MENU
2016-smart-fortwo-cabrio-test-wyroz

smart fortwo cabrio 0.9 Turbo prime – test

2016-mercedes-benz-v250d-amg-line-test-wyroz

Mercedes-Benz V 250d Avantgarde AMG Line – test

23 grudnia 2016 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz E 220d Kombi – test

Testowaliśmy już sedana klasy E, czas więc sprawdzić rynkową nowość – czyli wersję kombi.

Czy auta tego typu zawsze muszą być nudne i bez charakteru, a ich jedynym zadaniem ma być przewóz rodziny z punktu A do punktu B? A może Mercedes ma inny przepis? To sprawdził dla Was Marcin w teście flagowego rodzinnego transportera niemieckiej marki – Klasy E w wersji kombi.

 


2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-1 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-2 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-3 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-4 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-5 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-6 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-7 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-8 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-9 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-10 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-11 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-12 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-13 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-14 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-15 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-16 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-17 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-18 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-19 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-20 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-21 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-22 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-23 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-24 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-25 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-26 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-27 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-28 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-29 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-30 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-31 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-32 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-33 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-34


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:235 km/h
Sprint 0-100km/h7,3 s
Spalanie (dane producenta):
(nasze pomiary):
4,5 / 3,7 / 4,2 l/100 km
7 / 5,5 / 6,5 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2120 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponP: 245/40 R 19 T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4933 mm
Szeroki?1852 mm
Wysoki?1475 mm
Rozstaw osi:2939 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1760 kg
Ładowność:670 kg
Bagażnik:640 (max 1820) l
Średnica zawracania:11,6 m
Pojemność zbiornika paliwa:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:200 000 PLN (E 200d Kombi)
Cena testowanej wersji:209 500 PLN
Cena testowanego egzemplarza:313 546 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory LED High Performance

Wewnątrz
- Aluminiowy element ozdobny ze szlifem trapezowym
- Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy
- Mocowanie fotelików dziecięcych i-Size/ISOFIX
- Oparcia foteli tylnych składane
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej
- Pakiet komfortowych siedzeń 4-stopniowa regulacja odcinka lędźwiowego/fotel
- Pakiet oświetlenia wnętrza
- Podsufitka materiałowa - czarna
- Podwójny uchwyt na kubki

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Aktywny asystent zmiany pasa ruchu
- Asystent ograniczenia prędkości
- Asystent rozpoznawania znaków drogowych
- Asystent układu kierowniczego
- Asystent świateł drogowych
- Boczne poduszki powietrzne dla przednich siedzeń
- CPA - system ostrzegający o kolizjach
- DYNAMIC SELECT
- Kontrola ciśnienia w oponach (RDK)
- Poduszka powietrzna chroniąca kolana
- PRE-SAFE®
- Zbiornk paliwa o zwiększonej pojemności (66l)

Elektronika i bajery
- Automatyczna klimatyzacja THERMATIC
- Integracja smartfona
- Live Traffic Information
- Serwis Concierge
- Zdalny dostęp do sterowania ustawieniami pojazdu za pomocą smartfona

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Osłona silnika (+ 621 zł)
- Stylizacja nadwozia AMG: Zawieszenie AGILITY CONTROL z selektywnym systemem amortyzacji + Czarne relingi dachowe + Stylizacja AMG + 19" obręcze kół z metali lekkich AMG 5 podwójnych ramion czarno srebrne P: 245/40 R19, T: 275/35 R19 (+ 15806 zł)
- Pakiet MULTIBEAM LED: Asystent świateł drogowych + LED Intelligent Light System (+ 6125 zł)
- Pakiet lusterek- Lusterka fotochromatyczne + Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne (+ 3105 zł)

Wewnątrz
- Panoramiczny dach odsuwany, elektryczny, w wersji szklanej (+ 9993 zł)
- Podgrzewane fotele przednie (+ 2032 zł)
- Pakiet AMG - elementy wewnętrzne:
Zegar analogowy na desce rozdzielczej + Oświetlenie ambient + Sportowa kierownica w skórze nappa + Górna część deski rozdzielczej oraz wewnętrzne górne krawędzie drzwi w skórze eko ARTICO + Dywaniki AMG z napisem «AMG» (+ 8807 zł)
- Pakiet Night (Przyciemniane szyby z funkcją termoizolacji) (+ 2540 zł)
- Listwy progowe z napisem "Mercedes-Benz", podświetlane (+ 846 zł)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet wspomagania bezpieczeństwa jazdy:
DRIVE PILOT z asystentem układu kierowniczego i aktywnym asystentem zmiany pasa ruchu + Asystent układu kierowniczego (+ 10726 zł)
- Pakiet parkowania z kamerą 360°: Pilot zdalnego parkowania + Kamera 360° (+ 8411 zł)

Elektronika i bajery
- Widescreen Cockpit – 12,3" wyświetlacz z 3 różnymi do wyboru wskaźnikami instrumentów (+ 4799 zł)
- COMAND ONLINE (+ 15525 zł)
- System nagłaśniający Burmester® Surround (+ 4799 zł)
- Przygotowanie do urządzeń multimedialnych i komfortowych (+ 959 zł)
- Pakiet KEYLESS-GO: HANDS-FREE ACCESS - bezdotykowe otwieranie bagażnika + KEYLESS-GO + EASY-PACK - elektrycznie sterowana tylna klapa (+ 4516 zł)
- Pakiet jonizacji powietrza (+ 1892 zł)


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?608 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , ,