, z przyciągającymi detalami i – przynajmniej na papierze – interesującym napędem, to naturalny kandydat do sprzedażowego sukcesu. Czy jednak GLA 220 4MATIC to auto, które rzeczywiście pasuje do wizerunku Mercedesa? Sprawdził je dla Was Maciek.

 


2017-mercedes-benz-gla-220-test-1 2017-mercedes-benz-gla-220-test-2 2017-mercedes-benz-gla-220-test-3 2017-mercedes-benz-gla-220-test-4 2017-mercedes-benz-gla-220-test-5 2017-mercedes-benz-gla-220-test-6 2017-mercedes-benz-gla-220-test-7 2017-mercedes-benz-gla-220-test-8 2017-mercedes-benz-gla-220-test-9 2017-mercedes-benz-gla-220-test-10 2017-mercedes-benz-gla-220-test-11 2017-mercedes-benz-gla-220-test-12 2017-mercedes-benz-gla-220-test-13 2017-mercedes-benz-gla-220-test-14 2017-mercedes-benz-gla-220-test-15 2017-mercedes-benz-gla-220-test-16 2017-mercedes-benz-gla-220-test-17 2017-mercedes-benz-gla-220-test-18 2017-mercedes-benz-gla-220-test-19 2017-mercedes-benz-gla-220-test-20 2017-mercedes-benz-gla-220-test-21 2017-mercedes-benz-gla-220-test-22 2017-mercedes-benz-gla-220-test-23 2017-mercedes-benz-gla-220-test-24 2017-mercedes-benz-gla-220-test-25 2017-mercedes-benz-gla-220-test-26 2017-mercedes-benz-gla-220-test-27 2017-mercedes-benz-gla-220-test-28 2017-mercedes-benz-gla-220-test-29 2017-mercedes-benz-gla-220-test-30 2017-mercedes-benz-gla-220-test-31 2017-mercedes-benz-gla-220-test-32 2017-mercedes-benz-gla-220-test-33 2017-mercedes-benz-gla-220-test-34


Technikalia

Serce:GLA 220 - benzynowy, turbodoładowany
Skrzynia biegów:7G-DCT - automatyczna, dwusprzęgłowa, 7-biegowa
Napęd:na cztery koła 4MATIC
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1991 cm3
Moc:184 KM (135 kW) przy 5500 obr./min
Moment obrotowy:300 Nm przy 1200-4000 obr./min
Prędkość maksymalna:230 km/h
Sprint 0-100km/h7,1 s
Spalanie (dane producenta):
8,6 / 5,3 / 6,5 l/100 km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2152 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane/tarczowe
Struktura zawieszenia (przód/tył)kolumny MacPhersona/wielowahaczowe
Rozmiar opon235/45 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4424 mm
Szeroki?1804 mm
Wysoki?1494 mm
Rozstaw osi:2699 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1505 kg
Ładowność:510 kg
Bagażnik:421 l
Średnica zawracania:11,84 m
Pojemność baku:56 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:124 300 PLN (GLA 180)
Cena testowanej wersji:152 600 PLN
Cena testowanego egzemplarza:234 081 PLN

 

Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?987 km

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij