MENU

smart fortwo cabrio 0.9 Turbo prime – test

Mercedes-Benz V 250d Avantgarde AMG Line – test

23 grudnia 2016 Testy, Wideo Autor:

Mercedes-Benz E 220d Kombi – test

Testowaliśmy już sedana klasy E, czas więc sprawdzić rynkową nowość – czyli wersję kombi.

Czy auta tego typu zawsze muszą być nudne i bez charakteru, a ich jedynym zadaniem ma być przewóz rodziny z punktu A do punktu B? A może Mercedes ma inny przepis? To sprawdził dla Was Marcin w teście flagowego rodzinnego transportera niemieckiej marki – Klasy E w wersji kombi.

 


2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-1 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-2 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-3 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-4 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-5 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-6 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-7 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-8 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-9 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-10 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-11 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-12 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-13 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-14 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-15 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-16 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-17 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-18 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-19 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-20 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-21 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-22 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-23 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-24 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-25 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-26 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-27 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-28 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-29 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-30 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-31 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-32 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-33 2016-mercedes-benz-e220d-estate-test-34


Technikalia

Serce:220d - wysokoprężny, turbodoładowany
Skrzynia biegów:9-stopniowa, automatyczna 9G-TRONIC
Napęd:na tylne koła
Liczba i układ cylindrów:4, rzędowy
Pojemność:1950 cm3
Moc:194 KM (143 kW), przy 3800 obr./min
Moment obrotowy:400 Nm przy 1600-2800 obr./min
Prędkość maksymalna:235 km/h
Sprint 0-100km/h7,3 s
Spalanie (dane producenta):
(nasze pomiary):
4,5 / 3,7 / 4,2 l/100 km
7 / 5,5 / 6,5 l/100km
Miasto / trasa / średnie
Wydychanie CO2120 g/km
Hamulce (przód/tył)tarczowe wentylowane
Struktura zawieszenia (przód/tył)wielowahaczowe/wielowahaczowe
Rozmiar oponP: 245/40 R 19 T: 275/35 R19
Gwarancjamechaniczna: 2 lata; perforacyjna: 12 lat; na lakier: 3 lata

Jak duże?

Długi?4933 mm
Szeroki?1852 mm
Wysoki?1475 mm
Rozstaw osi:2939 mm
Ile drzwi?5
Ile miejsc?5
Ciężki?1760 kg
Ładowność:670 kg
Bagażnik:640 (max 1820) l
Średnica zawracania:11,6 m
Pojemność zbiornika paliwa:50 l

A ile to kosztuje?

Cena bazowa:200 000 PLN (E 200d Kombi)
Cena testowanej wersji:209 500 PLN
Cena testowanego egzemplarza:313 546 PLN

 

Co dostajemy w bazowej wersji?

Zewnątrz
- Reflektory LED High Performance

Wewnątrz
- Aluminiowy element ozdobny ze szlifem trapezowym
- Galwanizowane manetki zmiany biegów przy kierownicy
- Mocowanie fotelików dziecięcych i-Size/ISOFIX
- Oparcia foteli tylnych składane
- Pakiet aranżacji przestrzeni bagażowej
- Pakiet komfortowych siedzeń 4-stopniowa regulacja odcinka lędźwiowego/fotel
- Pakiet oświetlenia wnętrza
- Podsufitka materiałowa - czarna
- Podwójny uchwyt na kubki

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Aktywny asystent zmiany pasa ruchu
- Asystent ograniczenia prędkości
- Asystent rozpoznawania znaków drogowych
- Asystent układu kierowniczego
- Asystent świateł drogowych
- Boczne poduszki powietrzne dla przednich siedzeń
- CPA - system ostrzegający o kolizjach
- DYNAMIC SELECT
- Kontrola ciśnienia w oponach (RDK)
- Poduszka powietrzna chroniąca kolana
- PRE-SAFE®
- Zbiornk paliwa o zwiększonej pojemności (66l)

Elektronika i bajery
- Automatyczna klimatyzacja THERMATIC
- Integracja smartfona
- Live Traffic Information
- Serwis Concierge
- Zdalny dostęp do sterowania ustawieniami pojazdu za pomocą smartfona

Co dostajemy dodatkowo w testowanej wersji?

Zewnątrz
- Osłona silnika (+ 621 zł)
- Stylizacja nadwozia AMG: Zawieszenie AGILITY CONTROL z selektywnym systemem amortyzacji + Czarne relingi dachowe + Stylizacja AMG + 19" obręcze kół z metali lekkich AMG 5 podwójnych ramion czarno srebrne P: 245/40 R19, T: 275/35 R19 (+ 15806 zł)
- Pakiet MULTIBEAM LED: Asystent świateł drogowych + LED Intelligent Light System (+ 6125 zł)
- Pakiet lusterek- Lusterka fotochromatyczne + Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne (+ 3105 zł)

Wewnątrz
- Panoramiczny dach odsuwany, elektryczny, w wersji szklanej (+ 9993 zł)
- Podgrzewane fotele przednie (+ 2032 zł)
- Pakiet AMG - elementy wewnętrzne:
Zegar analogowy na desce rozdzielczej + Oświetlenie ambient + Sportowa kierownica w skórze nappa + Górna część deski rozdzielczej oraz wewnętrzne górne krawędzie drzwi w skórze eko ARTICO + Dywaniki AMG z napisem «AMG» (+ 8807 zł)
- Pakiet Night (Przyciemniane szyby z funkcją termoizolacji) (+ 2540 zł)
- Listwy progowe z napisem "Mercedes-Benz", podświetlane (+ 846 zł)

Bezpieczeństwo i prowadzenie
- Pakiet wspomagania bezpieczeństwa jazdy:
DRIVE PILOT z asystentem układu kierowniczego i aktywnym asystentem zmiany pasa ruchu + Asystent układu kierowniczego (+ 10726 zł)
- Pakiet parkowania z kamerą 360°: Pilot zdalnego parkowania + Kamera 360° (+ 8411 zł)

Elektronika i bajery
- Widescreen Cockpit – 12,3" wyświetlacz z 3 różnymi do wyboru wskaźnikami instrumentów (+ 4799 zł)
- COMAND ONLINE (+ 15525 zł)
- System nagłaśniający Burmester® Surround (+ 4799 zł)
- Przygotowanie do urządzeń multimedialnych i komfortowych (+ 959 zł)
- Pakiet KEYLESS-GO: HANDS-FREE ACCESS - bezdotykowe otwieranie bagażnika + KEYLESS-GO + EASY-PACK - elektrycznie sterowana tylna klapa (+ 4516 zł)
- Pakiet jonizacji powietrza (+ 1892 zł)


Kilometrówka

Ile przejechaliśmy?608 km

Zobacz również:

Tagi: , , , , , , , , , , , ,

Jeżeli chcesz posiedzieć na naszej stronie, niestety musisz zaakceptować nasze ciastka... Więcej info

Prawa EU wymagają od nas poproszenia żebyście akceptowali nasze ciastka... nie chcemy wam oddawać naszych ciastek, bo je bardzo lubimy. I są bardzo smaczne. Ale jak was nie poprosimy o ich akceptację, to jakiś student prawa znajdzie naszą stronę i potem nas wydoi na hajs za brak tej informacji...

Zamknij